Mijn naam is Laurens, ben 18 jaar, studeer in Zwolle, ik kom uit Spakenburg en dit is mijn verhaal:
Een oom van me rijdt al 15 jaar trots in zijn Nissan Almera. Gisteravond vertelde hij mij dat hij van zijn auto af wilde, en of ik hem misschien wilde hebben (jaja, gratis ::)) Zonder twijfel heb ik "Ja" gezegt en zal de auto deze week ontvangen. Nu zijn er wel een paar problemen mee waar ik iets aan wil doen.
Hoge prioriteit:
Auto moet uitgelijnt worden, volgens mij is de stuurstang (heet dat zo?) krom. Auto heeft een stoeprand gekust...
1 voorband moet echt vervangen worden
Lagere prioriteit:
toerenteller is kapot
Voorbumper heeft schade
En verder maak ik de auto nog een beetje netjes. Misschien een beetje uitdeuken en spuiten. Ik denk dat ik hier wel een topic over aanmaak.
Ik hoop op deze site veel info te vinden en misschien zelfs een beetje hulp van jullie

Gr. Laurens
UpdateBen bij verschillende autodealers geweest. Heb het volgende gepland:
Zodra ik hem heb zet ik hem bij mijn buurman op de brug (occasion-dealer) om hem te laten bevestigen of de stuurstang echt krom is. Als dit zo is bestel ik via een japanse auto sloperij een nieuwe (kosten €40,-)
Dan deze zelf vervangen, dit doe ik met mijn oom of opa, beide klussen graag aan auto's en motors
Als laatst laat ik hem uitlijnen (kosten €55,-)