Auteur Topic: Mijn p10 en ik  (gelezen 33957 keer)

Sh4d0wz

• Gast
Re: Mijn p10 en ik
« Reactie #15 Gepost op: 18:10:26, maandag 12 december 2005 »
nice

waarom link je niet gelijk alle pics? :P
ja foutje :S erm waar is de edit knop hehe?

niels_vinke

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 22:44:12, maandag 12 december 2005 »
nette wagen  O0 , nog meer plannen met de auto? 

Sh4d0wz

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 22:58:38, maandag 12 december 2005 »
veel meer,

andere wieldoppen (spinners, tja je houd ervan of niet :P)
Andere uitlaat
Geblindeerde ramen,
Scherm voorin + playstation 2 in dashboard
Nog een subwoofe+ custom voor speakers (uitgebouwd uit de deur)
Daarnaast ff wat plak en zaag werk voor een spoiler, voorbumper, achter bumper en side skirts.
Interieur opnieuw bekleden, de deuren moeten ook blauw worden.
Ooit een keer laten overspuiten

En daarna heb ik momenteel geen ideen meer maar tegen de tijd dat dit alles gerealiseerd is zit ik vast wel borde vol ideen.

Offline N15GTi

• NCN Club Member of the Month JANUARI
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
    • Cardomain
« Reactie #18 Gepost op: 23:25:46, maandag 12 december 2005 »
klinkt goed

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #19 Gepost op: 23:27:12, maandag 12 december 2005 »
veel belovend, zeker pics maken

en plaatsen zodat ze wel zichtbaar zijn

broodplankie

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 23:27:29, maandag 12 december 2005 »
klinkt idd goed, tijdsbestek??

Offline N15GTi

• NCN Club Member of the Month JANUARI
  • NCN Forum Member
    • Cardomain
« Reactie #21 Gepost op: 23:27:38, maandag 12 december 2005 »
lol :D

Sh4d0wz

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 00:08:48, dinsdag 13 december 2005 »

wanneer ik genoeg geld heb ;) tijd is gewoon probleem die maak je gewoon :P ik werk maar 8 en half uur op een dag dus de rest kan ik aan me auto besteden :P

Offline Freek

• NCN Forum Member
« Reactie #23 Gepost op: 10:53:33, dinsdag 13 december 2005 »
Welke motor heb je erin?

Sh4d0wz

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 11:22:18, dinsdag 13 december 2005 »
Welke motor heb je erin?

2.0 I ( die bedoel je toch ;) )

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #25 Gepost op: 22:51:43, dinsdag 13 december 2005 »
Heej, leuke eerste wagen, mijn W10 (P10 station) is mijn tweede auto en ze zijn echt super. Alleen even een opmerking. Controleer die pedaaltjes zo nu en dan of ze echt goed vastzitten. In mijn eerste auto had ik ze ook en daar is op een gegeven moment 1 losgeschoten en onder rempedaal gaan zitten tijdens rijden (gelukkig werkte de handrem wel redelijk).. Over de toekomstplanne n, klinkt goed alleen de spinner wieldoppen zou ik niet doen.. Geeft de auto wel een heel hoog "autostyle" gehalte.. Verder very nice O0, ennuh, toch leuk he, een eerste auto die nog wat doet ook als je het gas intrapt :)

Sh4d0wz

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 01:14:59, woensdag 14 december 2005 »
Heej, leuke eerste wagen, mijn W10 (P10 station) is mijn tweede auto en ze zijn echt super. Alleen even een opmerking. Controleer die pedaaltjes zo nu en dan of ze echt goed vastzitten. In mijn eerste auto had ik ze ook en daar is op een gegeven moment 1 losgeschoten en onder rempedaal gaan zitten tijdens rijden (gelukkig werkte de handrem wel redelijk).. Over de toekomstplanne n, klinkt goed alleen de spinner wieldoppen zou ik niet doen.. Geeft de auto wel een heel hoog "autostyle" gehalte.. Verder very nice O0, ennuh, toch leuk he, een eerste auto die nog wat doet ook als je het gas intrapt :)

ja ik zal eens kijken naar die pendalen dank je wel (A) ik had ook al zo'n nep sier uitlaat stuk omdat ik me orginele uitlaat verkleint heb omdat hij schuin liep.. deze zat ook al los hahah.

Trouwens zoals je mischien wel als oplettende foto bekijker gezien heb :P alleen me rem en koppeling zijn sportpedalen.. me gas pedaal kon niet want dat was weer zo'n vaage constructie die niet NISSAN supported was zeg maar.. enig idee welke pedalen wel gaan passen? deze zijn van autostyle.

Offline Sandman

• NCN Forum Member
  • Powerd by 2.5 YD25DDTI
    • Foto's
« Reactie #27 Gepost op: 01:54:16, woensdag 14 december 2005 »
leuke bak ;D ... alleen interieur is niet helemaal mijn style  :-\... maarja smaak verschild  ^-^...

zag ook ergens dat je voor een andere uitlaat aan het kijken was en je af vroeg of die raceland er onder zou passen ....

heb nu zelf deze er onder hangen  8)... zelfde formaat als raceland alleen kwalitatief beter ... en iets veel duurder ....

hij gaat alleen niet zo onder je auto passen op de orginele uitlaat ... dan hangt hij te ver naar buiten ipv mooi onder het gat ... en mocht je je auto ooit nog willen verlagen en fatsoenlijk over een drempel willen dan zou ik je trekhaak verwijderen ... dan gat in je bumper beetje groter maken en je uitlaat omhoog hangen.

heb helaas nog geen foto van hoe hij er nu onder hangt maar zelf zoals hij er nu onderhangt heb ik nog wel is problemen met drempels en parkeer garages als mijn achterbak volligt ...  :(

Sh4d0wz

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 02:10:16, woensdag 14 december 2005 »
tjah... ik heb er nu al last van en hij is neit eens verlaagd.. me hele uitlaat is ook geschraapt..no rmaal rij ik alleen .. of maximaal 1 persoon voorin.. maar ik ging een keer met 5 man in de auto (volwassenen) en dacht er neit bij na... eerste hobbel die ik pakte was me uitlaat krom getrokken.. je hoorde hem schrappen

Offline Freek

• NCN Forum Member
« Reactie #29 Gepost op: 09:38:04, woensdag 14 december 2005 »
Dat heb ik bij _elke_ hobbel, maakt niet uit hoeveel man erin, hehe