Zeer geslaagde en dikke meeting...
Goed opkomst, en gelukkig uiteindelijk droog geworden.
Toen wij om 10.30 uur aankwamen stond de tent al en waren de vakken uitgelijnd, ik had mij als vrijwilliger opgegeven en het bestuur wist dat ik door het evenement ELE-rally 2012 rondom helmond later zou zijn, maar het voelde voor mij wel als het vijfde wiel aan de wagen, normaliter bouw ik altijd mee op, dit keer was het dus alleen afbreken.
Hoog clubgehalte en erg veel gelachen, rond de uiteindelijk rond de 170 fotos geschoten ( schril contrast met de 1269 van de ELE rally )
Dikke + voor de organisatie... dat er mensen zijn die zich moeten misdragen ( Een Silvia S12 driftspec gestickerd die voor het stoplicht zijn halve set banden oprookte ) tijdens de "poordienst " van Kai en mij spande voor mij de kroon... autos reden over de openbare weg, mensen stond bij de halte van de tram te wachten en er staken mensen het zebrapad over.
Een witte S15 ( Widebody ) vond het wel nodig om te laten zien dat hij het driften, donuts draaien een klein beetje onder de knie had.
Na het afbreken en opruimen van de tent en bijbehorende zaken zijn wij met Barry, Miranda + kids Jaimy en Dinand , BB, Kippie, Maus richting de Burger King gegaan bij De meern,
Na het happen nog ff wat foto's geschoten...
Foto's volgen binnenkort... misschien morgen, misschien overmorgen
Nogmaals : Hulde voor de organisatie, en de vrijwilligers. !!!