Thuis hebben ze altijd met japanners gereden.
grootouders altijd met honda en mijn ouders na de corolla ke35 altijd met nissan.
Het heeft er dus altijd wat ingezeten :)
maar nu heb ik inderdaad de wagen waar ik lang van gedroomd heb.
De n16 had een zelfgemaakte inox uitlaat met twister als cat vervanger. Het is niet dat hij slecht trok maar ja..
ik denk dat het vooral te maken heeft met combinatie motor en versnellingsba
k.
Een facelift gril komt er nog. ik heb nog de grill van de grijze p10 en heb al een idee in gedachten hoe het gaat worden.
Velgen zijn terug een zoektocht geworden. Ik had graag een setje borbet design a erop gegooid waarvan de achterste ietwat breder zijn dan vooraan. En ze zouden wat uit de kast mogen komen ook.
maar de design a is niet langer verkrijgbaar. Als er dus iemand een goed voorstel heeft...

Verder volgt nog een schroefsetje eronder. ben er wel nog niet uit wel merk.
de inoxen uitlaat van de almera heb ik nog. Deze moet worden aangepast. Ik zal wel het originele spruitstuk behouden aangezien deze het niet slecht doet :)
mijn sparco stuur die ik al 6 jaar verplaats als ik een andere wagen koop :P
en motorisch het eerste jaar niet veel.
De motor die erin ligt is een lowport maar deze uit de grijze is een highport.
beetje per beetje zal dit blokje opgeknapt worden en eenmaal klaar doen we een swap :)
vanaf de volgende update maak ik even een topic aan onder auto's leden
ik weet dat ik hier veel goede tips zal kunnen krijgen. en hopelijk zelf ook wat anderen kan helpen
gr Jouri