Hi,
ik ben Chris, 26 jaar uit Assen. Sinds gisteren plotseling de eigenaar van een Nissan Sunny 1.4 LX Clair. En omdat ik door de jaren heen weet dat het rijden van een auto valt of staat bij het lid zijn van een actief forum meld ik mij hier aan :).
Dit is mijn allereerste Japanse auto naast alle Franse en Italiaanse auto's die ik heb (gehad).
Om te beginnen ben ik helemaal geen Nissan-fan in hart en nieren, maar wellicht dat dit een beetje gaat veranderen

.
De Sunny heb ik gisteren gekocht als dagelijks vervoer, omdat ik mijn toekomstige youngtimer -een Fiat Barchetta- wil sparen in kilometers en het liefst niet buiten laat komen met rotweer.
Dus na een intensieve zoektocht om iets betrouwbaars en betaalbaars te vinden kwam ik op deze Sunny uit. En ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van deze (laten we eerlijk zijn) suf ogende auto.
Mijn Sunny is van eind '94 en is tot mijn verbazing :o puntgaaf, zowel binnen als buiten. Een beetje verlaagd, al weet ik niet hoeveel. Grappige sportwieltjes eronder en voorzien van een mooi stil en droog 1.4 blokje. Stiekem veroverd deze grappige Nissan met de minuut mijn hart. Want in de cabrio rijden is geweldig, maar ik kan net zo genieten van zo veel waar voor je geld.
Dan nog even wat foto's:
De Sunny

En de Barchetta

Groeten,
Chris