Dit weekend waren we met 6 NCN'ers een weekend naar de Ring.
Ik, Patrick (Reality), Mark, Jano, Rens en Freek (FreekSX).
Vrijdagavond Patrick en Freek in Arnhem over de vloer gehad. Die avond in Arnhem aan de Guinness, Irish Red en doner gegaan.
Volgende ochtend redelijk relaxt richting Ring vertrokken, wel veel files onderweg dus duurde even voordat we er waren.
Daar aangekomen ingecheckt in ons vaste pension en richting circuit gegaan om een kaartje te kopen. 2 rondjes gekocht en de P11 de baan op gestuurd.
Dit 99ste rondje was zo'n beetje de meest belabberde van alle rondjes die ik ooit heb gereden.
Mn remmen deden heel raar, mn versnellingsba k voelde niet top tijdens lang filerijden en de wegligging was om te janken (zwabberde enorm, voelde niet stabiel).
Na de eerste paar bochten gelijk flink het tempo omlaag gebracht en ondertussen eens in gedachten troubleshooten .
Niet lang na mijn rondje was er een baansluiting die in totaal 4,5 uur zou duren; motorrijder overleden.
Uiteindelijk besloten om eerst inkopen te doen voor de track-side BBQ van die avond en daar op het parkeerterrein vd Lidl gelijk de auto eens omhoog te krikken.
Conclusies:
Remmerijverhaa l: het was erg warm die dag, en dus is besloten de mistlampen overboord te gooien en een deel van de plastic modderkuip weg te snijden. Resultaat is enorm veel flow door de wielkasten > solved
Versnellingsba kverhaal: vermoedelijk tijd voor nieuwe olie > to-do
Wegligging: vanochtend bandenspanning gemeten, was rondom niet optimaal. Tevens demperinstelli ng vooraan aangepast > solved
Binnenste ashoes door > to-do
Motorolielampj e flikkerde heel iets op 1 bepaald moment vandaag, niveau aanvullen en verversen > to-do
Remvloeistof is momenteel ook een mengeling van 2 soorten ivm de klauwen wissel, dus ook dit wil ik flushen > to-do
Voorlopig vind ik het weer ff mooi geweest, ga bovenstaande dingen stap voor stap wel ff in orde maken. Eerstkomende keer is de Hungaroring in september.
Terug naar gisteravond; BBQ was TOP. Tot vrij laat aan het vlees gezeten, daarna het pilsen doorgezet bij het pension met een compleet lamme Duitser die dacht Hollander te zijn, Freek voor een meisje aanzag en steeds 'Oranje boven' riep, en dat tot een uurtje of drie.
Vandaag 2 rondjes gereden die verder erg lekker gingen.
Een rondje op een half droge, half natte baan. Erg gaaf.
Laatste rondje op een droge baan met weinig verkeer. Ook top.
Na een flinke pizza rond 15.30 naar huis gegaan ivm hoosbuien en hier 2x zo lang over gedaan ivm een afgesloten A3 Oberhausen - Arnhem...
Ben gaar, kapot en heb weer genoeg te doen maar het was weer errug gezellig O0
Overigens hebben alle deelnemers vandaag autoproblemen gehad :P