Auteur Topic: Aftertalk Japfest 14-5-2011  (gelezen 56950 keer)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • NCN Paparazzi!
Re:Aftertalk Japfest 14-5-2011
« Reactie #15 Gepost op: 22:46:20, zondag 15 mei 2011 »
Ziet er gezellig uit zo, volgend jaar ben ik ook van de partij! O0
Wouter, volgende keer staat er voor jou ook een kamer klaar. :)

Offline Wout-P11½

• NCN Spambot detector
  • NCN Club V.I.P
  • *
  • Alles moet kapot :)
« Reactie #16 Gepost op: 22:54:14, zondag 15 mei 2011 »
Ziet er gezellig uit zo, volgend jaar ben ik ook van de partij! O0
Moet je zeker doen, de sfeer is geweldig!  :)

Wouter, volgende keer staat er voor jou ook een kamer klaar. :)
Top, ken ik weer een uurtje langer blijven liggen!  O0

Offline Wout-P11½

• NCN Spambot detector
  • NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 22:58:44, zondag 15 mei 2011 »
Link naar Japfest-foto's van NPOC-er Wendy:
http://s429.photobucket.com/albums/qq15/Wenchybev/Japfest/

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #18 Gepost op: 23:20:07, zondag 15 mei 2011 »
Leuk man.
Volgende keer hoop ik ook mee te kunnen gaan.

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
« Reactie #19 Gepost op: 23:21:06, zondag 15 mei 2011 »
Erg leuke foto's hoor ;)

Offline Wout-P11½

• NCN Spambot detector
  • NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 23:33:18, zondag 15 mei 2011 »

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #21 Gepost op: 23:58:27, zondag 15 mei 2011 »
@meester pinda; Wel een verslag op npoc schrijven maar je eigen ncn komt wel een keertje??? HUH>?>>?

Hopelijk hebben jullie er veel lol gehad. :)

Coole foto's O0

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #22 Gepost op: 08:21:58, maandag 16 mei 2011 »
Ik zat nog helemaal in de UK-vibe ;)
Ga vanavond ff een NL verhaal maken!

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #23 Gepost op: 09:58:33, maandag 16 mei 2011 »
@meester pinda; Wel een verslag op npoc schrijven maar je eigen ncn komt wel een keertje??? HUH>?>>?

Hopelijk hebben jullie er veel lol gehad. :)

Coole foto's O0

Vrijdag:

Afgelopen weekend was het weer zover. Japfest 2011.
Donderdagavond alvast met Michael naar Kevin gereden zodat dit de reistijd de volgende dag flink kon verkorten.
Bij Kevin een gezellige avond gehad met frituur, biertjes en een waanzinnige rit in de 1000 pk jeep van z'n pa. Niet normaal hoe dat ding vliegt!
Redelijk bijtijds naar bed gegaan en de volgende ochtend Wouter getroffen bij Kevin thuis.

Toen op pad gegaan richting Calais, de heenrit verliep soepel. Met beide Primera's de trein ingereden en na een half uurtje waren we alweer in Engeland.

De trein afgereden en richting de douane. Aldaar kwam ik met zwaar piepende remmen tot stilstand wat de wenkbrauwen van de dienstdoende vrouw deed fronsen. Ze keek de auto in en toen begon een mini-ondervraging. Wat waren we van plan, hoe lang, waar, hadden we een hotel geboekt, etc etc. Na alles vlot beantwoord te hebben konden we doorrijden.

Redelijk gaar arriveerden we bij het Premier Inn hotel in Chippenham. Even wat boodschappen gedaan, geld gepint en even uitgerust. Daarna richting circuit gereden waar de organisatie bezig was alles op te bouwen. We konden overal tussendoor lopen en hebben een volledige ronde om de baan heen gelopen, ondertussen wat bochten besproken en slap geouwehoerd.

Het begon aardig fris te worden en toen we de baan rond waren zijn we naar de White Lion pub gereden, 30 min. verderop. Hier zouden 's avonds wat gasten van NPOC zijn.
Eenmaal daar was er nog niemand, wel alvast de eerste pintjes naar binnen geschoven en aan de overkant van de straat gegeten.

