Auteur Topic: Aftertalk 10jarig NCN Jubileum  (gelezen 163811 keer)

Offline Sandman

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Powerd by 2.5 YD25DDTI
    • Foto's
Re: Aftertalk 10jarig NCN Jubileum
« Reactie #30 Gepost op: 20:47:49, zondag 03 juni 2012 »
Wij zijn ook al weer ff thuis

Sky ligt nu nog bij te komen van al het nieuwe wat ze heeft meegemaakt vandaag... Wel lekker rustig zo :-P

Was een mooie opkomst ondanks koudste dag sinds 4 jaar :-D

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #31 Gepost op: 20:48:22, zondag 03 juni 2012 »
Positief commentaar vanuit de genodigden!

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,13827.0.html

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Micra 2.0 GTi
« Reactie #32 Gepost op: 21:01:09, zondag 03 juni 2012 »
Ondanks de kou en natte weer me goed vermaakt vandaag. De "omvang" van de meet viel me iets tegen. Wss waren mijn verwachtingen te hoog.

Ik vond het helemaal TE GEK dat er zoveel oude leden langs waren gekomen, echt top.
Maus verdiende idd een dikke veer in zn reet voor zijn inzet. LED wagen was uber, en dan ook nog eens de NCN kledij. Super kerel!

Helaas toch weer onverantwoord petjes gedrag van bepaald wagens waaronder enkele Opel Skyline's. Beetje jammer weer.

Kudo's voor de opkomst van de clubleden en alle clubleden die bereidt waren te helpen. Had het aangeboden, maar heb uiteindelijk zelf niets gedaan   ^-^

Zelf geen foto's gemaakt, kon ff om een of andere reden de zin niet opbrengen.

Grtzz
« Laatst bewerkt op: 21:03:01, zondag 03 juni 2012 door Jano »

Offline The Mini R

• NCN Club Member of the Month MEI
  • NCN Club Member
  • *
  • Jong geleerd is oud gedaan
    • http://www.geocities.com/gtirmania
« Reactie #33 Gepost op: 21:02:09, zondag 03 juni 2012 »
Heb genoten :) Was geweldig om verschillende oud leden weer na zoveel jaren gezien te hebben. 8)

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #34 Gepost op: 21:12:06, zondag 03 juni 2012 »
Zeer geslaagde en dikke meeting...
Goed opkomst, en gelukkig uiteindelijk droog geworden.

Toen wij om 10.30 uur aankwamen stond de tent al en waren de vakken uitgelijnd, ik had mij als vrijwilliger opgegeven en het bestuur wist dat ik door het evenement ELE-rally 2012 rondom helmond later zou zijn, maar het voelde voor mij wel als het vijfde wiel aan de wagen, normaliter bouw ik altijd mee op, dit keer was het dus alleen afbreken.

Hoog clubgehalte en erg veel gelachen, rond de uiteindelijk rond de 170 fotos geschoten ( schril contrast met de 1269 van de ELE rally )

Dikke + voor de organisatie... dat er mensen zijn die zich moeten misdragen ( Een Silvia S12 driftspec gestickerd die voor het stoplicht zijn halve set banden oprookte ) tijdens de "poordienst " van Kai en mij spande voor mij de kroon... autos reden over de openbare weg, mensen stond bij de halte van de tram te wachten en er staken mensen het zebrapad over.
Een witte S15 ( Widebody ) vond het wel nodig om te laten zien dat hij het driften, donuts draaien een klein beetje onder de knie had.

Na het afbreken en opruimen van de tent en bijbehorende zaken zijn wij met Barry, Miranda + kids Jaimy en Dinand , BB, Kippie, Maus richting de Burger King gegaan bij De meern,
Na het happen nog ff wat foto's geschoten...

Foto's volgen binnenkort... misschien morgen, misschien overmorgen

Nogmaals : Hulde voor de organisatie, en de vrijwilligers. !!!

extaxi

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 21:13:51, zondag 03 juni 2012 »
Ik had me aangemeld op het forum omdat ik zag dat jullie je meeting hadden vandaag. Ik woon in Nieuwegein en wilde zeker even gaan kijken bij jullie clubmeeting. Mijn ouders hebben 30 jaar Nissan gereden en een Skyline/300zx blijft geweldig. Daarnaast ben ik auto(sport)fotograaf en vrijwel ieder weekend bezig met autogerelateer de evenement-fotografie.

Op weg maar de Blokhoeve zag ik in ene de Figaro's en heb daar wat foto's van gemaakt net voor hun finish. Terwijl ik daar bij de rotonde stond te wachten was het op de achtergrond alleen maar aso-rijgedrag. Voor jullie idee, de auto-meetings bij het vroegere Big Daddy's zijn gestopt toen er een keer een VW-meeting was waar 1000 auto's op afkwamen en waar het er ook zo asociaal aan toe ging en de buurt heeft geklaagd. Vanaf dat moment was er een unaniem verbod voor alle auto-evenementen. Geloof me, ik ben een autofan in hart en nieren en geniet van elk auto evenement maar waarom niemand van de organisatie die idioten heeft aangesproken is me een raadsel. Nu zullen dat wellicht geen mensen van hier zijn maar van zuster-forums, maar dan toch.

Ik heb geen klachten gehoord nog maar realiseer je dat met dit gedrag je het verpest voor jezelf en voor de rest van de clubs die daar hun meeting willen houden.  Wat is de lol om op het rechte stuk voor de McDonalds zo hard te rijden? Er lopen daar mensen, ook mensen die niets met het evenement te maken hebben.

