Hallo allemaal
ik ben Rutger, 21 jaar oud en ik woon in midden limburg, omgeving roermond.
Dagelijkse bezigheden: werk zoeken. Helaas door omstandigheden gestopt met school en gaan werken, kon daar helaas mijn draai niet in vinden, en het ging dus op een gegeven moment helaas mis.
Ik rij zelf niet in een nissan op dit moment maar in een VW polo uit 1993. (jaja, verkeerd merk i know)
Van deze auto is de koppakking kapot en ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om er een andere (bewerkte en gereviseerde) kop erop te zetten en daarbij een ander injectiesystee
m erop te bouwen. (van monopoint naar multipoint) Dus we gaan gelijk tunen dan. Maar wel duitse stijl, niet te veel poespas. Afgezien van de verlaging en velgen zal de auto er vrijwel standaard uit komen te zien.
Probleem is dat het mijn dagelijkse auto is, en het meer een hobby projectauto moet blijven. Voor dagelijkse ritten wil ik toch graag over naar een grotere auto met airco en wat meer luxe en comfort (en dus ook minder of geheel niet verlaagd, zoals bij mijn andere auto)
Keuze is hierbij gevallen op een Nissan primera
Ik heb me hier op het forum aangemeld om te kijken waar ik bij aankoop op moet letten en wat ik allemaal kan doen met de auto. Ik vind japanse autos namelijk wel leuk om een beetje japans aan te kleden zegmaar, beetje sportief uiterlijk enzo.
Wil ook graag een auto met een beetje pit erin. Maar airco en het formaat zijn het belangrijkste.
Kennis van motoren, electra, mechanische zaken (ophanging e.d.) en regelgeving van verschillende autos is bekend en hier help ik ook graag anderen mee. Ook op veel andere gebieden overigens, niets is te gek. Ik heb een zeer breed interessegebie
d en bezit ook veel kennis hierover. Ik vind het gewoon ook leuk om dingen bij te leren

Ik ben wel iemand die soms heel veel vraagt. Das ook een van de redenen waarom ik het zelf ook fijn vind om andermans vragen te beantwoorden (hoe simpel ze ook zijn)
Sowieso ga ik even de tijd nemen om de site een beetje door te nemen. Nieuwe auto komt pas als ik een paar maandjes weer aan het werk ben, maar ik kan me beter goed voorbereiden :)