Zo, ook maar een klein verslag van mijn kant.
Zaterdag rond 09.45 vertrokken richting Ommen om daar in samen met Sam in de Aygo te stappen richting Zwolle.
In Zwolle troffen wij Laurens en Lars en zijn rond 12.00 uur vertrokken richting de Ring. We hadden die dag prachtig weer om te rijden en hebben dan ook volop genoten.
Wel eventjes in de file gestaan maar dat mag de pret niet drukken.
Eenmaal aangekomen bij het pension de spullen gedumpt op de kamers en richting Adenau gereden om te pinnen/tanken/eten.
Na de auto's en onszelf vol te hebben gegooid richting ingang Ring gereden om daar het eerste rondje van het jaar de doen.
De eerste rond erachter te komen dat de auto aanloopt in de wielkasten, maar om nou halverwege de baan te stoppen is ook weer zoiets dus maar gewoon doorgereden.
Op de parkeerplaats bij de ingang de schade opgenomen en kwamen erachter dat er stukken rubber los hingen aan de band. Dit moest dus opgelost worden en zorgde dus voor mooie improv acties op het terrein. In het bos (daar is er toch genoeg van daar) een dikke stok gezocht en gevonden. Deze tussen wielkast en band gepropt en Sam laten springen in de kofferbak om druk te zetten, onder tussen duwden Laurens en ik de auto naar voren en achter en aangezien Lars in de metaal zit mocht hij het metaal bewerken :hammer:. Deze beunactie resulteerde in een minder aanlopende Trackmera op de ring (Missie geslaagd)
Die avond heerlijk met zijn vieren gegeten bij de plaatselijke pizzatent en daarna op het pleintje Jackass 3 gekeken. :drinken:
Zondag was het weer iets minder maar gelukkig wel droog, Sam en ik waren gekomen om foto's te maken dus dat moest er ook maar eens van komen die dag.
Een mooie plek opgezocht bij Brunchen en de spullen uitgestald en lekker gedaan waar we voor kwamen; plaatjes schieten.
Ondertussen speelde Laurens voor taxi op de ring en stonden Sam en ik langs de kant.
Later op de dag weer naar Adenau gereden om daar nog wat foto's te trekken langs de baan en weer wat te eten bij Hannes.
Helaas begon het langzaamaan te regenen en besloten we rond goed 15.00 uur te vertrekken richting huis.
Onderweg naar huis in een flinke regenbui gekomen dus niet harder dan 90km/h gereden. Hoe dichter we bij huis kwamen hoe beter het weer werd, gelukkig.
Bij Venlo nog even de magen volgegooid bij de Mac en vervolgens de reis te vervolgen richting Ommen.
In Ommen in de Micra gestapt en weer naar Almere gereden om daar op de bank in slaap te vallen.
Dus om een lang verhaal kort te maken:
Het was weer een zeer geslaagd weekend, waar er nog meer van zullen volgen O0 :cheer: