Laatste ervaringen die ik met Dick heb gehad is alweer 4 jaar geleden toen ik nog mijn Almera had...ben 2 x bij RICA op de bank geweest en hij heeft mij geweldig altijd geholpen...ook met alle vragen kan ik altijd bij hem terecht...
Email en bellen wordt gereageerd...P
M's wat minder...
Als er iemand is die wel wat weet van Nissan motoren is het Dick van Loon wel...
Ken Dick via de oude voorzitter van mijn oude autoclub(Furious Angels) waarbij zij buren van elkaar waren...Alle vragen omtrent Turbo opbouw altijd netjes beantwoord door hem en hij is ook altijd eerlijk met de prijs...
Heeft voor mijn Almera toendertijd een mooie lijst gemaakt alleen is er toen prive wat gebeurt waardoor alles niet door is gegaan.
En dat iemand niet reageert op een pm maakt nog niet gelijk een slechte zaak...
Ik stuur zo vaak een pm die dan schijnbaar niet aankomt bij mensen...zijn die mensen dan gelijk slecht??
En vaak is een belletje toch wel handiger... ^-^
Dat een Turbo opbouw of motorswap altijd duurder is dan vooraf gedacht lijkt me logisch aangezien er altijd wel iets onverwachts gebeurt...al is het iets kleins...
Mocht ik ooit nog in de Toekomst denken over een Trubo setup is Dick de man waar ik naartoe ga...dit is mijn mening en mijn ervaring ermee.

Peter