Auteur Topic: Aftertalk nieuwjaarsmeeting Kartfabrique  (gelezen 63468 keer)

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Aftertalk nieuwjaarsmeeting Kartfabrique
« Gepost op: 16:49:37, zondag 23 januari 2011 »
Zo, hier kunnen we kletsen over de meeting van vandaag:
Even kort en zakelijk weergegeven:

* Er was voldoende parkeergelegen heid, het was koud en regenachtig, zoals vaak op meetings in dit seizoen.
* Er was in het cafe-gedeelte voldoende zitgelegenheid, er was een aparte tafel gereserveerd.
* Het was niet mogelijk om te karten met de hele groep, gek genoeg had het bedrijf daar geen rekening mee gehouden.
* Consumpties moesten omslachtig worden besteld via muntjes of een kaart, die je eerst bij de receptie moest halen.
* Er is dus niet gekart in Utrecht, enkelen zijn nog naar een kartbaan in Huizen gegaan om daar te karten.

Offline MarkW

•  NCN Spambot detector
  • NCN Forum Member
    • Skyline
Re:Aftertalk nieuwjaarsmeeting Kartfabrique
« Reactie #1 Gepost op: 18:22:12, zondag 23 januari 2011 »
Beetje vreemd van dat karten en die consumpties. Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn. Nu maar wachten op de foto's. :)

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #2 Gepost op: 18:43:05, zondag 23 januari 2011 »
tja das ook maf dan, kom je bij een kartbaan, rekenen ze er niet op dat ja gaat karten haha :D

dat met consumpties en kaarten is toch ook maar een comercieel goed lopende actie ;)

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #3 Gepost op: 18:46:16, zondag 23 januari 2011 »
klinkt een beetje als de meern met gespreide betalingen :D

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 18:52:11, zondag 23 januari 2011 »
Of die kaart en/of munten echt commercieel interessant zijn weet ik niet, want je kon het tegoed ook weer laten uitbetalen als je het niet had opgebruikt.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 18:53:34, zondag 23 januari 2011 »
Goed, gelijk maar even mijn verhaal hier neerpennen.

Allereerst wil ik me verontschuldig en voor hoe vandaag verlopen is. Ondanks alle goede events en meets in het verleden is er deze keer iets niet goed gegaan en daar baal ik oprecht van.

Ik heb enkele weken terug per mail en telefoon uitgelegd wat we kwamen doen. Vanaf 13.00u op het parkeerterrein met daarna de mogelijkheid om vanaf 13.00u te karten. Dat was geen enkel probleem en is later nogmaals telefonisch bevestigd dat die ruimte er zou zijn.

Vandaag kwamen we aan en na wat ouwehoeren buiten zijn we naar binnen gegaan om heats te kopen (via zo'n achterlijk passensysteem maar ok). Daar kreeg ik te horen dat er GEEN ruimte was in de planning om eerder te karten dan 17.00u. Vreemd detail: er was wel een tafel in de bar gereserveerd voor NCN ???

Al met al een dikke vette domper dus waar op dat moment de moed mij even in de schoenen zonk. Met bijzonder veel dank aan Jeroen, Mipa en Patrick (Reality) hebben we uiteindelijk alsnog later op de dag kunnen regelen dat we bij Coronel Kartracing in Huizen terecht konden (15.45u). Slechts 30 minuten vanaf de Kartfabrique. Jammer genoeg had niet iedereen dat er voor over en is uiteindelijk de helft meegegaan naar Coronel.

Persoonlijk denk ik dan dat het karten niet gek veel prioriteit had als men voor een half uurtje verder rijden niet besluit mee te gaan. Uiteraard geen enkel probleem, maar met wat kunst en vliegwerk hebben we gelukkig wel voor een passende en gelijkwaardige oplossing kunnen zorgen.

Met de groep die vervolgens mee is gegaan naar Huizen was het bere-gezellig en die mensen wil ik dan ook bedanken voor hun begrip.

