Thnx voor de PM Luc

Maar ik moet helaas toch melden dat ik niet mee ga doen voor de GB... Ik ben tevreden over het setje dat ik nu heb (ja idd diegene die bij Kipster gesmolten was :P) Bij mij werkt(e) het prima, dus daar laat ik het voorlopig ff bij. Later komt er wss wel zo'n zelfde tweede setje bij voor de achterkant, maarja dat is op de lange baan gekomen begrijp je wel.
Wel leuk te zien dat er nu toch al 5 man zo'n setje wil aanschaffen, het is een hype de laatste tijd

in nederland is het iig gewoon toegestaan
Art. 41: Bijzondere lichten
1.Onverminderd artikel 32, eerste lid, mogen bestuurders van een motorvoertuig bij dag dagrijlicht voeren. Het dagrijlicht wordt niet tegelijk met enig ander licht aan de voorzijde van het voertuig gevoerd.
2.Bestuurders van een motorvoertuig mogen tegelijk met dimlicht of mistlicht aan de voorzijde bermlicht, bochtlicht, hoeklicht, richtlicht, markeringslich ten of staaklichten voeren.
Toch is mij bij de APK verteld dat ze niet gevoerd mogen worden (toen had ik ze er net een dag in zitten). Dit vanwege het feit dat je aan de voorzijde alleen witte verlichting mag voeren. Markeringslich
ten zijn dan ook lichten aan de zijkant van een voertuig en niet aan de voorzijde.
Ik vind het alsnog apart want iedere Amerikaan heeft ook oranje running lights en komen (bij mijn weten) gewoon door de APK.
Maar zoals al aangegeven om problemen te voorkomen, sluit het geheel simpelweg aan met een schakelaar ertussen en dan kun je het altijd uitschakelen. Heb ik nu ook gedaan: