Wie ben ik?
Ik studeer in Breda, zit op kamers in Eindhoven. Dus ik reis nogal wat af. Maar omdat ik een studenten OV heb probeer ik dit voornamelijk met de trein te doen. (ik blijf toch nederlander :lol: )
Hoe kom ik bij Nissan terecht?
Ik ben begonnen met een MGF. Ik wilde een auto die je niet elke dag ziet en zeker geen 'verstandige' auto. Als je eenmaal aan een 'verstandige' auto begint dan blijf je dat tot je midlife crisis doen ;D Helaas had binnen 2 weken al iemand z'n BMW M6(!) in mijn deur geparkeerd. Gelukkig alles netjes geregeld en weer hersteld. Niet lang daarna heeft er tot 2 keer toe iemand tegen mijn achterbumper aan gezeten, helaas geen briefje achter gelaten. Dit alles heeft mij doen besluiten dat ik nog een andere auto voor dagelijks gebruik wilde hebben en dat ik de F alleen nog maar voor plezierritjes wilde gebruiken. Nog wat gerekend en kwam er op uit dat een klein zuinig autotje me 70 per maand zou schelen. Toen een lijstje gemaakt met autotjes die wat mij betreft in aanmerking kwamen en daar uit bleven over de Aygo en de Pixo. Om dat de aygo's nogal wat problemen hebben met vocht in de auto en omdat je ze wel heel veel ziet rijden besloten voor een Pixo te gaan.
Mijn Pixo
Het is uiteindelijk een zilvergrijze Pixo Acenta geworden van 11-09 met airco en lichtmetalen velgjes. Ik heb hem 2ehands van een particulier overgenomen. De achterruiten zijn door de dealer voorzien van een donker folie en het dak is met carbon look folie gewrapped.
Ik heb nog geen eigen foto's kunnen maken door het vieze weer van de laatste tijd. Dus jullie moeten het even doen met een foto van de verkoper: