Halleee, ik ben Mark en een jongere oudere, 38 jaar.
Sinds twee dagen bezit ik een Nissan Primera Estate 1.8 Comfort (Benzine) uit september 1999. Dat is net dat model met die nieuwe koplampen. Kleur is Ocean Blue.
had eerst een Seat Cordoba SX, uit 1998, maar daar kwamen teveel dure problemen bij kijken, oa. de ECU printplaat was doorgebrand, de versnellingsba
k kreeg kuren, ruitenwisser-unit was naar z'n grootje en koplampen deden het maar half-half.
Dus weg ermee!
Mijn tweede auto lang geleden was ook een Nissan, een Bluebird, die ik uit de erfenis van m'n opa kreeg.
Nu dus weer Nissan :)
Mijn Nissan heeft 3 vorige eigenaren gehad, en tot 2007 zijn vrijwel alle nota's van reparaties bewaard gebleven. Daarna weet ik niet wat die andere eigenaar ermee gedaan heeft.
De auto heeft 172000 KM op de teller, met NAP.
Goed, niet zo sportief als mijn Seat SX, maar hij zit wel lekker ruim en hebt weinig geluid dat binnendringt evenals motor-ruis.
Wat zit er zoal op?
Bestuurders- en bijrijders airbag
Side airbags
ABS
EBD (electronic break distribution)
Stuur in hoogte verstelbaar
Koplampen reguleerbaar
Clima-control (zit een nieuwe airco-compressor op)
Electrische ramen voor
Lichtmetalen velgen
Afdekhoes kofferbak
Zwarte dakrails
CD wisselaar (standaard)
12V aansluiting in Kofferbak
etc etc etc..........
Voordat ik eergisteren de auto op naam zette kreeg de Nissan nog een gratis APK tot 7 juli 2012, plus gratis kleine beurt en schoonmaak beurt.
Onderaan deze eerste post wat foto's.
Heeft iemand nog tips waar ik met deze auto op moet letten qua onderhoud en evt reparaties voor de toekomst?
Groeten,
Mark