Auteur Topic: Aftertalk uitdeuk poets meeting 29 mei  (gelezen 56550 keer)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
Re:Aftertalk uitdeuk poets meeting 29 mei
« Reactie #30 Gepost op: 22:23:44, zondag 29 mei 2011 »
Ziet er uit als een geslaagde meet! Mooie foto's O0

Offline The Mini R

• NCN Club Member of the Month MEI
  • NCN Club Member
  • *
  • Jong geleerd is oud gedaan
    • http://www.geocities.com/gtirmania
« Reactie #31 Gepost op: 22:29:53, zondag 29 mei 2011 »
Om 18.30 thuis maar eerst ff F1 gekeken en vette hap gegeten.
Was idd een pracht meet mijn eerste poets uitdeuk meet maar waarschijnlijk niet mijn laatste :)

Verlost van de 2 deukjes in mijn spatbord dankzij topwerk. Goh wat zijn die gasten goed. Hulde :cheer:  :cheer:  :cheer:
Verder lekker geouwehoerd en veel gelachen.

foto's zet ik er morgen wel op.

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #32 Gepost op: 22:36:39, zondag 29 mei 2011 »
Ik was er pas om kwart over 2 dus heb zo te zien een hoop mensen gemist, maar degene die er waren toch weer lekker gesproken, ondanks mijn niet zo frisse uiterlijk en half slaperige hoofd. Iig bedankt voor de morele steun jongens O0

BB bedankt voor het bruikleen van de extractor, interieur is weer lekker schoon en ik zag echt een hoop bruine zooi uit de bekleding komen. Volgend jaar weer, misschien dat ik mezelf beschikbaar stel om een paar uur interieurs te doen.

Tijn bedankt voor de lekkere koeken, die hebben me er echt weer even doorheen geholpen.

Lizard bedankt voor de blikjes, had een hele droge strot dus heb wel wat blikjes weggekaapt.

Jano bedankt voor het meenemen van de sub O0

@ michel, clubmember aanvraag al ingevuld :D

Ondanks een mooie meet toch een puntje van kritiek, ik miste aan het einde een bestuurslid. Ik heb leden bij me gehad die vragen hadden en heb daar zo goed mogelijk antwoord opgegeven, maar dit had natuurlijk even beter gemoeten. Het is toch echt een NCN meet, ok georganiseerd door BB, maartoch. Het voledige bestuur hoeft er niet te zijn, maar op ze minst 1. Het contact met ATG kan je daarmee ook onderhouden/verbeteren en niet alles via BB laten lopen.

Grtz

Peter

Offline BlackOut

• NCN Forum Member
  • No More Fukushima Wheels Biatch!
« Reactie #33 Gepost op: 22:50:15, zondag 29 mei 2011 »
owjah tijn nog bedankt voor het spul uit de grabbelbak hahaha :D
weer wat leuks voor aan de muur :P

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #34 Gepost op: 22:51:08, zondag 29 mei 2011 »
Graag gedaan hoor. :)

Offline baum

• NCN Forum Member
« Reactie #35 Gepost op: 23:01:24, zondag 29 mei 2011 »
ook thuis en was supergezellige meet :D

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #36 Gepost op: 23:05:03, zondag 29 mei 2011 »
Ik kan gelukkig vandaag ook op een leuke meet terug kijken. We hebben in totaal ongeveer 100 euro bij elkaar gesprokkeld voor de clubkas. Ik heb (volgens traditie) de lunch betaald voor de ATG mensen, Emoe en Mikey dus blijft er na wat gereken een bedrag van 65,83 euro over. Lijkt me lekker voor een daggie.
De sfeer zat er goed in. Het weer is er denk ik debet aan geweest dat het poetsen wat minder enthousiast werd omarmd als voorgaande jaren maar dat werd weer gecompenseerd door lekker veel deukjes en nieuwe ruiten.

Puntje van kritiek richting de club en dan onder het motto wie de schoen past trekke hem aan.

Als er een bordje/briefje bij de koffie hangt en bij de blikjes waar een bedrag op staat dan is het ook de bedoeling dat dat ff voldaan word. Ik heb zelf gezien bij de koffie automaat en na wat tellingen van het aantal blikjes dat er toch mensen zijn die het niet nodig vinden te betalen. Ik vind dat persoonlijk not done en erg zielig. Ik heb ook niet de behoefte om mensen daar op aan te spreken en politie agentje uit te gaan hangen.

