Auteur Topic: Aftertalk 10jarig NCN Jubileum  (gelezen 163791 keer)

Offline Rens

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
Re: Aftertalk 10jarig NCN Jubileum
« Reactie #75 Gepost op: 23:53:04, zondag 03 juni 2012 »
De organisatie was top, alleen bracht mijn TomTom mij met het opgegeven adres naar een verkeerde plek. ;)

Maar de opzet, verzorging en de begeleiding, super.  ;D
Weer bekenden gezien, gezichten bij namen gekoppeld, en veel auto's. :)

Mijn foto's:

Dit was leuk om te zien:

Filmpje: 10 jaar NCN

Het terrein:

De Nissan 100NX Club was helaas zwaar ondervertegenw oordigd...  :(

Alsof ze nieuw te koop zijn...

Aparte wagen. :)

Dik:

Veel auto's:

De sleeën van NCN :)

Kleurtjes:

Snelheid:

Bedrijfsauto:

Zoet:

Kunst:

Eenzaam:

Hier ging het dus om:

Meer foto's te vinden op http://www.koekiemonster.tk/Fotoalbum/thumbnails.php?album=110

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #76 Gepost op: 23:55:07, zondag 03 juni 2012 »
Ik heb jou niet gspot Mavista. waar heb je me ergens gezien dan?

Offline Eric50

• NCN Forum Member
« Reactie #77 Gepost op: 23:56:59, zondag 03 juni 2012 »
Bedankt voor de foto's Rens! (met toelichting  ;) )

Offline Mavista

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #78 Gepost op: 00:03:41, maandag 04 juni 2012 »
Ik was incognito in een felgroene Seat Ibiza. Ik denk dat dat de ring van Nieuwegein is? In de buurt dus, uurtje of kwart voor 5 dacht ik.
Vet trouwens, die LED kar!

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #79 Gepost op: 00:18:53, maandag 04 juni 2012 »
Zo dat was me het dagje wel.
Vroeg op en met mijn pa naar nieuwegein gereden.
Beetje regen en kou maar dat doet de pret niet drukken.

Ik heb me heel erg vermaakt en heb veel mensen gesproken. Heel erg leuk ook dat mijn vader 2de is geworden in de Show en Shine. Met de QQ en ik had dat niet verwacht. Niet voor niets gepoetst tot ik er bij neer viel. hahaha. Wat ik btw ook leuk vind is de opmerking op de skyline club... Kan er wel om lachen..
Grote opkomst.. zijn alle auto's eigenlijk geteld? gaan zeker over de 100 stuks heen totaal.. En dat vind ik geweldig. Ze kwamen toch wel allemaal naar de NCN meet. Super hoor.

Bestuur bedankt, Organisatie Dikke pluim, en aan ieder die meedeet aan de gezelligheid en stomme kletspraat Thumbs up!
Zo moet elke meet zijn.. Veel leden veel auto's en veel lol.

Hier zijn al mijn foto's.. Zit er 1 tussen die je niet openbaar wilt.. zeg het me en ik verwijder em zsm.

Offline Loek54

• Vliegende Hollander
  • NCN Forum Member
  • VE + Fe
    • G20.net
« Reactie #80 Gepost op: 02:24:35, maandag 04 juni 2012 »
Hulde dat jullie je op de koudste juni dag sinds 1975 zo goed hebben vermaakt.

Offline lizard

• Nieuwkomer van 2011
  • NCN Forum Member
« Reactie #81 Gepost op: 03:49:56, maandag 04 juni 2012 »
Het was me een leuk dagje wel...

Rond 09.30 thuis vertrokken met de oudste en we hadden er zin in...
Rustig de tomtom aangezet en lekker rustig aan rijden...
Op de A12 zag in eens een rode GT aankomen met daarachter een Cima en een zwarte Juke..nou dat kan niet missen...wie zullen dat toch zijn...Tomtom uitgegooid en erachteraan...

Tylar(mijn oudste zoon) zegt tegen me...Papa die zwarte auto is wel snel he...misschien wil hij wel ruilen...hahah a LOL...
heb het nog gevraag maar nee Colin wilde niet ruilen...
Ik dus erachteraan... op een gegeven moment zag ik Lucas van baan wisselen en weer terug...ik denk zal wel ik volg gewoon...na 4 min zat ik achter Colin maar geen spoor van Barry en Lucas hahaha, kort naast Colin gestaan en die twijfelde eerst maar ineens wist hij weer waar het was...we waren toch zeker 10 min eerder aanwezig dan Lucas en Barry....hahah aha

Bij aankomst kwam iedereen direct meehelpen met het uitladen van de blikjes, koffiebekers(2000), vuilniszakken en nog wat troep... Dank jullie wel...

Ondanks dat het bij aankomst regende kwam de zon toch nog lekker door en dat was wel ff lekker....maar de bodywarmer die Maus heeft geregeld zat wel lekker en kwam goed van pas...met alleen een shirtje aan was het soms iets te fris...

Beetje auto's wezen kijken natuurlijk, veel mensen gesproken...oo k veel mensen gekoppeld aan de forum namen...eindel ijk de gezichten(dat krijg je als je ervoor kiest maar 1 a 2 meetings per jaar te doen).

Nog samen met Lucas "poortdienst" gehad en volgens mij hadden we precies een goed uur waar het lekker rustig was...nog beetje gelachen en veel geblayed....(voor mensen die niet weten wat het is, vraag maar aan Colin, Barry, Lucas die hebben les gehad van Tylar) LOL
Trouwens Colin jij was wel erg goed volgens Tylar...

