Auteur Topic: nog niet, waarschijnlijk wel..  (gelezen 20832 keer)

micdee

• Gast
nog niet, waarschijnlijk wel..
« Gepost op: 20:46:01, zondag 22 april 2012 »
Zoals het betaamd zal ik me eerst even voorstellen.
Naam is Michael leef ergens in Nederland, waarom niet specifieker zal waarschijnlijk straks wellicht duidelijker worden.

Ik ben, volgens mijzelf, een redelijke Petrol head. met een flinke afwijking voor snelheid...
Ik heb ergens in een vorig leven een aantal 205 GTI's gehad: een 1.6 meerdere 1.9 en een Mi16 Gutmann.
Vervolgens een paar golf VR6-jes, een Range Rover Vogue, Volvo 850 T-5R, Audi S6, Golf R32 om de gehele collectie even af te maken;
daarbij zijn ook nog in het bezit geweest:  toyota Starlet 1.3 op LPG, Ford Fiesta, Golf 1.9 TDI, LR Freelander TD4.

Tot een maand geleden waren er drie middelen van vervoer waaruit ik kon kiezen:  de LR Freelander TD4, Chevy Spark Bifuel en een RS6.
Helaas is de RS6 ongeveer 5 weken geleden gestolen.

Vorige week besluit van het expertise bureau gekregen en daarom zijn we nu weer op zoek naar een andere auto...
Als je de lijst bekijkt, dan zou je wellicht kunnen denken dat ik op zoek ben naar een GT-R of zoiets, maar het is bijna het tegenovergeste lde..

Ik ben op zoek naar een Navara Double Cab en hoop wellicht hier wat info over deze auto te vinden.

Offline Wout-P11½

• NCN Spambot detector
  • NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
  • Alles moet kapot :)
Re: nog niet, waarschijnlijk wel..
« Reactie #1 Gepost op: 10:39:38, maandag 23 april 2012 »
Welkom bij NCN!
Succes met de zoektocht!  :)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #2 Gepost op: 10:51:18, maandag 23 april 2012 »
Welkom hier!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #3 Gepost op: 12:11:38, maandag 23 april 2012 »
Welkom :)

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 12:49:30, maandag 23 april 2012 »
Welkom op het forum.

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 13:01:19, maandag 23 april 2012 »
Welkom! Mbt die RS6, je bent niet de eerste waarbij dat gebeurd (of geprobeerd wordt). Kennis van me had de sleutels op de schou liggen en werd de voorraad gewoon bij ingeslagen. Auto is wel tegengehouden door de politie, maar toch 24K schade..

Succes met zoeken naar een leuke auto!

micdee

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 15:38:02, maandag 23 april 2012 »
Bedankt allen.

Ik weet dat ik zeker niet de enige ben waarbij de RS(6) gestolen is.. Helaas heb ik met enige regelmaat op het audi forum de posts voorbij zien komen waarbij er weer iemand slachtoffer was geworden.
Vaak gaan dit soort auto's op bestelling of voor speciale activiteiten, zoals de inbraak bij G4S.

Ik ga lekker op mijn gemak op zoek naar een andere auto en het zal zeker nog wel even slikken en zuchten worden dat de volgende auto geen sport prestaties al hebben.
Ik heb op dit forum via de zoekfunctie nog weinig gevonden over de Navara.

Dat kan twee dingen betekenen:  1 - de wagen is ontzettend betrouwbaar en is niet stuk te krijgen, of
                                                 2 - de meeste Navara eigenaren verblijven vooral op een ander forum. (mocht iemand een tip hierover hebben, zou ik dat waarderen)

Offline Freek

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 15:39:36, maandag 23 april 2012 »
straks wellicht duidelijker worden.

Niet echt...

Waarom dan?

Offline SChief

• NCN Forum Member
  • '98 Primera P11 2.0
« Reactie #8 Gepost op: 17:05:15, maandag 23 april 2012 »
[...]
Dat kan twee dingen betekenen:  1 - de wagen is ontzettend betrouwbaar en is niet stuk te krijgen, of
Alles kan stuk, vergeet dat niet. :P

2 - de meeste Navara eigenaren verblijven vooral op een ander forum. (mocht iemand een tip hierover hebben, zou ik dat waarderen)
We hebben hier ook niet heel veel mensen met een Navara, maar er zijn wat mensen die je zeker wat advies zullen kunnen geven.

Offline wickydude

• NCN Forum Member
« Reactie #9 Gepost op: 18:04:50, maandag 23 april 2012 »
Welkom! Klote van je 6.
Vwb navara, de enige die ik heb langs zien komen is Baloe. Zie ICE topic Subsonic Suzy.

(en af en toe eentje van Rijkswaterstaa t op de weg ) ;D

micdee

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 18:34:12, maandag 23 april 2012 »
Niet echt...

Waarom dan?

Hmmm ok, ik heb het ook niet echt verder uitgelegd. Dus bij deze: aangezien mijn vorige auto ontvreemd is en ik niet zeker weet of het wel of niet iets met een forum van doen heeft gehad, ga ik zeker proberen om nog iets behoudender te zijn over mijn woonplaats.

micdee

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 18:35:42, maandag 23 april 2012 »
Vwb navara, de enige die ik heb langs zien komen is Baloe. Zie ICE topic Subsonic Suzy.
Ik ga zeker even lezen.

Offline Freek

• NCN Forum Member
« Reactie #12 Gepost op: 19:15:42, maandag 23 april 2012 »
Hmmm ok, ik heb het ook niet echt verder uitgelegd. Dus bij deze: aangezien mijn vorige auto ontvreemd is en ik niet zeker weet of het wel of niet iets met een forum van doen heeft gehad, ga ik zeker proberen om nog iets behoudender te zijn over mijn woonplaats.

Ok je denkt dat ze via een forum hebben gezien dat je zoveel wagens hebt staan. Kan, maar als je een RS6 wil vinden dat lukt dat toch ook wel zonder forum. Anyways, welkom hier!

micdee

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 19:42:22, maandag 23 april 2012 »
Ok je denkt dat ze via een forum hebben gezien dat je zoveel wagens hebt staan.
Ik weet niet of het zo is, maar enige terughoudendhe id maakt het "ze" in ieder geval niet makkelijker

...... maar als je een RS6 wil vinden dat lukt dat toch ook wel zonder forum.
Dat is zeker, kans is ook groter dat ze de auto op een andere manier gespot hebben......

Anyways, welkom hier!
Tnx

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 04:46:55, dinsdag 24 april 2012 »
Welkom hier. Klote van je RS6, maar bekijk het van de zonnige kant, een Navara is exclusiever (zie je minder) als een RS6 ;)