Mbt foto's en filmpjes, die ga ik nog eens goed bekijken met me thuis verbinding, want me werk connectie is niks.
@ lau en len, heb nog 5 filmpjes van jullie, die zal ik zo spoedig mogelijk uploaden.
Zo dan ff 9 pagina's ingehaald. Iig vond ik JAF na 2 jaar afwezigheid echt heel relax. De stand was echt lekker vol, auto's zagen er netjes uit, of daar werd met samenwerking van leden voor gezorgd, meerdere leden samen auto's zien afnemen, ff die laatste puntjes op de i, netjes heren O0
Ook lekker bijgekletst met diverse leden die ik al meer als 6 maanden niet gezien had O0
Hoop gezien en gehoord ( vooral civics ), meerdere rondjes gelopen, ook even bij bekende geweest die voor de tunnel stonden. Niet de beste plekken, maar toch ff gezellig.
De weg naar Jaf toe verliep erg stroef, volgende keer toch maar vroeger weg. De weg terug ging lekker soepel, rond 16:15, net als lars en mark geloof ik, hadden we geen file en konden zo doorrijden, 16:50 waren we weer bij mij thuis.
Nog even wat bedankjes:
Bestuur: Ondanks landje pik van de duitsers, toch een hele mooie stand
BB: Bedankt voor de ''remove before flight'' aanhangers
Kevin: Bedankt voor het lenen van je UQD
Rens, Charlotte, Freek, Jano, Rik, Mark, Bas, Roy, Casper, Rob, Kevin, Ronald en Jeroen bedankt voor de gezelligheid op zaterdag avond, was erg gezellig en heb genoten van jullie O0
Special thanks goes to: Dave and Garry, really had a fantastic weekend with you guys O0, loved it from start till finish :applaus:. Looking forward to the repo and pictures. Big respect on comming over from the Uk to us.