Hallo Allemaal,
Ik ben al wat jaartjes "stil" actief op dit forum. De meeste kennen mij wel van mijn vorige auto welke ik een tweetal maanden geleden verkocht heb.
Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden:

Andere kennen mij als 1 van de 2 personen achter het bedrijf Jap Power. Dit bedrijf ben ik samen met Sander een drietal jaren geleden als hobby gestart, echter is het inmiddels een aardig uit de hand gelopen hobby geworden.
Na de verkoop van de 300zx zou ik voorlopig niet meer aan een nieuwe prive auto beginnen. Dit heeft ongeveer 1 week geduurd en toen was ik alweer in het bezit van een andere auto.
En tja dit is dan toch een 350z geworden!
Het betreft een 350z uit 2003, gungrey van kleur en komt uit Luxemburg.
Inmiddels is het RDW gebeuren allemaal achter de rug en staat hij bij de spuiter om de gebruikerspore
n weg te werken (althans dat was de bedoeling).
Project?Ik heb zat plannen met de 350z echter zal het niet meer zo extreem worden als de ZX. Mijn motto voor dit project is "Less is more".
Kortom andere velgen, verlaging en in de winter een andere kleur. Geen bodykits meer, misschien alleen een frontlip.
Verder wil ik het onderstel aanpassen, en uiteraard moet er wat met het vermogen gebeuren. Ik heb namelijk flink wat vermogen moeten inleveren ten opzichte van de ZX.
Maar alles op z'n tijd!
Hier een foto hoe hij er bij stond voordat hij naar de spuiter ging:

Toen naar de spuiter (check de vette Serena)

In eerste instantie was het de bedoeling dat alleen de gebruikersspor
en aangepakt zouden worden.
Uiteraard ben ik er weer in doorgeslagen en zal de gehele wagen overgespoten gaan worden. Hij blijft wel deze kleur.
Hij zal volledig gecleaned gaan worden.
Kortom:
- Logo voorzijde weg
- Logo's achterzijde weg
- Logo's op de fenders weg
- Antennegat dicht
- Ruitenwisserga
t dicht
- Handgrepen in dezelfde kleur als de nieuwe velgen.
Wat ik verder al binnen heb zijn:
- Facelift led achterlichten (Gemonteerd)
- OEM Navigatie (Gemonteerd)
- Varrstoen velgen
- Falken bandjes
- Stoptech stalen remleidingen
- Jim Wolf Technology intake
- DC Sports uitlaatsysteem
- Nismo frontlip (nog onbekend of deze gemonteerd gaat worden)
En daarna zijn er nog zat plannen..
Maar eerst maar eens de weg op!
Gr.
Wouter