Ik was er pas om kwart over 2 dus heb zo te zien een hoop mensen gemist, maar degene die er waren toch weer lekker gesproken, ondanks mijn niet zo frisse uiterlijk en half slaperige hoofd. Iig bedankt voor de morele steun jongens O0
BB bedankt voor het bruikleen van de extractor, interieur is weer lekker schoon en ik zag echt een hoop bruine zooi uit de bekleding komen. Volgend jaar weer, misschien dat ik mezelf beschikbaar stel om een paar uur interieurs te doen.
Tijn bedankt voor de lekkere koeken, die hebben me er echt weer even doorheen geholpen.
Lizard bedankt voor de blikjes, had een hele droge strot dus heb wel wat blikjes weggekaapt.
Jano bedankt voor het meenemen van de sub O0
@ michel, clubmember aanvraag al ingevuld :D
Ondanks een mooie meet toch een puntje van kritiek, ik miste aan het einde een bestuurslid. Ik heb leden bij me gehad die vragen hadden en heb daar zo goed mogelijk antwoord opgegeven, maar dit had natuurlijk even beter gemoeten. Het is toch echt een NCN meet, ok georganiseerd door BB, maartoch. Het voledige bestuur hoeft er niet te zijn, maar op ze minst 1. Het contact met ATG kan je daarmee ook onderhouden/verbeteren en niet alles via BB laten lopen.
Grtz
Peter