Zonde.....ik denk dat 90% van jullie een geweldige dag heeft gehad met elkaar en 10% er voor heeft gezorgd dat de omgeving jullie evenement niet zo leuk heeft gevonden. En nu maar hopen dat dat geen gevolgen heeft.

Ook al zitten de veroorzakers vast niet hier, ik wil het toch even kwijt.

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #36 Gepost op: 21:17:55, zondag 03 juni 2012 »
over het algemeen waren het onbekenden voor ons, en deden ze dit bij weg gaan, dus heeft geen zin om aan te spreken, eer dat je denkt hé wat is die aan het doen, dan is de vogel al gevlogen helaas. wij als ncn balen ook van dit soort gedoe!!!

extaxi

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 21:21:37, zondag 03 juni 2012 »
over het algemeen waren het onbekenden voor ons, en deden ze dit bij weg gaan, dus heeft geen zin om aan te spreken, eer dat je denkt hé wat is die aan het doen, dan is de vogel al gevlogen helaas. wij als ncn balen ook van dit soort gedoe!!!

dat geloof ik ook zeker Barry. Maar buitenstaander kijken de NCN er op aan en dat is niet terecht. Ik weet niet of jullie het hebben gedaan, ik heb ook ervaring bij het organiseren van evenementen en daar stelden we altijd "gedragregels" op. Waar dien je je aan te houden. Maar goed, als dat soort volk komt aanwaaien zonder zich aan te melden dan heb je nog niks. Erg jammer......

Gelukkig viel het met het weer nog enigszins mee, het was koud maar in de middag werd het toch nog droog.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #38 Gepost op: 21:22:19, zondag 03 juni 2012 »
**verhaal**
Ik snap dat je dit zegt. Maar met zo'n groep auto's is het in principe niet te doen om alles en iedereen in de gaten te houden of aan te spreken op hun gedrag. Wij beseffen ons maar al te goed dat een naam opbouwen jaren duurt, maar dat het maar luttele seconden nodig is om het af te breken. En omdat de toegangsweg openbaar terrein is om bij bijvoorbeeld de McDonalds te komen, kunnen we ook niet echt wat doen om de snelheid eruit te halen.

Offline Kippie-style

• Meetings & Merchandise
  • NCN Forum Member
« Reactie #39 Gepost op: 21:24:02, zondag 03 juni 2012 »
In ieder geval bedankt voor de reactie hier toch goed dat iemand van buiten af dit kenbaar maakt.

Het probleem bij de meetings blijft toch dit soort dingen want de lui om wie het gaan trappen ff zooi met burn out/strepen trekken hard rijden door publiek er meestal meteen vandoor gaan.
van te voren hadden we al ervoor gekozen toch andere jappen toe te laten en toch de honda's links te laten liggen omdat die het meestal toch verpesten.Ik heb wel gemerkt dat ik toch een 2e meeting iemand zag gaan als een malle die vorige x op een meeting bijna een kind aangereden heeft, en deze nog steeds niks van geleerd heeft ondanks dat de moeder bij hem verhaal kwam halen.

Wel zullen we het meenemen in volgende meetings hoe hier tegenop te treden.

gr wesley

Offline Prutsjanus

• NCN Forum Member
  • TATI MOTORSPORT
    • TATI MOTORSPORT
« Reactie #40 Gepost op: 21:31:22, zondag 03 juni 2012 »
@Extaxi --> leuk om te horen dat je ook nog wat positiefs te melden hebt! Gelukkig voor jou zitten er alleem maar moraalridders bij Gummen.org!  ;)

M.a.w.  maak je niet zo druk, daar hebben ze een compressor voor uitgevonden!  :P :P

extaxi

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 21:31:48, zondag 03 juni 2012 »
Fijn dat jullie het goed oppakken. Ik kom echt niet hier om te zeiken en had al verwacht dat het aanwaaiers waren.

Ik heb even een klein rondje gelopen toen ik bij de Figaro's was en zag wel wat nette exemplaren er bij staan zeg! Nu ben ik redelijk thuis in auto's en ook wel in de snelle Nissans, maar een van de mensen die het niet zo nauw nam met de snelheid was een witte laag model Nissan. Is dat een oude Skyline ofzo, pre-R33 zeg maar?

Offline Kippie-style

• Meetings & Merchandise
  • NCN Forum Member
« Reactie #42 Gepost op: 21:33:37, zondag 03 juni 2012 »
Fijn dat jullie het goed oppakken. Ik kom echt niet hier om te zeiken en had al verwacht dat het aanwaaiers waren.

Ik heb even een klein rondje gelopen toen ik bij de Figaro's was en zag wel wat nette exemplaren er bij staan zeg! Nu ben ik redelijk thuis in auto's en ook wel in de snelle Nissans, maar een van de mensen die het niet zo nauw nam met de snelheid was een witte laag model Nissan. Is dat een oude Skyline ofzo, pre-R33 zeg maar?

Denk de s15 was volgens mij de enige lage witte.

extaxi

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 21:35:26, zondag 03 juni 2012 »
Denk de s15 was volgens mij de enige lage witte.

nee het was een veel oudere auto die ik bedoel, de S15 ken ik wel. Eind jaren 80 denk ik.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #44 Gepost op: 21:39:30, zondag 03 juni 2012 »
Heeft mijns inziens weinig nut om te gaan uitvogelen wie dit is geweest of welke auto het was. Doe je nu niks meer aan.
Zoals al is gezegd is het altijd lastig dit soort dingen te voorkomen. En over het geheel genomen viel het allemaal reuze mee.