LIZARD (kudoos) heeft de blikjes op zijn werk geregeld en geschonken aan de club en we hebben daar een bedrag voor afgesproken per blikje dit bedrag gaat rechtstreeks de clubkas in dus in feite zijn de bovengenoemde mensen aan het stelen van de club. Dat het maar ff gezegd is!

Wat Peter subtiel probeerde te verwoorden deel ik wel. Iedereen weet dat ik niet meer in het bestuur zit en misschien komt het omdat ik deze meet altijd organiseer maar ik vind ook dat er tot het einde iemand van het bestuur aanwezig hoort te zijn. Al was het alleen maar om gezeik achteraf te voorkomen. Theoretisch kan er tijdens zo'n meet van alles misgaan (ruzie, schade, ongeval etc) en dan kan je als bestuur niet ingrijpen.
Dat er bestuursleden niet waren of eerder weggaan prima maar regel iig dat iemand de verantwoordeli jkheid neemt. Nu werd er aangenomen dat het wel goed zat en je weet:

TO ASSUME MAKES U AND ME AN ASS

Anyway het positieve gevoel overheerst aan mijn kant dus zie bovenstaande als opbouwende kritiek. En dan bedoel ik niet het geld gedoe maar dat lijkt me duidelijk.

Verder heb ik nog ff nagepraat met ATG en Emoe. Beiden hebben een leuke maar drukke dag gehad. Van ATG kreeg ik de opmerking dat er geen mensen moeten gaan lopen zeuren dat ze eigenlijk eerder aan de beurt hadden willen zijn omdat ze "member" waren of om een andere reden. Het is heel simpel en dictatoriaal ik bepaal wanneer er mensen aan de beurt zijn. Dit doe ik naar eer en geweten en in samenspraak met ATG en Emoe. Zij kunnen aangeven dat ze een moeilijk of makkelijke auto willen ivm planning. Ik vind dan ook niet dat ik daarover verantwoording over verschuldigd ben. Als er mensen vinden dat ze eerder of later aan de beurt moeten zijn om wat voor reden dan ook wil ik daar rekening mee houden. Ik moet dat dan echter wel weten en garandeer niets.
Emoe speelt met de gedachte volgend jaar de prijs iets te verhogen om verschillende redenen en ik heb hem gezegd dat we volgend jaar gewoon weer afspraken maken en daar hoort een evt nieuwe constructie of prijs ook bij.

ATG en Emoe willen iig volgend jaar graag weer aan deze meet meewerken dus ik denk dat alles onder de streep BonBini is.

gr bb

Even een speciale vermelding voor:

LIZARD bedankt voor de blikjes !!
TIJN bedankt voor de koeken !!
RADIUM bedankt voor het alvast meenemen van de blikjes voor de aankomende BBQ meet !!
ATG voor de gastvrijheid !!
Emoe en Mikey voor de magic en gezelligheid!!

En de NCN voor weer een goede meet

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #37 Gepost op: 23:12:53, zondag 29 mei 2011 »
was hele relaxte meet.

weer lekker geouwehoert en auto's gekeken
staan toch echt wel een hoop mooie auto's tussen ncn, helemaal goed.

wilde graag tot het eind blijven, maar vrouwke moest werken, en een beetje geirriteerd omdat er twee draken thuis zaten die er geen zin in hadden.
volgende poetsmeet blijf ik gewoon tot het eind, om eventueel leden op te vangen met vragen.

morgen moet ik toch effe bij ATG zijn, tent halen e.d. + nieuwe ruit voor de vivaro,  zal ze nog even bedanken voor de goede opvang tijdens een topmeet.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #38 Gepost op: 23:20:38, zondag 29 mei 2011 »
Mooi gezegd BB. En mooie foto's. Ik was ook Tijn en Peter (lizard) vergeten te vermelden. Ik was erg blij met de snoepjes die er stonden en het drinken daar ik dit keer geen tijd had om naar de mc te gaan. Was om 8:50 aanwezig en vertrok als 1 van de laatste maar denk dat ik en Rens toch zo'n 80% van de tijd aan mijn auto hadden besteed. Dus Peter en Tijn: thnx.
En nogmaals een grote thnx voor Rens voor het helpen (of was het andersom :P) aan het verbluffende resultaat van mijn auto.

