Nou, ik ben ook weer thuis.
Was een tof dagje!
-------------------
Vanochtend om 6 uur de wekker. Iets voor 7e bij een vriendin van mij die met mij mee zou rijden.
Rond 8e gemeet met een andere circuitmaat en samen opgereden naar CPZ.
Eenmaal aangekomen auto geparkeerd, even wat geouwehoerd en naar MickeysBar om sessies te halen. Aangezien ik voor het eerst op Zandvoort zou rijden heb ik mn eerste Sessie in de Toerklasse gedaan. Goeie manier om de baan te leren kennen. Op dit moment was het miezerregen.
Andere circuitmaat eerste rondje bij mij ingestapt om een en ander uit te leggen en na 3 rondjes de lijnen al aardig in beeld. Kreeg nog compliment op mn rijstijl :) Altijd leuk!
De overige 4 sessies heb ik in de Sportklasse gereden. Dat is al een stukkie serieuzer met 325's, golfjes, Sierra's, cliotjes etc.
Ook deze lui kon ik met mn schrale 90PK toch aardig bijhouden en soms ook nog voor ze uitrijden.
Laatste sessie begon de baan op te drogen en kwam de ideale lijn droog te staan. Dus overal net iets sneller, alleen tricky dat je wel precies op die strook moest blijven, anders ging je glijen.
Ook nog redelijk wat ongelukken gezien, ook auto's die voor mn neus zijn gespinds waaronder een 944 die em achterstevoren in Hugeholtz parkeerde.
Al met al een goeie dag geweest en weer een leuke aanvulling. Zandvoort ga ik nog wel vaker op rijden gok ik, ben er toch wel redelijk enthausiast over. Was er in het begin wat sceptisch over.
Natuurlijk, het is geen Nordschleife, die sfeer etc. Maar toch een lekker circuit, waar je meer het gevoel hebt dat je aan het racen bent :P
Ook Nissan-Freek bedankt voor de complimenten! :P Tof dat je rondje mee bent gegaan!
Ga nu even foto's uploaden die vriendin heeft geschoten.