Auteur Topic: Aftertalk JAE 2011  (gelezen 97808 keer)

Offline sr20de

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Powered by NCN
Aftertalk JAE 2011
« Gepost op: 00:06:24, maandag 12 september 2011 »
Zo maar ff een nieuw topic geopend. Ben +- een uurtje thuis en twas een leuke meeting en zeker voor herhaling vatbaar. T weer was goed. zaterdag wel wat buien, maar ook droog en een zonnetje.
Ben rond 12.30 samen met twinturbo terug gereden. met z'n 2en gaat t net wat beter rond Londen en we konden zelfs een pond eerder pakken, dus de rest niet meer gezien bij de pond.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
Re:Aftertalk JAE 2011
« Reactie #1 Gepost op: 00:50:45, maandag 12 september 2011 »
Net thuis. Heerlijk door kunnen rijden op de terugweg van de boot naar huis. Gemiddeld een heerlijke snelheid aangehouden. Ik zou een stuk met Rens oprijden maar na 5 km had ik al zoiets dat hij me niet genoeg opschoot dus in me eentje doorgereden. Was weer een heerlijk weekend dus volgend jaar ga ik zeker weer. Utgebreid verslag + foto's komen morgen.

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
« Reactie #2 Gepost op: 01:12:11, maandag 12 september 2011 »
Ja ik ben ook net thuis en wat schaden aan de auto bumper gescheurd , mistlamp stuk en een dikke deuk in mijn carter . Heb een hele grote steen op de snel weg vol gepakt die op sprong .

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 01:26:51, maandag 12 september 2011 »
ook Ik ben zojuist thuis gekomen! Erg hard doorgereden op het eerste stukje na de Boot na vanwege het extreme aantal flitspalen! Rik nog duidelijk geprobeerd te maken maar hij moest scheiten dus het maakte hem niks uit Haha! Mooi afscheid Haha! Cherry heeft zich heel erg goed gehouden! En ja verder was het gewoon top! Echt genoten van de sfeer, het bier en de auto's met de mensen en verhalen erachter! Volgend jaar zeker weer!! Sorry vaste jae-gangers, jullie komen niet meer van me af Haha!

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 01:53:51, maandag 12 september 2011 »
Nog niet thuis ben me laatste pauze aan het houden nog 60 km
En casper sorry voor die steen wel vaag dat k gelukkig niks aan de auto heb
K post zo Ff als k thuis ben

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
« Reactie #5 Gepost op: 02:06:23, maandag 12 september 2011 »
Heb net even het filmpje gekeken en het leek wel een stuk stoeptegel waar jij vol over heen reed en hij recht op mijn bumper raakte de knal was ook heel erg goed te horen ;)

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 02:36:45, maandag 12 september 2011 »
Zo en thuis
Maar erg een stuk stoep tegel
K wist dat het groot was maar zo erg
This toch raar dat patrick en jano hem niet gezien hebben
Maar morgen een beter verslag :P

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #7 Gepost op: 02:41:31, maandag 12 september 2011 »
Ook weer thuis, auto helemaal moeten uitruimen aangezien er nergens in de buurt parkeerplaats meer was maar dat mag de pret niet drukken.

Weer een zeer geslaagd weekendje, hoop nieuwe gezichten en ook oude bekenden. Verder weer vermaakt as usual. Zal morgen nog wel even wat meer neerzetten, nu eerst een strongbow en dan naar bed :)

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #8 Gepost op: 03:15:00, maandag 12 september 2011 »
Dit jaar hebben we besloten om met een kleiner groepje naar Kettering af te reizen.
Jano, Frrik, Zeurdoos (+Mariska), Blackout, Sjevspeed (+Rodger) en ik vertrokken om donderdagmorge n vroeg richting Duinkerken. Daar hadden we om 12 h volgens mij de boot. Weet het niet precies maar iets in die richting. Het plan was om in Kettering in de avond aan te komen en daar in een lokale pub wat bjeej naar binnen te gieten. Dat idee was goed gelukt. SR20DE (Jeroen) en Twin Turbo (Harold) van de 100nxclub zouden ook mee oprijden en in hetzelfde hotel verblijven. Helaas had Harold een beetje teveel file en was daarom een paar minuten te laat om met de Ferry mee te mogen. Die heeft dus 2 uur mogen wachten tot de volgende ging. We hebben nog wel even gezwaaid uiteraard.

