Ok, ik heb even gegoogled, de standaard turbo van een CA18DET is een Garrett T25. Dat wil zeggen dat het "frame" hier een T2 is (de term frame slaat verder nergens op, alleen om aan te geven dat de turbo uit de T2x serie komt (T20, T25, T28 etc)).
Momenteel heb je dus een spruitstuk met een T2 flens. Hier passen in principe ALLE T2 turbo's op (zie hierboven).
Vond dit stukje ook nog:
http://www.houston240sx.com/showthread.php?t=18192Hieruit blijkt dat de standaard turbo van de CA18DET de kleinste versie van de T25 is, en dat een normale T25 van een SR20DET al een upgrade is. Ook geven ze aan dat op een standaard CA18DET 300 pk eigenlijk teveel is.
With the T28/Z32mafs/440 cc injectors you may be able to hit 270 whp or so but you'll need at minimum a rom tune, tuned ECU, or an SAFC-II, so its very tune dependant. Really to get over 300 is just a pain in the ass and thats where shit starts breaking.
Goed. Laten we je doelvermogen op 270 houden. Dan moet je dus volgens bovenstaande quote op zoek naar een T28 (standaard GTI-R turbo) (met eventueel de bijbehorende downpipe), een Z32 MAF (dat is die van een Z32 300ZX), en 440
topmount injectoren uit bijvoorbeeld een Skyline GTR (eBay). Daarnaast zul je e.e.a. moeten inversteren in apparatuur om te fine-tunen (ECU modificeren of SAFC-II).
En dan komt nog een eventuele upgrade voor de intercooler of uitlaatlijn bij kijken.
Maar, ik zou zeker even een kijkje nemen op de volgende fora:
www.sxoc.nl www.sxoc.com