Ik (en de tegenpartij) hebben er gelukkig niks aan overgehouden, ik heb helaas mijn auto total loss omdat het zo'n oud rakkertje is, de tegenpartij had de auto ook total loss, alleen dan omdat mijn trekhaak door de radiator heen het motorblok een kusje heeft gegeven... :o
Maarja, helaas niks meer aan te doen, ik kan nu nog rijden met me auto, alleen de kofferklep kan niet meer dicht, dus heb ik m'n subwoofer en versterker er maar uit gehaald en alle waardevolle dingen ook. Alleen de speakers en autoradio zitten er nog in... :( Wat een droevige gedachte, aangezien ik toch al snel 20uur per week in/aan/om me auto zat, al was het dan alleen, met vrienden of me vriendin... Dat zal komende tijd wat meer met de fiets worden...

@Forsaken, ik heb zelf ook naar de Almera gekeken, maar ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier kan hij me niet zo bekoren als de Sunny, ik vind 'm iets te "lomp" ogen, daar waar de Sunny toch wat meer een strak, sportief uiterlijk heeft (en ja, ik ben 19... dus voor mij is dat nu nog belangrijk :applaus:)
Vandaar dat ik me al snel aangetrokken voel tot een 100NX, maar goed, we zullen eerst eens zien, tot dan ga ik nog genieten van de laatste dagen/weekjes met me Sunny! Het was een te korte anderhalve maand! :(
gr,
Chris.