Auteur Topic: Aftertalk Uitdeuk, autoruitreparatie, ...... 15 april 2012  (gelezen 53257 keer)

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
Aftertalk Uitdeuk, autoruitreparatie, ...... 15 april 2012
« Gepost op: 12:25:36, zondag 15 april 2012 »
Zo dat was een bliksem bezoek met de K12 van mijn moeder samen met mijn pa.
De micra had 5 deukjes die er nu niet meer in zitten, weer fantastisch werk van Emu (vakmansschap)

Was vanouds gezellig, beetje bij gebept en mijn pa vond het ook heerlijk, vooral de bepaalde wagens, zoals de bluebird, skyline, silvia en dergelijke spraken hem natuurlijk aan. En vond de Almera van P-nck er mooi ;) en de zelfs uitgerolde wielkasten van Wesley fantastisch en de zonneband van Wouter met regensensor ook supers. Hij vond het ook heerlijk om te zien hoe fanatiek mensen over hun auto zijn, tja auto gek ontmoet auto gek LOL

Sorry dat ik zo snel weer wegmoest, maar ja andere verplichtingen .

Mijn dank weer aan de organisator Wouter, Carglass en Emu van EL restyling, Rik voor het koerieren van de banden voor Eric en ofcourse Peter van de drankjes (wellis waar niks genomen, maar tis toch een heel mooi gebaar)

Met JAF ben ik er weer wat langer bij.

Heb geen foto's maar zullen vast wel verschijnen hiero.

Offline Kippie-style

• Meetings & Merchandise
  • NCN Forum Member
Re: Aftertalk Uitdeuk, autoruitreparatie, ...... 15 april 2012
« Reactie #1 Gepost op: 16:30:10, zondag 15 april 2012 »
Ook weer thuis voor degene die gekomen zijn was gezellige boel.
Helaas wel minder mensen als voorgaande jaren erg jammer aangezien het altijd een super meet is.

Dank weer aan BB voor de organisatie en aan emu voor mijn aanraking met de scooter weer te laten verdwijnen.

En dat klussen op meetings moet verboden worden :D

greetzz kipster

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #2 Gepost op: 17:06:52, zondag 15 april 2012 »
Wij zijn ook weer thuis, we vonden het gezellig ook al zijn we er eigenlijk maar 2 uurtjes geweest. Lekker geouwehoerd met de meeste en ook nog 2 nieuwe gezichten gezien en gesproken.

Zoals kippie al zei, het was niet zo druk maar wel gezellig. Misschien was het weer ook niet je van het, beetje veel wind en koud.

BB bedankt voor de deze meeting, ondanks dat ACE er niet was toch nog de mooie regeling mogen maken bij ACE zelf. ! Zag ook blikjes staan, dus Lizard bedankt voor de blikjes!

Special thanks aan onze tinus en rebecca voor de easyfix systeem en maxicosi, ben echt heel blij ermee!

Grtz

Peter

Offline Lucas P11GT

• NCN Mooiste wielen 2010
  • NCN Forum Member
  • Beautiful red and silver machine
    • http://www.nissanclub.nl/index.php
« Reactie #3 Gepost op: 17:21:13, zondag 15 april 2012 »
Prima meet idd, leuk om weer even gebabbeld te hebben met iedereen, ook even de nieuwe mensen, o a Kai even in het echt gesproken!

Emu heeft niet veel aan de Vec kunnen doen, een klein beetje wat glooiende deukjes eruit kunnen masseren op het achterscherm, wel weer een mooie verse vooruit in de SW via de mannen van ATG.

BB thanks voor de organisatie, wie weet volgend jaar met wat meer clubs erbij!

Marco, bedankt voor je rit in de Sky, prachtmachine!!

Offline denman

• Nissan Professional
  • NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 18:49:22, zondag 15 april 2012 »
Hier ook weer thuis en al gegeten ,het was maar 20 minuten rijden  :cheer:

Was erg leuk om iedereen die ik al kende weer te zien

En om gelijk nieuwe mensen te ontmoeten

Ook kreeg ik van Marco nog een ritje in de Skyline

Jeetje wat een machine is dat ,hij ging aardig over de rontondes bedankt Marco

Het was wat frisjes maar dat mocht de pret niet drukken

Ik hoop dat ik er vaker bij kan zijn ,helaas de afgelopen jaren niet kunnen doen i.v.m
Schildklier kanker van mijn vrouw

Al met al Gezellig en een hoop schitterende auto's kunnen zien

Gr.
Dennis

Offline lizard

• Nieuwkomer van 2011
  • NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 18:50:13, zondag 15 april 2012 »
zo..ook weer thuis...welisw aar niet van de meet(was om 12.00 uur thuis van de meet), maar ben wel geweest... :applaus:

Het schijnt wat koud te zijn geweest volgens iedereen...maa r weinig van gemerkt  ^-^

Natuurlijk ATG bedankt voor de verse voorraam met blauwe zonneband erin...ik ben echt heel blij  :cheer: :cheer: geen irritatie om de strepen die erin zaten meer...

Jammer genoeg geen tijd voor Emu..ik heb wel wat deukjes waar hij zijn fingerspitzeng efoel(zoiets) over mag gaan...voor de volgende keer...

BB bedankt dat ik als eerste aan de beurt mocht zijn aangezien ik nog wat familietijd moest inhalen... ^-^

Lekker beetje geluld met de meeste van jullie...allee n jammer dus dat ik eerder wegmoest...
Vind het van Colin wel een goede inruil geweest om zijn Juke weg te doen voor een Micra  :P hoewel ik van zijn vader te horen heb gekregen dat hij er nog steeds spijt van heeft dat hij zijn GTSE heeft weggedaan...!!

En Lars natuurlijk bedankt voor zijn dempers die hij wilde ruilen met mijn dempers...ik heb 99% van de tijd geen last meer van de drempels  :applaus:

En natuurlijk de 4 deurs Skyline van Chiba...wat een prachtige familie wagen is dat toch..  O0

Mochten er bij meerdere meetings nog blikjes nodig zijn dan hoor ik het wel...ook al kom ik niet mee ik kan ze vast wel met iemand meegeven..Woon immers 6 min bij BB, Lucas en Barry vandaan  >:D

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #6 Gepost op: 18:57:52, zondag 15 april 2012 »
@Lizard mooi man voor JAF gaan we ff meeten dan.

@allen was idd gezellig, iedereen had er ondanks de frisheid toch zin in en dat bleek was erg gezellig. Dat gezegd hebbende, ....

Wel baal ik dat er hoop afzeggingen waren sommige zelf de dag van te voren. Het heeft de planning niet in de weg gezeten (ik zorg altijd voor een backup plan) maar hierdoor viel de opkomst me een beetje tegen. Ga volgend jaar ook eens goed nadenken over een herhaling, misschien een jaar over slaan. Emu heeft een goede dag gehad maar hij was nu alleen ook door de opkomst. Vorig jaar waren ze met zijn 2-en en werd er ook 2x zoveel werk verzet.

Anyway top dat het bestuur tot het einde bleef en dat iedereen min of meer heeft bijgedragen in de koffiepot.

Emu bedankt, ATG bedankt en Rens bedankt voor het poetsen en de adviezen aan iedereen.

Nog een bijzondere vermelding voor Rikkert hij was er weer als eerste en ging als een van de laatste weg. Toch 1,5 uur sturen voor hem puur voor de gezelligheid respect!!

gr bb

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 19:19:31, zondag 15 april 2012 »
ik ben ook net weer thuis

was een gezellige meeting
en vind toch dat der een dikke duim uit moet gaan naar ATG voor de lokatie en service
en voor Emu voor zijn wonder werk.

ook voor wouter voor de organisatie.
wel jammer dat er toch wel aanzienlijk veel afzeggingen waren

ook bedank ik ronald voor het langer blijven(zodat er bestuur aanwezig was )

omdat ik de aanhanger meet naar leeuwarden moest hebben ben ik dus rond kwart over 4 vertrokken )

net thuis nu nog eten aanhanger een plek geven en dan de tank weer vol gooien ( 3e keer dit weekend XD )

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #8 Gepost op: 19:23:45, zondag 15 april 2012 »
Hier inmiddels ook thuis. Volgens mij een goed geslaagde dag.
Het was ietwat fris maar de gezelligheid niet minder dan anders. Weer met veel mensen weer een praatje gemaakt, altijd erg leuk.

Wouter bedankt voor je inzet en ook de uitdeukers natuurlijk

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #9 Gepost op: 19:25:27, zondag 15 april 2012 »
Man, wat was het k.k.k.koud vandaag. Maar wel weer heel gezellig om met mede Nissan (en Opel ;) ;) )-gekken te praten. Wat ritjes weggegeven met de Skyline, dat was weer leuk om min of meer een soort reden te hebben om de rotondes zo snel mogelijk te ronden. ;) Ben blij dat ik weer wat mensen het gevoel van een Skyline te hebben gegeven. Mooi toch?!

Op de terugweg lekker de verwarming aan in de auto. Heerlijk dagje!

Op naar JAF en ik hoop dat het warmer is, maar laat het in ieder geval droog zijn, dat is al wat.

Foto's staan te laden.  :)

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #10 Gepost op: 19:26:14, zondag 15 april 2012 »
Bedankt voor vandaag organisatie! Dit is altijd een gezellige meeting.  :applaus:

Offline Kippie-style

• Meetings & Merchandise
  • NCN Forum Member
« Reactie #11 Gepost op: 19:28:41, zondag 15 april 2012 »

Wel baal ik dat er hoop afzeggingen waren sommige zelf de dag van te voren. Het heeft de planning niet in de weg gezeten (ik zorg altijd voor een backup plan) maar hierdoor viel de opkomst me een beetje tegen. Ga volgend jaar ook eens goed nadenken over een herhaling, misschien een jaar over slaan. Emu heeft een goede dag gehad maar hij was nu alleen ook door de opkomst. Vorig jaar waren ze met zijn 2-en en werd er ook 2x zoveel werk verzet.

gr bb

Ben ik het ook mee eens daarbij nog een opmerking : altijd word er gezegd aanmelden is komen vooral bij de grote evenementen niet komen of geen goede reden is keer erop niet mee.
Maar bij zon meeting kan het dan weer wel mag van mij part ook veranderen.
Zal niet inhoudelijk mijn mening erin gooien.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #12 Gepost op: 19:31:00, zondag 15 april 2012 »
Ook weer thuis. Nog ff bij Eric langsgeweest om spullen af te leveren 
Het deukje boven mijn tankklep is zeer vakkundig weggewerkt. Helemaal top :)
Verder de hele dag slap geouwehoert en nog ff een ritje gehad in de Skyline van Marco. Die kan echt vlammen. Geweldig
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende meet 
@ BB, Ik was niet als eerste maar als tweede. En het ging ook om een deukje ;)

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 19:33:49, zondag 15 april 2012 »
Ik kon er dit jaar evenals vorig jaar niet bij zijn. Dit onder andere omdat ik nog wat slaap in moest halen en een waslijst aan andere verplichtingen had. Maar volgende keer (hopelijk) beter, want is altijd een gezellige meet!

Offline Lucas P11GT

• NCN Mooiste wielen 2010
  • NCN Forum Member
  • Beautiful red and silver machine
    • http://www.nissanclub.nl/index.php
« Reactie #14 Gepost op: 19:40:06, zondag 15 april 2012 »
mijn piccies

groetjes