Voor mijzelf staat in elk geval vast dat de Kartfabrique voorlopig een no-go is.
« Laatst bewerkt op: 19:02:24, zondag 23 januari 2011 door DaMasterPNut »

Offline Colinissan

• NCN Forum Member
« Reactie #6 Gepost op: 18:54:49, zondag 23 januari 2011 »
Of die kaart en/of munten echt commercieel interessant zijn weet ik niet, want je kon het tegoed ook weer laten uitbetalen als je het niet had opgebruikt.

haha okay, tja dan is het meer een last.
maar goed scheelt weer contant geld bij de bar, moet wel ergens een verkopersvoord eel zijn geweest van de leverancier ;)
klinkt een beetje als de meern met gespreide betalingen :D

ook altijd heerlijk en als iemand het voorschiet en alles in een keer betaald is het een zooitje binnen NCN :D

Offline Colinissan

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 18:56:40, zondag 23 januari 2011 »
ken altijd gebeuren Laurens en net wat je zegt, doel van een meeting is toch kijken naar elkaars bolide en de gezelligheid die erbij komt. Dat scheuren kunnen we zelf het beste in onze eigen wagens ;)

ben benieuwd naar wat foto's heren!

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 19:01:04, zondag 23 januari 2011 »
Er zijn wel enkele foto's gemaakt, dus die zullen zeker volgen.

De opkomst verder was best goed, voornamelijk Primera's. een hele zwik pre-facelift K11 Micra's, een paar Almera's, een Cherry, een Maxima en een Juke.

Offline BlackOut

• NCN Forum Member
  • No More Fukushima Wheels Biatch!
« Reactie #9 Gepost op: 19:03:28, zondag 23 januari 2011 »
Zo ik ben ook weer thuis,
Was idd heel erg balen van de kart fabrique.
Maar ondanks dat niet minder gezellig,
En @ huizen was het karten aardig vermakelijk :P
Leuke momenten gehad op de baan
Uiteindelijk geëindigd als 14de tijd van de dag geloof ik hahaha.

Heb me goed vermaakt ;)
Ik zeg moeten we vaker doen zo'n kart-meeting :D
Was gezellig mensen

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 19:07:57, zondag 23 januari 2011 »
Ik ben ook weer thuis. Uiteindelijk als laatste overgebleven met Roy, Casper en Mariska. In totaal heb ik 3 heats gereden en het was toch echt ff inkomen. Uiteindelijk een rondetijd neergezet van 34,93, 3e van de dag top 30. De Kartfabrique was niet het toppunt van ideale ligging, vooral omdat het ook onduidelijk was aangegeven. Ook dat omslachtige pasjessysteem vond ik niks. Toen er uiteindelijk bekend werd dat er niet gekart kon worden ben ik samen met Rens maar naar de mc gegaan om ff een happie te eten. Daar heeft Rens ff contact genomen met Laurens en bleek dat we naar Huizen gingen. Daar aangekomen maar meteen gaan karten.

Het was zeker wel gezellig en volgende keer dat er een kartmeeting wordt georganiseerd maar meteen bij Coronel ;)

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 19:10:16, zondag 23 januari 2011 »
op de domper na
was het gezellig
zlef ben k niet naar Huizen gegaan ookal lag het uiteindelijk wel op de route gloof ik
maar ja volgende meeting beter :P

Offline Timvl

• NCN Forum Member
  • CG13DE
« Reactie #12 Gepost op: 19:13:45, zondag 23 januari 2011 »
zo ik ook thuis.... na 20 minuten over alleen de schipholtunnel te doen. dan heb ik t nog niet over de file die er voor stond..... wat een drama. en waar voor? voor NIKS.

Offline rob

• NCN Forum Member
  • 日産 マーチ CG13DE
    • Website from The Black Pearl
« Reactie #13 Gepost op: 19:19:59, zondag 23 januari 2011 »
ondanks de domper in het begin heb ik het super naar me zin gehad.
dit was puur een fout van de fabrique vind ik en is het bestuur niets te verwijten.

lekker in colonne naar huizen gereden. (wat ik super tof vond om te zien in me spiegeltjes)
3 heats gereden ondanks me lage uitkomst (iedere keer de laste kart dus weinig kans) het super naar me zin gehad!

ps ik vond de 2de locatie qua baan beter!

zal in de loop van de avond ff foto's droppen

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #14 Gepost op: 19:34:44, zondag 23 januari 2011 »
Ook weer thuis, Coronel was een mooi alternatief! Balen van de Fabrique natuurlijk maar helaas is dat iets dat blijkbaar altijd kan gebeuren, ondanks goede voorbereiding :( Wel weer een geslaagde meet, weer lekker kunnen bijpraten met wat mensen!