Auteur Topic: Mede-liefhebber (nog zoekende) stelt zich ook even voor  (gelezen 34591 keer)

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Powered by NCN
Re: mede-liefhebber (nog zoekende) stelt zich ook even voor
« Reactie #30 Gepost op: 22:12:15, donderdag 05 juli 2012 »
ow dat is zeker waar, ik heb altijd al eens in een nissan primera 2.0 cvt m6 willen rijden.

heb wel een suffe duitse automaat gehad, en idd dit reed van geen kant.
wel heb ik ervaring met het rijden van een selespeed, fiat stilo abarth.
ik kan je vertellen, dat rijd geweldig.
Dus lijkt mij dat zon primera met zelf schakelbare automaat ook wel lekker zal rijden.

ik weet overigens niet of ts ook een automaat zoekt, maar dit viel me gewoon eventjes tussen haakjes op, omdat die  het merkwaardig vond dat de zwarte almera zolang te koop stond

maja een automaat heeft zoiezo wel de toekomst denk ik :)

n.issan

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 22:34:36, donderdag 05 juli 2012 »
Okee, dat verklaart een hoop waarom die automaat zo lang te koop staat.

In principe ben ik op zoek naar een schakelbak maar vind die zwarte (N16) automaat ook wel erg mooi op een of andere mainer 8)

Is die prijs dan ook niet een beetje overpriced of is dit een eerlijke prijs ?

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Powered by NCN
« Reactie #32 Gepost op: 01:16:16, zaterdag 07 juli 2012 »
ik vind die automaat  wel een beetje overpriced, omdat deze van 2001 is.
maar een automaat is zoiezo meestal wel iets duurder in aanschaf, zeker als hij netjes is dealer onderhouden weinig km´s zoals deze, wellicht ook 1e eigenaar.

meestal worden dit soort auto´s door mensen op leeftijd gekocht, en die zijn natuurlijk veelal erg zuinig met hun auto. dus meestal hebben ze nauwelijks tot niets geleden.

Dat is vaak een reden, dat zo´n automaat wat duurder is geprijst over het algemeen.
neemt natuurlijk niet weg dat hij al 11 jaar oud is.
en ik vind 4200 dan best duur.

n.issan

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 08:04:39, vrijdag 17 augustus 2012 »
Na een zeer hectische periode op m'n werk en nu heerlijk genietend van m'n vakantie, heb ik even weinig tijd gehad om wat van me te
laten horen.

Sorry sorry12

Ondertussen heb ik een auto aangeschaft en dat is (helaas) geen Nissan geworden.
Het is een Seat Toldo 1.6l geworden, type 1M, bouwjaar 2001 en van alle gemakken voorzien.
Is 'ie stil ?
Ja, best wel maar voor mijn gevoel kan 't misschien nog ietsje wat beter denk ik, alleen weet ik dan niet welke prijsklasse je terecht kom en
ook voor mij zijn er grenzen.
Bijkomend (groot) voordeel is het zeer mooi klinkende standaard geïntegreerde audio systeem van Seat.
Daar stond ik wel ff van te kijken........ ...
Dat scheelt weer inbouwkosten.

Hij rijd in ieder geval als een zonnetje, zo'n Toledo maarrrrrrrrrrr rrr, ik heb de hoop op een nóg stillere auto (Nissan Primera / Almera)
nog niet opgegeven.
Voorlopig kan ik er mee vooruit en zie wel wat er op m'n pad komt in de toekomst.
Misschien ooit nog wel eens een liefhebbers exemplaar van hier, wie weet ;)

Ik zal dus wat meer op de achtergrond aanwezig zijn hier maar helemaal verdwenen ben ik nog niet.

Nogmaals hartelijk dank allen voor jullie bijdrage :applaus:
« Laatst bewerkt op: 08:14:16, vrijdag 17 augustus 2012 door n.issan »