Nadat we in Dover aankwamen had Sjef een probleem. De S12 wilde weer niet starten.

Dat werd dus duwen. En dat was niet de enige keer dit weekend. Volgens mij heeft Frrik daar nog een foto van. Daarna hebben we wat fotos in de buurt gemaakt en vervolgens zijn we naar Kettering gereden. Op een gegeven moment kreeg Sjefke een platte band. Kan gebeuren natuurlijk, er zat nog profiel op de band :D

Uiteindelijk is de groep een beetje uit elkaar gevallen, geen probleem. Roy, ik, Sjef en Rodger waren als eerste in het hotel. De rest arriveerde niet veel later. Na de Mac onveilig gemaakt te hebben besloten we de locale pub van de locale bjeej te verlossen. Dat is goed gelukt. Damien van AOC kwam ook nog met zijn meisje. Superavond gehad met veel bjeej. Was goed te doen.
Om 12h ofzo ging de toko dicht en zijn we naar het hotel gegaan. Daar op de hotelkamer nog ff met Sjefke en Jano lopen ouwehoeren over autos en turbos etc.

Het was al wat laat geworden die avond en Roy vind het leuk om je dan om 6h wakker te gaan bellen. Nog bedankt daarvoor :P

Anyhow omdat Sjef bier best wel lekker vind mocht ik die morgen in zijn S12 naar het JAE terrein rijden. Totally made my day. Er moet een turbo op de FJ20 komen maar dat is een ander verhaal.
Tentje opgezet en de rest van NCN was ook gearriveerd.

De weersvooruitzi chten waren goed voor zaterdag maar een stuk minder voor vrijdag en zondag. Dat bleek gelukkig allemaal wel mee te vallen. Alleen af en toe een beetje regen, voor het derde jaar op rij mazzel gehad met het weer. (Voor de eerste JAE groep was dit de 4e keer op rij goed weer).

'S avonds bbq gehad en halve avond bij AOC gehangen. Gezellig ouwehoeren over autos.
Laat naar bed gegaan, Sjef was de laatste om half 5. En om 11 uur weer aan het bier. Respect!
Sjef passed out

Zaterdags ook goed weer gehad, auto poetsen was voor mij niet nodig dit jaar. Hele dag lopen praten met anderen. Een vrouw van in de 50 met een heel gave AE86, andere vrouw met een oude Celica in concoursstaat. Heel mooi spul allemaal. Ook nog een andere S12 bezitter gespot. En daar ook weer uren mee staan praten. Geweldig gewoon.

Uiteraard alles onder het genot van de nodige bjeej.
's Avonds hadden we bbq, die heb ik gemist maar ik had daarvoor al iets gegeten. Daarna lekker ouwehoeren, pils erbij. Mipa ging nog even lawaai maken. Daar komt nog wel een filmpje van.

Geweldig sfeertje weer. Leuke groep.

Zondags zooi opruimen, tentjes afbreken en afscheid nemen. De gebruikelijke dingen.
Nog bekenden van Jeroen en Mojo gesproken

Het weekend ging weer veels te vlug voorbij en op de boot nog veel lol gehad. We blijven kleine kinderen :D

Datsun goodness

Ik heb zin in volgend jaar, en ik ben niet de enige.

Link naar het fotoalbum
http://s440.photobucket.com/albums/qq129/sunny1600/JAE%202011/

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #9 Gepost op: 03:50:47, maandag 12 september 2011 »
ik ben nu ook met goed fatsoen thuis. Kwas rond 12u bij kevin om spullen in mn micra over te verhuizen vanaf jeroens auto. Daarna bij casper nog een kapsalon besteld en me verbaast over witte stenen op de weg. Zometeen lekker mn warme bed in, die heb ik wel gemist.