Halve dag heeft Tylar nog met Noa doorgebracht achterin de GT samen op de achterbank, ze kwamen er ook uit hand in hand....ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik kreeg gisteravond een what's app van Stephan met: "Wat heeft Tylar met Nao gedaan, ze raakt niet uitgepraat over hem...als we het agen begint ze te lachen".
Hahahahaha...d at effect heeft hij wel vaker... ;)

Al met al een leuke gezellige dag geweest...loca tie was goed, mensen waren gezellig, organisatie was top...

Peter

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #82 Gepost op: 07:02:11, maandag 04 juni 2012 »

Zie skyline forum http://www.skylineclub.nl/showthread.php?12118-10-jaar-Nissan-Club-Nederland!/page7

@ Marco, schop je niet tegen het verkeerde been/ val je aan, maar vindt zo'n uitspraak gewoon jammer, dan snap je het concept van een show en shine niet helemaal

@Peter: dan wil ik hier toch nog even op reageren...

je weet ondertussen toch wel hoe ik ben... en ik heb wat dat betreft ook helemaal geen grootheidswaan zin omdat ik toevallig een Skyline rij, ik denk dat vele dat kunnen beamen. Zal mij worst zijn, want rij 99% van de tijd in mijn Micra... :D Ik heb meegedaan voor je lol, maar als je dan niets wint dan kan ik dat toch wel jammer vinden? Het blijft toch een 'contest' en moge de meest glimmende winnen. ;) 1, 2, en 3e plaats zijn volledig terecht (dat zeg ik toch ook in mijn reactie, dat plaats 1 echt een terechte winnaar is).   

De persoons reactie (Skyline forumlid welke ik helemaal niet ken - mightyzap - hier ook actief volgens mij) voor die van mij dat vindt ik erg jammer. Maar die komt daar zelf nog wel achter dat je met zo'n instelling geen vrienden maakt binnen een club of op een meeting! Ik heb simpelweg geen zin om als persoon mijn punt (op wat voor forum dan ook) te moeten maken of daarover een hele discussie te moeten starten, vandaar dat ik als medeforumlid niet direct op de post van mightyzap heb gereageerd.

Maar ik wilde wel even op jouw post reageren Peter, ik hoop dat je dat begrijpt.
« Laatst bewerkt op: 07:31:58, maandag 04 juni 2012 door chiba_kun »

Offline raycer

• NCN Forum Member
  • need for speed
« Reactie #83 Gepost op: 07:37:51, maandag 04 juni 2012 »
het was er idd leuk en gezellig.  Jammer dat er een heel frisse wind stond.
De terugkeer naar belgie is ook zoetjes verlopen, paar sky's nog gezien :D  Je zag ook iedereen gapen  naar alle wagens van ons :D

Offline Mausie

• NCN Forum Member
« Reactie #84 Gepost op: 07:56:24, maandag 04 juni 2012 »
Om te beginnen DIT IS EEN MEETING ZOALS DIE HOORT TE ZIJN!!!

Wat heb ik genoten zeg, nu al zin in de volgende meeting. De opkomst vond ik persoonlijk echt top, had niet verwacht dat er met dit weer nog zoveel mensen kwamen.
s'morgen om 7 uur richting Kippie gereden, daar een lekker bakkie koffie gedronken en toen richting Nieuwegein, onderweg met BB afgesproken en toen door naar Nieuwegein.
Daar aangekomen stonden er toch al aardig wat vroege vogels, met ze alle gelijk aan de gang gegaan, BB en ik hebben de tekstwagen die ik had geregeld via het werk aangekoppeld en op een mooie plek neergezet, alles ingesteld en draaien maar. Kost even wat moeite en tijd om het te regelen, maar het resultaat was verbluffend. Bedankt voor alle leuke reactie's.
Ook wil ik nog even een dikke +10 aan Barry geven. Die heeft alles ontworpen

Voor de rest heerlijk geluld en geouwehoerd, en de truien/bodywarmers kwamen goed van pas, Colinn nog bedankt voor het ophalen van de truien/bodywarmers.

Kan er nog een lang verhaal van maken, maar eigenlijk is het in een paar worden uit te leggen. Het was gewoon super!!!

Daarna nog even met een gezellig clubje de dag afgesloten met een heerlijk menu bij de Burger King.

Jongens het was top! NCN heeft weer laten zien waar ze voor staan.   

Offline Luigi SE-R

• NCN Club Member
  • *
  • Nissan Note 1.2 DIG-S Tekna
    • Nissan Club Nederland
« Reactie #85 Gepost op: 07:59:28, maandag 04 juni 2012 »
Hele mooie foto's allemaal.
@Tijn 1979 "Hier zijn al mijn foto's.. Zit er 1 tussen die je niet openbaar wilt.. zeg het me en ik verwijder em zsm"
Welke bedoel je, toch niet die blauwe.
gr.
Luigi

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #86 Gepost op: 08:25:37, maandag 04 juni 2012 »
Nee hoor Luigi,
Ik bedoel als er iemand op de foto staat of de auto en die persoon wil dat niet kan ik de foto verwijderen.
Ik kan me voorstellen dat iemand dat misschien vervelend kan vinden.

Offline Sandman

• NCN Forum Member
  • Powerd by 2.5 YD25DDTI
    • Foto's
« Reactie #87 Gepost op: 08:37:54, maandag 04 juni 2012 »
@Luigi
Wat Tijn bedoeld te zeggen is dat als iemand niet wilt dat een foto van hem of haar of zijn of haar auto online staat en diegene dat niet wilt Tijn de foto weer verwijderd.

Las het de eerste keer ook beetje verkeerd alsof hij wilde zeggen dat er een foto niet in het rijtje thuis hoorde

@Tijn
Thnx voor de foto van mijn mooie skyline :-)
Kan jij die in groot formaat mailen?

Offline Rene

• NCN Forum Member