Bij deze ook even mijn foto verhaaltje (helaas niet alle foto's heel erg mooi)
DonderdagDonderdags avond eerst naar Kevin gereden. Daar wat NCN crew opgewacht om te vertrekken naar La France.
Rens was eerder gegaan om lekker wat rust te pakken op de haven en geïnspireert door dat idee heb ik de groep gevraagd of wij dat ook niet konden doen.
Idee viel goed in de aarde dus lekker op tijd vertrokken richting het zuiden.
VrijdagEenmaal aangekomen op de haven klopte er toch iets niet

Verkeerde haven

Dus de navi's weer naast mekaar gezet en een stukje teruggereden

Aangekomen op de goede haven O0

Daar stonden ook een paar wrakken geparkeerd :D

Ook Rens daar gevonden

De bootreis naar Dover
Iedereen boeiend aan het luisteren

Luisteren naar Rikkert's boeiende verhaaltjes :D

Engeland!! :) :)

Na een paar honderd kilometers rijden aangekomen. Tenten opzetten, waaronder ook de bekende NCN tent

Een eerdere delegatie NCN was er al en was op de NPOC stand te vinden

Verder een heerlijke avond gehad, goeie temperatuur en lekker wat biertjes in mn nek gegoten.
ZaterdagJano's ontbijt waar ik weer ontzettend naar uitgekeken heb O0

Ik niet alleen overigens

De chocolade pasta mocht ook niet ontbreken :D

Wat foto's van een klein deel van de aanwezige auto's

Tentenkamp

NPOC en NCN stand gebroederlijk naast elkaar

NCN stand

's avonds nog lekker vuurtje gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=a5lc5niEXSU#noexternalembed#Een heerlijke avond wederom, tot diep in de nacht lekker gezellig gehad met de groep.
ZondagWakker worden, langzaam weer inpakken voor vertrek.
Jeroen bleek ongeveer net zo groot te zijn als een S13 einddemper :D passen beide in dezelfde doos

We reden in 2 aparte groepjes richting Dover terug. Beviel me best prima eigenlijk.
Ik zat heerlijk onderuit gezakt in de Colt van Jeroen, heerlijk genietend van het zonnetje met de voeten op het dashboard. Wat een genot :cheer:

Terugweg begon gelijk goed, binnen 1 km waren we Lars al kwijt :D precies de enige zonder navi :P
Dus langs de snelweg maar opgewacht, Lars was blijkbaar de andere kant opgereden. In afwachting van de fietser op de snelweg (wtf! :D) nog een filmpje gemaakt. Vangrail langs de weg? wat is dat?
http://www.youtube.com/watch?v=WNzSMDGuxZg#noexternalembed#

Lars had ons weer teruggevonden dus we hebben onze rit vervolgd richting Dover

En uiteindelijk op tijd bij de haven en met de boot terug naar Frankrijk

Hier houden m'n foto's ook op gelijk.
Bij haven Duinkerken nog voor de laatste keer met z'n allen verzameld langs een zijweg. Iedereen nog een goede reis toegewenst en de rit naar NL gestart.
Op een gegeven moment kwamen Jeroen Kevin en ik voorop de trein te rijden, de rest ging zo langszaam ineens. Niet heel veel later zagen we Mipa snel naar ons toe rijden, we hoorden nog wat roepen op de porto, maar was onduidelijk. Toen zagen we Mipa bij het tankstation eraf duiken. Dat was blijkbaar de bedoeling dat wij dat ook deden omdat Casper dus pech onderweg had met de steen.
Pas toen ik mijn K11je bij Kevin thuis weer opgehaald had en bij Casper thuis nog kapsalon ging eten, werd het verhaal pas duidelijk.
Gelukkig is iedereen (zoals elk jaar weer) weer gezond en wel thuis gekomen.
Kort samenvattend:
Ik heb weer een geweldig JAE weekend gehad. Op een of andere manier hebben we elk jaar weer geluk met weer in Engeland. De zomers kunnen de laatste jaren niet echt op namelijk wat het slecht weer betreft. Ook dit weekend weer weer lekker warm en veel zon. Zaterdag een kleine bui gehad en wat harde wind. Maar als dat alles was.. :)
De NCN tent had het overigens wel even zwaar met die harde wind en we moesten met enige spoed even zorgen dat de zijwanden niet kapot gerukt werden. Alles is goedgekomen gelukkig.
Verder wil ik iedereen die mee was bedanken voor de aanwezigheid en gezelligheid. Ik vind het prachtig om te zien dat er tot nu elk jaar weer meer mensen meegaan en elk jaar is iedereen vol lof over dit evenement. En elk jaar vraag ik me weer af of er niet een eind komt aan de groei van de JAE groep. Dat zal ik volgend jaar weer zien. Ik meen dat we dit jaar met 15 man waren en dat vind ik erg veel voor een internationaal evenement.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik in NCN zit, wat een geweldige groep leden hebben we toch O0 O0
Wat mij betreft ga ik volgend jaar voor de 5e keer mee naar JAE O0
Iedereen bedankt O0
gr Ronald