Maar jae zelf was weer super, geen moment verveeld en heel gezellig. Volgend jaar ga ik voor de 5e keer weer mee

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #10 Gepost op: 08:08:55, maandag 12 september 2011 »

Offline BlackOut

• NCN Forum Member
  • No More Fukushima Wheels Biatch!
« Reactie #11 Gepost op: 10:18:45, maandag 12 september 2011 »
Nou ik ben weer wakker :D
Ben ontiegelijk verkouden geworden dit weekend :(
Maar het was het allemaal waard,

Veel geouwehoerd en veel bjeej gedronken,
Veel en gigantisch lekker gegeten,
Mooi spul gezien,

En ik ben echt trots op het micra'tje dat  hij het gewoon gehaald heeft,
Ik had echt verwacht dat er wel iets meer kapot zou gaan.
Maar alleen de ophanging van eind demper was afgebroken,
Een spanbandje was de oplossing :D
Props voor mijn micra'tje! :D

Jammer dat het allemaal niet zonder slag of stoot kon gaan maarja dat hoort er nu eenmaal bij :P

Veel nieuwe mensen leren kennen en wat oude bekenden van vorig jaar gezien,
Volgend jaar gewoon diehard weer mee :D

Jano bedankt voor de ontbijtjes kerel!!

Sluffs thx for bringing my exhaust

NPOC thx for the hospitality! :D

Offline twinturbo

• NCN Forum Member
  • **
  • Nissan 100nx 1.6i 1994 Nissan Almera 1.8 2000
« Reactie #12 Gepost op: 11:50:50, maandag 12 september 2011 »
Was weer erg leuk dit jaar. Heel wat gezien weer. Vooral veel mooie twins. Wordt tijd om eens serieus naar zo'n wagen te gaan kijken.

Naast de nx van mij en jeroen was er nog een britse nx. Toch wel leuk dat de hollandse nxen in de meerderheid waren.

Toch wat minder dat ik de boot had gemist. Heb de leuke plekjes van Dover gemist. Was wel grappig om opeens Casper tegen te komen na Londen. Had verwacht dat jullie al verder waren.

@roy ik heb de portofoon van jeroen meegenomen. Komt binnenkort wel weer bij je terug.

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 12:35:39, maandag 12 september 2011 »
zo ff een goed verslag

donderdag om 1 uur naar huis gegaan van me werk
toen dus alles in de auto gegooid en iets voor 4 uur naar patrick gereden
rond half 6 vertrokken naar kevin
daar ff gezeten ( was de bedoeling om te slapen maar niet gedaan )
in frankrijk aan gekomen even op de parkeerplaats gerelaxt ( weer niet kunnen slapen )
6 uur de boot op en daar ook n iet kunnen slapen ( toen al 24 uur wakker )
aan gekomen in dover ff wennen aan het links rijden ( was goed te doen )
toen getankt en daarna naar kettering ( was een te lange rit in 1 ruk laatste km waren echt zwaar )

toen op het trein aan gekomen even bij gekomen van de rit
tent op gezet
toen met een groepje de ncn tent op gezet

toen gewacht op het bier en een biertje gedaan en eigenlijk niet meer gestopt :P
zo beetje hele weekend overleefd

en gister weer richting huis eerste stukje iedereen kwijt
maar naar goed telefonisch contact met patrick iedereen terug gevonden van de groep

toen lekker naar dover gereden wat echt zo relaxt was
nog 1 keer gestopt om t eten bij de mac

om kwart over 4 aan gekomen in dover bij de boot ( veel te vroeg maar net telaat voor de boot er voor xd :p )
toen dus gewacht tot we de boot op konden

eenmaal op de boot nog ff wat losse ponden op gemaakt aan spelletjes enzo
toen vanaf frankrijk richting belgie gereden in belgie over een steen gereden die casper veel schade heeft gegeven
en mij helemaal niks
gelukkig vlak voor een pomp station dus daar gestopt en getankt en ff bij gekomen van de schrik
toen weer door gereden en bij antwerpen in de buurt gestop en afscheid genomen van casper mariska roy jano rik en mark genomen
toen samen met patrick door gereden naar nederland
200 km voor leeuwarden nog ff een kleine stop gemaakt en door gereden naar emmeloord
daar telefonisch afscheid genomen van patrick en toen nog een keer gestopt om te pissen

toen door gereden en om half 3 weer thuis gekomen :P

al met al een heel avontuur en 1700 km extra op de teller :P

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 13:39:44, maandag 12 september 2011 »
maar mark wel jammer dat de foto's van foto bucket zo klein zijn :O