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #39 Gepost op: 23:28:12, zondag 29 mei 2011 »
Idd tijn en peter voor de lekkere dingen, bb ook voor alles. Toppers

Offline David

• NCN Forum Member
« Reactie #40 Gepost op: 23:47:20, zondag 29 mei 2011 »
Zo ben al een tijdje thuis maar nu pas tijd om te reageren.
Ik ben jammer genoeg eerder naar huis gegaan, rede hiervoor was net terug van vakantie en wou mn ouders nog even zien.
Daarna moest ik alvast mn vrachtwagen voorbereiden ivm mn werk aankomende week. Dus had achteraf nog best een drukke zondag :D

Voor de rest wil ik teneerste ATG bedanken voor de snelle service en de vakkennis die hun hebben. Ze hebben alle slechte plekjes op de carrosorie behandelt en daarna pas mn nieuwe raam erin gezet. Ook dikke kuddo's dat ze een raam + zonnenband hebben geregeld precies zoals ik ze had gevraagd. Ik ben een en al lof, en zeer dankbaar hiervoor

Ook Wouter (aka BB) bedankt voor alles. Alles was goed geregeld, en et was zeer gezellig!

Tijn + Peter bedankt voor de koek en de blikjes, super dat jullie dit hebben geregeld want het was heeeeeeeeeeeee eerlijk :D

Voor de rest vond ik het echt een super gezellige meeting. Lekker met bekenden gesproken met hier en daar een opmerking dat ik ook weer eindelijk leef op het forum LOL. En ook weer nieuwe mensen leren kennen, al om het al een super meeting! Ik hoop binnenkort weer eens een meet van NCN mee te maken want ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben blij dat ik lid ben van zo'n Club! Ik ben voorheen lid geweest van een andere club (niet nissan gebonden maar toen ree ik met een ander merk) en daar gingen de meetings er vaak anders aan toe. Hier bij NCN is het gewoon auto neer zetten, en lekker ouwehoeren en naar auto's kijken of bekijken, en hier en daar een ritje mee maken in een skyline of een s13. Dus ook kuddo's voor de leden en de mensen die aanwezig waren, waardoor deze meet ook zo gezellig was!

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #41 Gepost op: 23:55:51, zondag 29 mei 2011 »
Ik ben blij dat ik lid ben van zo'n Club! Ik ben voorheen lid geweest van een andere club (niet nissan gebonden maar toen ree ik met een ander merk) en daar gingen de meetings er vaak anders aan toe. Hier bij NCN is het gewoon auto neer zetten, en lekker ouwehoeren en naar auto's kijken of bekijken, en hier en daar een ritje mee maken in een skyline of een s13. Dus ook kuddo's voor de leden en de mensen die aanwezig waren, waardoor deze meet ook zo gezellig was!

Mooie motivatie voor niet leden om lid te worden. NCN is en blijft shift club life

Offline David

• NCN Forum Member
« Reactie #42 Gepost op: 23:57:45, zondag 29 mei 2011 »
you're welcome ;)

inderdaad NCN is Shift_Club life
vanaf vanmiddag ook als sticker op mn 2 achterste zij ramen :)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #43 Gepost op: 00:05:55, maandag 30 mei 2011 »
Zo ook weer thuis, nog even bij ronald gezeten. Maar was waarschijnlijk als laatste thuis half 8 o.i.d.

Het was erg gezellig maar erg kort, weet niet of dat vanwege het weer is , maar Ronald en ik waren 2 van de laatste 5.

Bedankt wouter dat ik gelijk met de mera kon uitdeuken terwijl het nog niet doorgegeven was. Kon gelijk uitdeuken. Ook de mannen van ATG bedankt, ik heb niks hoeven doen. Ze hebben zelfs de auto meegenomen en terug gezet. Helemaal top O0

Mijn dank ook aan Lizard voor het regelen van het fris, dit soort initiatieven mogen vaker genomen worden :)
Omdat er nog een groot overschot was heb ik met toestemming de frisdrank meegenomen. Deze zal goed
van pas komen op de BBQ meeting.

Ook nog bedankjes naar lucas, wouter, peter etc voor het meedenken over de BBQ meet. Point taken and noted. O0

Hier ga ik werk van maken! :)

Nu nog de foto albums die geupdate moeten worden, er missen nog wat albums namelijk!! :)

Offline Michel-R

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #44 Gepost op: 00:17:44, maandag 30 mei 2011 »
Me eerste meet en zeker niet de laatste vond het echt reuze gezellig en zoals ik al zei emoe have magic hands ben nog steeds verbaasd Thnx nog