Dit jaar hebben we besloten om met een kleiner groepje naar Kettering af te reizen.
Jano, Frrik, Zeurdoos (+Mariska), Blackout, Sjevspeed (+Rodger) en ik vertrokken om donderdagmorge
n vroeg richting Duinkerken. Daar hadden we om 12 h volgens mij de boot. Weet het niet precies maar iets in die richting. Het plan was om in Kettering in de avond aan te komen en daar in een lokale pub wat bjeej naar binnen te gieten. Dat idee was goed gelukt. SR20DE (Jeroen) en Twin Turbo (Harold) van de 100nxclub zouden ook mee oprijden en in hetzelfde hotel verblijven. Helaas had Harold een beetje teveel file en was daarom een paar minuten te laat om met de Ferry mee te mogen. Die heeft dus 2 uur mogen wachten tot de volgende ging. We hebben nog wel even gezwaaid uiteraard.
Nadat we in Dover aankwamen had Sjef een probleem. De S12 wilde weer niet starten.

Dat werd dus duwen. En dat was niet de enige keer dit weekend. Volgens mij heeft Frrik daar nog een foto van. Daarna hebben we wat fotos in de buurt gemaakt en vervolgens zijn we naar Kettering gereden. Op een gegeven moment kreeg Sjefke een platte band. Kan gebeuren natuurlijk, er zat nog profiel op de band :D
Uiteindelijk is de groep een beetje uit elkaar gevallen, geen probleem. Roy, ik, Sjef en Rodger waren als eerste in het hotel. De rest arriveerde niet veel later. Na de Mac onveilig gemaakt te hebben besloten we de locale pub van de locale bjeej te verlossen. Dat is goed gelukt. Damien van AOC kwam ook nog met zijn meisje. Superavond gehad met veel bjeej. Was goed te doen.
Om 12h ofzo ging de toko dicht en zijn we naar het hotel gegaan. Daar op de hotelkamer nog ff met Sjefke en Jano lopen ouwehoeren over autos en turbos etc.
Het was al wat laat geworden die avond en Roy vind het leuk om je dan om 6h wakker te gaan bellen. Nog bedankt daarvoor :P
Anyhow omdat Sjef bier best wel lekker vind mocht ik die morgen in zijn S12 naar het JAE terrein rijden. Totally made my day. Er moet een turbo op de FJ20 komen maar dat is een ander verhaal.
Tentje opgezet en de rest van NCN was ook gearriveerd.
De weersvooruitzi
chten waren goed voor zaterdag maar een stuk minder voor vrijdag en zondag. Dat bleek gelukkig allemaal wel mee te vallen. Alleen af en toe een beetje regen, voor het derde jaar op rij mazzel gehad met het weer. (Voor de eerste JAE groep was dit de 4e keer op rij goed weer).
'S avonds bbq gehad en halve avond bij AOC gehangen. Gezellig ouwehoeren over autos.
Laat naar bed gegaan, Sjef was de laatste om half 5. En om 11 uur weer aan het bier. Respect!
Sjef passed out

Zaterdags ook goed weer gehad, auto poetsen was voor mij niet nodig dit jaar. Hele dag lopen praten met anderen. Een vrouw van in de 50 met een heel gave AE86, andere vrouw met een oude Celica in concoursstaat. Heel mooi spul allemaal. Ook nog een andere S12 bezitter gespot. En daar ook weer uren mee staan praten. Geweldig gewoon.

Uiteraard alles onder het genot van de nodige bjeej.
's Avonds hadden we bbq, die heb ik gemist maar ik had daarvoor al iets gegeten. Daarna lekker ouwehoeren, pils erbij. Mipa ging nog even lawaai maken. Daar komt nog wel een filmpje van.
Geweldig sfeertje weer. Leuke groep.
Zondags zooi opruimen, tentjes afbreken en afscheid nemen. De gebruikelijke dingen.
Nog bekenden van Jeroen en Mojo gesproken

Het weekend ging weer veels te vlug voorbij en op de boot nog veel lol gehad. We blijven kleine kinderen :D

Datsun goodness

Ik heb zin in volgend jaar, en ik ben niet de enige.

Link naar het fotoalbum
http://s440.photobucket.com/albums/qq129/sunny1600/JAE%202011/