Welkom, en succes met je je keuze.
ik zou voor een p11 gaan, al dan niet 144 deze zijn meestal nog wel redelijk duur.
een gewone p11 is een stuk goedkoper, vooral als je een SR20De neemt de gewone 131 pk versie dus, niet de 150 pk GT <-- deze zijn in de regel ook nog wel wat duurder namelijk, en het rijd niet echt veel beter vind ik persoonlijk.
airco is gewoon standaard.
grote voordeel van een p11 tov een p10 is dat deze, inderdaad minder hard rot. carroserie is redelijk roest vrij, een p10 wil wel lekker rotten. afijn, dat weet je zelf denk ik ook wel :)
de p10 egt is een lekkere auto, maar wel moeilijk een goed exemplaat te vinden de p11 GT dito.
overigens in alle gevallen zou ik wel voor een 2 liter gaan.
de 1.6 is echt traag
ik heb zelf een p11 2.0 Gx tsja op de airco en cv na heb je geen luxe.
Dus aan te raden om een p11 dan si slx sri of gt te kiezen
p11 -144 is ook erg mooi, en volgens mij wel te vinden nog voor rond de 2000 euri
kies dan de 1.8 of 2.0
grtz Fors