Nou, ben weer opgefrist. Tijd voor een iets uitgebreider dagverslagje van mijn kant.
Ben niet gek veel op de stand geweest helaas, schema voor Time Attack zat behoorlijk volgepland.
Vanochtend vertrokken met Len en Mike (mikegti). In de N15 GTI een krat met tools voor de zekerheid.
Eenmaal aangekomen had ik een mazzeltje, ik wist zonder toegang te betalen binnen te komen. Volgens de vriendelijke mevrouw mocht ik als deelnemer aan TA gewoon doorrijden :P Len stond in een andere rij bij iemand die meer op de hoogte was vd regels en moest wel dokken.
Auto naar TA paddock gereden en geparkeerd. Toen naar pitbox 5 voor definitieve inschrijving, en een aantal stickers en transponder gekregen.
Spul opgeplakt en gemonteerd en door naar de technische keuring. Lijstje werd afgewerkt, alles in orde. OK-sticker op het raam en klaar.
Toen even bij NCN wezen buurten en her en der geouwehoerd.
Daarna weer terug ivm briefing. Daar polsbandjes gekregen en toen konden we uiteindelijk de warm-up sessie gaan rijden.
Begin dit jaar had ik al eens een paar sessies op CPZ gereden, maar in de hoosregen. Ik wilde de warm-up sessies dus ook gebruiken als training en om te kijken wat de auto kon. Ging opzich lekker maar doordat ik toch al redelijk aan het pushen was gingen de banden ook vrij hard. In de warmup reed ik op een gegeven moment even als 10de van de 24 deelnemers in deze klasse. Dat was mooi want in de kwalificatie gingen de snelste 12 door naar de finale race.
Aan het eind van de sessie begonnen de banden toch wat te smeren door de extreme hitte buiten, van het asfalt, en van het rijden zelf.
Daarna de kwalificatie, toen mn snelste tijd neergezet en op letterlijk een haar na 13de geworden en daarmee net niet door naar de finalerace. Jammer maar helaas.
Wel een enorm toffe dag gehad, en lekker kunnen sturen. Auto was af en toe wat wispelturig vanwege de banden, kleine overstuur momentjes bij aanremmen. Daarentegen waren er ook nog genoeg bochten waar de P11 zich heerlijk in liet zetten.
Heb nog erg leuk kunnen spelen met een Toyota Soarer, Mazda 323F V6 en nog wat ander spul. Hier de uitslagen van de 2 gereden sessies.
Warm-up:

Kwalificatie: