Auteur Topic: GB UsLight!!!! 30% korting !!!! De setjes zijn binnen!!!!!  (gelezen 85056 keer)

Offline UsLights.nl

• NCN Forum Member
  • **
Re:Animocheck Groupbuy 20% korting op US running lights met regelbare licht sterkte
« Reactie #15 Gepost op: 21:03:27, maandag 28 maart 2011 »
Het antwoord daarop zal zijn dat het officieel niet is toegestaan, hoewel ik niet helemaal bekend ben met de Duitse regelgeving. Even de massa van de set lostrekken en alles werkt weer zoals origineel. Of een schakelaar tussen maken, dat kan ook.

In Nederland weet ik dat velen er zo mee door de APK komen, anderen koppelen het voor de zekerheid liever even los.

Offline Lucas P11GT

• NCN Mooiste wielen 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Beautiful red and silver machine
    • http://www.nissanclub.nl/index.php
Re:Animocheck Groupbuy 20% korting op US running lights met regelbare licht sterkte
« Reactie #16 Gepost op: 21:14:01, maandag 28 maart 2011 »
hey Ralph, vraag het anders even op nissanboard.de, je duits is goed genoeg gok ik.

Offline Sandman

• NCN Forum Member
  • Powerd by 2.5 YD25DDTI
    • Foto's
« Reactie #17 Gepost op: 21:32:33, maandag 28 maart 2011 »
jah is ook zo, maar als er al TÜV of ABE op zit hoef ik het daar niet na te vragen :P scheelt mij weer denken :P

maar probleem is niet alleen bij de keuring, politie kijkt ook alles na of alles op de papieren staat.

maar zal is ff in duitsland na vragen vanavond

Offline UsLights.nl

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 21:33:26, maandag 28 maart 2011 »
Zit geen TüV op iig... dat weet ik wel!

Offline Lucas P11GT

• NCN Forum Member
« Reactie #19 Gepost op: 21:34:20, maandag 28 maart 2011 »
in nederland is het iig gewoon toegestaan

Art. 41: Bijzondere lichten

1.Onverminderd artikel 32, eerste lid, mogen bestuurders van een motorvoertuig bij dag dagrijlicht voeren. Het dagrijlicht wordt niet tegelijk met enig ander licht aan de voorzijde van het voertuig gevoerd.
2.Bestuurders van een motorvoertuig mogen tegelijk met dimlicht of mistlicht aan de voorzijde bermlicht, bochtlicht, hoeklicht, richtlicht, markeringslich ten of staaklichten voeren.

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
Re:Animocheck 20% korting op US running lights/ DRL met instelbare sterkte
« Reactie #20 Gepost op: 20:14:13, dinsdag 29 maart 2011 »
Lijstje

2x Lucas
1x David
1x pulsarSR
1x peterschroten
1x twin cam

Offline Lucas P11GT

• NCN Forum Member
« Reactie #21 Gepost op: 20:53:03, dinsdag 29 maart 2011 »
gaat de goede kant op,

ik heb Pieter/ Masterpivo ook nog even een mailjes gestuurd, gok dat hij ook nog wel een 1 of 2 setjes wilt afnemen.

denk dat ik deze Animocheck GB nog een weekje openhoud tot dinsdag 5 april. dan pm ik iedereen even mijn contactgegeven s voor betaling. Na een week verder als iedereen betaald heeft dan doe ik de bestelling bij Melvin van US lights.

Houd dus volgende week even je pm box in de gaten.

Grtz Lucas

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #22 Gepost op: 22:28:33, dinsdag 29 maart 2011 »
Thnx voor de PM Luc ;) Maar ik moet helaas toch melden dat ik niet mee ga doen voor de GB... Ik ben tevreden over het setje dat ik nu heb (ja idd diegene die bij Kipster gesmolten was :P) Bij mij werkt(e) het prima, dus daar laat ik het voorlopig ff bij. Later komt er wss wel zo'n zelfde tweede setje bij voor de achterkant, maarja dat is op de lange baan gekomen begrijp je wel.

Wel leuk te zien dat er nu toch al 5 man zo'n setje wil aanschaffen, het is een hype de laatste tijd ;)

in nederland is het iig gewoon toegestaan

Art. 41: Bijzondere lichten

1.Onverminderd artikel 32, eerste lid, mogen bestuurders van een motorvoertuig bij dag dagrijlicht voeren. Het dagrijlicht wordt niet tegelijk met enig ander licht aan de voorzijde van het voertuig gevoerd.
2.Bestuurders van een motorvoertuig mogen tegelijk met dimlicht of mistlicht aan de voorzijde bermlicht, bochtlicht, hoeklicht, richtlicht, markeringslich ten of staaklichten voeren.

Toch is mij bij de APK verteld dat ze niet gevoerd mogen worden (toen had ik ze er net een dag in zitten). Dit vanwege het feit dat je aan de voorzijde alleen witte verlichting mag voeren. Markeringslich ten zijn dan ook lichten aan de zijkant van een voertuig en niet aan de voorzijde.
Ik vind het alsnog apart want iedere Amerikaan heeft ook oranje running lights en komen (bij mijn weten) gewoon door de APK.
Maar zoals al aangegeven om problemen te voorkomen, sluit het geheel simpelweg aan met een schakelaar ertussen en dan kun je het altijd uitschakelen. Heb ik nu ook gedaan:

Offline UsLights.nl

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #23 Gepost op: 22:35:18, dinsdag 29 maart 2011 »
Dat is niet mijn set die jij dan hebt ofwel? Mijn sets worden namelijk niet warm/ kunnen niet 'smelten'...

Overigens mag verlichting aan de voorzijde wit tot ambergeel zijn.. En laat ambergeel nu eens nagenoeg oranje zijn. Nieuwe BMWs en Volvos hebben het ook, en die komen er mee weg door het ambergeel te noemen. Tja, het zal altijd een discussiepunt zijn... En anders idd een schakelaar monteren of voor de keuring de massa loshalen en klaar.

@Lucas, gaat de goede kant op!

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #24 Gepost op: 23:23:46, dinsdag 29 maart 2011 »
Degene die ik heb is idd niet jou set, klopt. Mijne is dan ook niet instelbaar in sterkte. En ja het verhaal oranje/ambergeel... ach we zullen altijd wel discussie blijven houden op auto gebied he ;) Ik trek er mezelf geen zak van aan :)

Lijstje

2x Lucas
1x David
1x pulsarSR
1x peterschroten
1x twin cam

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #25 Gepost op: 06:11:47, woensdag 30 maart 2011 »
2x Lucas
1x David
1x pulsarSR
1x peterschroten
1x twin cam
1x Sunnyke

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #26 Gepost op: 11:19:07, woensdag 30 maart 2011 »
2x Lucas
1x David
1x pulsarSR
1x peterschroten
1x twin cam
1x Sunnyke
1x Radium69

Offline UsLights.nl

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #27 Gepost op: 12:19:17, woensdag 30 maart 2011 »
Voorheen verkocht ik zelf ook de 'goedkopere' modules. Opzich is er niets mis mee, buiten dat ze behoorlijk warm worden (kunnen ze wel tegen) en dat ze bij verkeerd aansluiten door kunnen branden. Bovendien is de lichtsterkte niet instelbaar en schakelt de stadslichtfunc tie tijdens het knipperen niet uit, waardoor het verschil minder duidelijk is in het dagelijks gebruik.

Uiteindelijk heb ik besloten enkel nog professionele modules aan te bieden en ik heb gemerkt dat mijn klanten dat enorm kunnen waarderen. Oke, het is iets duurder maar daar krijg je ook weer heel wat voor terug. Zelf word ik er niet rijker van ofzo (dat is ook niet de reden dat ik het doe overigens), want deze modules zijn voor mij veel duurder en moeten als pakket worden verzonden, waar de vorige modules goedkoop waren en in een envelop naar de klant konden worden verzonden.

Al met al ben ik zelf ook erg tevreden met de modules (ik rijd er zelf ook mee natuurlijk!)

Offline Lucas P11GT

• NCN Forum Member
« Reactie #28 Gepost op: 12:35:06, woensdag 30 maart 2011 »
lijstje

2x Lucas
1x David
1x pulsarSR