Zoals het betaamd zal ik me eerst even voorstellen.
Naam is Michael leef ergens in Nederland, waarom niet specifieker zal waarschijnlijk straks wellicht duidelijker worden.
Ik ben, volgens mijzelf, een redelijke Petrol head. met een flinke afwijking voor snelheid...
Ik heb ergens in een vorig leven een aantal 205 GTI's gehad: een 1.6 meerdere 1.9 en een Mi16 Gutmann.
Vervolgens een paar golf VR6-jes, een Range Rover Vogue, Volvo 850 T-5R, Audi S6, Golf R32 om de gehele collectie even af te maken;
daarbij zijn ook nog in het bezit geweest: toyota Starlet 1.3 op LPG, Ford Fiesta, Golf 1.9 TDI, LR Freelander TD4.
Tot een maand geleden waren er drie middelen van vervoer waaruit ik kon kiezen: de LR Freelander TD4, Chevy Spark Bifuel en een RS6.
Helaas is de RS6 ongeveer 5 weken geleden gestolen.
Vorige week besluit van het expertise bureau gekregen en daarom zijn we nu weer op zoek naar een andere auto...
Als je de lijst bekijkt, dan zou je wellicht kunnen denken dat ik op zoek ben naar een GT-R of zoiets, maar het is bijna het tegenovergeste lde..
Ik ben op zoek naar een Navara Double Cab en hoop wellicht hier wat info over deze auto te vinden.