Hierna weer teruggekeerd naar de White Lion, waar vervolgens de hoeveelheden bier en cider steeds groter werden. Op een gegeven moment zagen we wat bekende gezichten en werd het snel nog veel gezelliger.
Tegen 23.30u waren we al behoorlijk lam, maar gelukkig reed Michael ons terug. Van de terugweg weet ik weinig meer, wel dat ik midden in de nacht nog het eea aan iname weer overboord heb gegooid. De volgende ochtend ietwat traag op gang gekomen maar met een broodje, een colaatje en de frisse Britse ochtendlucht ging het snel beter.

Zaterdag:

Zaterdagochten d mn bed uitgerolt, aangekleed etc en met de auto 200 meter gereden naar de pre-meet waar als vanouds alles UK Primera's stonden te wachten tot we met zn allen naar het circuit zouden gaan.
Weer een hoop bekenden gezien, handen geschud, bijgepraat en alle formulieren voor de circuitsessies ontvangen.
Her en der nog wat stroopwafels uitgedeeld, was weer een groot succes.
Het rijden in een grote stoet Primera's blijft altijd leuk, en na een 10 minuten rijden waren we bij de stand.

Weinig tijd om te kletsen of te kijken, al het papierwerk doorgespit en ingevuld, direct daarna door naar de briefing, polsbandjes gekregen, toen naar de geluidscheck en toen opstellen voor de pitstraat.

De gezonde spanning steeg toen onze sessie bijna van start ging, eerste keer op Castle Combe sinds de auto meer op het circuit gebouwd is dus met de tekortkomingen in het achterhoofd van de vorige keer was ik erg benieuwd hoe eea nu zou gaan.
Ik werd al snel blij want de auto deed het super. Diverse wagens in kunnen halen, of bij kunnen houden. Een MX-5 drie keer op een rondje gezet en leuke gevechtjes hier en daar.

Na afloop zeiden diverse mensen van NPOC dat het er vanaf de zijlijn ook sneller en gecontroleerde r uitzag dus dat was leuk om te horen. Ook toen we opgesteld stonden voor de 2de sessie kwamen er bezoekers op me af om te vragen of ik toevallig met een turbo reed omdat ze een wisseling van geluid hoorden tijdens acceleren. Dus kon ik weer eea gaan uitleggen.

De tweede sessie ging minstens zo lekker als de eerste. Deze keer bewust achter Wouter gestart om eens leuk te gaan spelen.
Dat lukte, we hebben echt als bezetene achter elkaar aangejaagd. Ging prachtig. De ene keer liep hij iets in, andere keer liep ik weer uit. Ongelovelijk lekker via de curbstones door de chicane geboenderd.

Deze sessie had ik de ophanging wat zachter gezet want de baan was dan wel vlak, het asfalt zelf hobbelde enorm.

Toen de sessie voorbij was heb ik afgeremd zodat Wouter dichterbij kon komen, op die manier hebben we al toeterend een ere-rondje gereden met de Nederlandse Primera's naast elkaar over Castle Combe. Veel gejuich en gezwaai van de Engelsen. Prachtig moment :)

Eind vd dag richting het hotel in Epsom gereden, en het daar in de pub niet laat gemaakt.

Zondag:

Volgende ochtend genoten van het ontbijtbuffet en de spullen ingepakt.
Dankzij een afgesloten snelweg nog flink moeten omrijden om bij Folkestone te komen maar alles lukte binnen de gestelde tijd.

Op een gegeven moment was de weg dermate leeg en mooi om te zien dat we de Primera's nog even flink de sporen hebben gegeven :)

In de trein werden we nog aangesproken door iemand die achter ons stond. Was benieuwd naar het Nurburgring-stickertje dus daar ook nog even mee gebabbeld. Toen met een paar stops richting huis gereden waar ik uiteindelijk om 17.00u weer in Zwolle was.

Al met al weer een fantastisch weekend vol mooie momenten gehad en zeer zeker weer voor herhaling vatbaar!

Helaas geen foto's gemaakt :( Maar die van Wouter geven de sfeer precies goed weer!

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #24 Gepost op: 10:05:48, maandag 16 mei 2011 »
mooie verhalen mannen O0

Offline Struben

• NCN Forum Member
  • **