Het was me een leuk dagje wel...
Rond 09.30 thuis vertrokken met de oudste en we hadden er zin in...
Rustig de tomtom aangezet en lekker rustig aan rijden...
Op de A12 zag in eens een rode GT aankomen met daarachter een Cima en een zwarte Juke..nou dat kan niet missen...wie zullen dat toch zijn...Tomtom uitgegooid en erachteraan...
Tylar(mijn oudste zoon) zegt tegen me...Papa die zwarte auto is wel snel he...misschien wil hij wel ruilen...hahah
a LOL...
heb het nog gevraag maar nee Colin wilde niet ruilen...
Ik dus erachteraan...
op een gegeven moment zag ik Lucas van baan wisselen en weer terug...ik denk zal wel ik volg gewoon...na 4 min zat ik achter Colin maar geen spoor van Barry en Lucas hahaha, kort naast Colin gestaan en die twijfelde eerst maar ineens wist hij weer waar het was...we waren toch zeker 10 min eerder aanwezig dan Lucas en Barry....hahah
aha
Bij aankomst kwam iedereen direct meehelpen met het uitladen van de blikjes, koffiebekers(2000), vuilniszakken en nog wat troep... Dank jullie wel...
Ondanks dat het bij aankomst regende kwam de zon toch nog lekker door en dat was wel ff lekker....maar de bodywarmer die Maus heeft geregeld zat wel lekker en kwam goed van pas...met alleen een shirtje aan was het soms iets te fris...
Beetje auto's wezen kijken natuurlijk, veel mensen gesproken...oo
k veel mensen gekoppeld aan de forum namen...eindel
ijk de gezichten(dat krijg je als je ervoor kiest maar 1 a 2 meetings per jaar te doen).
Nog samen met Lucas "poortdienst" gehad en volgens mij hadden we precies een goed uur waar het lekker rustig was...nog beetje gelachen en veel geblayed....(voor mensen die niet weten wat het is, vraag maar aan Colin, Barry, Lucas die hebben les gehad van Tylar) LOL
Trouwens Colin jij was wel erg goed volgens Tylar...
Halve dag heeft Tylar nog met Noa doorgebracht achterin de GT samen op de achterbank, ze kwamen er ook uit hand in hand....ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik kreeg gisteravond een what's app van Stephan met: "Wat heeft Tylar met Nao gedaan, ze raakt niet uitgepraat over hem...als we het agen begint ze te lachen".
Hahahahaha...d
at effect heeft hij wel vaker...
Al met al een leuke gezellige dag geweest...loca
tie was goed, mensen waren gezellig, organisatie was top...
Peter