Hallo mede nissan rijders..
Ik ben Aftaab, ben al een tijdje lid van het forum maar dat was onder een andere naam .. op de e.o.a manier ging er wat mis en hier zijn we dan :P..
22 jaar.. woon in den haag..
Ik rij een 1.4 almera.. uit 97... in mijn bezit bijna een jaar.. heb er al 30.000km op zitten :P..
heb er al het e.e.a. aan gedaan.. voornamelijk met licht...
Xenon 8000K
kofferbak verlichting Groen ( under construction )
Groene binnenverlicht
ing
Dashboard verlichting
ER ging ooit heel mooi groen led licht branden als ik mijn bak opendeed.. maar door een verhuisklus zijn mijn ledjes kapot gegaan. en helaas verkoopt de site waar ik ze vandaan had deze lampen niet meer...
een alternatief is wat moeilijk te vinden.. maar wil het dit keer ook wat beter aanpakken.. (klusproof zeg maar:P)
Xenon zit er nu in sinds kort.. net een weekje.. gewoon opgehaald bij de materialenboer (gamesa)
dashboard verlichting is nu wit met groen.. was altijd rood met groen.. omdat mijn radioverlichti
ng rood was.. wilde matchen.. maar dat werd teveel kerstsfeer.
i know het lijkt blauw met groen.. maar tis na een tijdje goed wit getrokken..
future mods..
Uitlaat erop
nieuwe pook met groene verlichting (is besteld) (weet alleen niet hoe ik deze er nu af krijg)
Delen van interieur beplakken met carbon sticker van 3M..
schade uitdeuken
nieuwe achterbumper
nieuwe grill
voorbumper rechttrekken..
speakers achterin plaatsen.. ( er zit al een ruimte gereserveerd voor achterspeakers in mijn almera.. weet iemand toevallig de goeie maten voor speakers die er perfect in passen?)
verstralers of mistlampen in de bumper.. met een tumbler als schakelaar..

Deze zijn nu gewoon allemaal groen. ipv groen/wit.