Hallo mensen,
Ik ben Nayiem, 18 jaar en ik woon in het zuiden van limburg.
Ik heb een Usdm Honda Crx Ed8, wat ik op mijn 16de verjaardag heb gekocht van mijn spaargeld.
Momenteel (al 2 jaar) ben ik m aan het ombouwen naar achterwielaand
rijving met een CA18DET motor.
Hier de pics.

Ik weet nog steeds niet waarom ik toen de crx had gekocht, want ik ben al sinds mijn 12de al gek van de 200sx s13.
Dus 2 dagen na de aanschaf van mijn crx voelde ik me al klote dat ik met een honda thuis kwam.
Maar toen kreeg ik dus een idee.. een Rwd Crx bouwen. Dankzij Reuben (aka Antigram/Antiwires) ben ik dus ook maar gaan doen.
Dus heb ik met mijn volgend maandsalaris een 200sx S13 gekocht voor wat meet werk en spareparts.

Oude D15 blok eruit!

And say ''hello'' to the CA18DET

Nja.. eigenlijk had ik er 3 gekocht.. de een wat beter dan de ander..

En toen in de crx geswapped.

En dit ben ik :p

En toen bijna klaar was met mijn front, kreeg ik problemen met de RDW.
Ik liet foto's zien en toen kreeg ik commentaar op mijn kreukelzone en nog een aantal dingen.
Daar werd ik dus een beetje depri van.. dus ben ik ook een tijdje gestopt met de crx.
Ik kreeg ook geen vast contract van mn werk waardoor ik geen inkomsten meer had. alles ging zo'n beetje bergafwaarts.
na 3 maanden ben ik toch alweer begonnen bij een bedrijf waarbij ik ook nog eens na 2 maanden een vast contract heb gekregen.
En zodoende ben ik maar weer verdergegaan aan de crx.
Ik heb samen met een oud klasgenoot wat tekeningen gemaakt en vervolgens aan de RDW laten zien.
Toen kreeg ik dus groen licht van de RDW :D
Dag drna heb ik dus alles eruit gehaald en opnieuw gemaakt met wat verbeteringen.

Dat was het dan zo ver.. binnenkort meer updates hierover.
En laatst heb ik nog een Silvia PS13 gekocht van Ed (driftparts)
Hier heb ik maar 2 foto's van.

De Silvia ga ik ombouwen naar een s13.4a.
:D
Gr. Nayiem