Zo... het einde komt eindelijk in zicht!
Wat 3 weken zou worden werd 3 maanden bij de spuiter. Had de auto dan zoveel werk?? nee dat niet maar de spuiter kon helaas niet zo goed plannen.
Maargoed inmiddels is de auto terug, helaas nog niet geheel strak... de voorbumper en mogelijk ook de motorkap moeten nog een keer opnieuw worden gedaan. Tevens heeft de wagen een polijstbeurt nodig.
Al met al ben ik dus nog niet tevreden, of tja ik stel te hoge eisen...
Morgen staat de APK keuring gepland, als het goed is komt hij daar gewoon door heen.
Verder heb ik nog 1 foutmelding wat met de tractioncontro
l te maken heeft, ik krijg daar aankomende week een nieuwe computer voor zodat dit probleem opgelost ook opgelost zal zijn.
Wel heb ik mijn nieuwe velgjes geplaatst. Wat nu nodig is, is een stevige verlaging ;-)
Begin juli komt mijn BC Racing schroefset binnen welke samen met wat camber verstellings ophangingsonde
rdelen van Kinetix zullen worden geplaatst.
Op de foto's is het niet goed te zien maar de velgen staan te perfect voor woorden wat betreft de lijn met de wielkast.
Daarna gaan we wat aan het vermogen doen uiteraard aangezien een standaard 350 niet vooruit te branden is...
Ik begin met kleine dingetjes, een Jim Wolf technology luchtfilter, Kinetix inlaatspruitst
uk en een uitlaatsysteem van 5zigen.
5zigen SP serie:
5Zigen Pro Racer SPUiteraard wat brakke foto's van hoe hij er nu bij staat:

Voor de oplettende kijker: de RDW heeft gekeken naar mijn vorige auto bij het uitgeven van het kenteken.
Wat betreft het uiterlijk zal er weinig meer aan gebeuren. Misschien worden de handgrepen nog mat zwart en zal het stukje bumper onder de grille nog mat zwart worden.
Het verwijderen van de antenne, de ruitenwisser en de logo's heeft de wagen optisch in ieder geval een heel stuk dikker gemaakt.
Gr
Wouter