Zo, weer bijgeslapen na een vermoeiend maar geweldig weekend! :)
Zaterdag rond het middaguur vertrokken vanuit Pernis richting het Brabantse land om daar Jano, Mark en Roy aan te treffen bij Jano's klusschuur.
Wat opvallende dingen:
Sandra's ex-N15 kan dus wel glimmen:

Mark rolt op de dag van vertrek nog ff vers z'n nieuwe motorkap:

De Plamura in levende lijve gespot:

Goed, toen eerst richting Marks huis gegaan omdat hij helemaal blauw was na een akkefietje met Smurfin... :D
En het dashboard wat nix meer deed moest ook nog gemaakt worden. Omdat ik heel veel verstand heb van electronica heb ik hier bij staan te kijken hoe Roy en Mark het probleem tackelden. :P
Wat later arriveerde Jano op z'n brommert en konden we op pad.
Helaas was het al wat later als gepland dus rijden op de zaterdag zou er niet meer van komen.
Een goeie 2 uur later op de plek van bestemming aangekomen, auto's/brommer geparkeerd en de kamer op.
Lekker aan het bjeej gezeten en een beetje slap zitten zwetsen. Op tijd onder de wol want we moesten er bijtijds weer uit.
Heerlijk geslapen, zeker 1,5 uur... :-X
Zondagochtend, auto starten en hij ging gelijk semi-volgas lopen... :o
Na een trap op het pedaal zakte dit gelijk terug. Kap open en ja hoor, m'n gaskabel was niet meer geborgd en ging een eigen leven leiden.
Handvast gedraait en bij de pomp wat gereedschap geleend om het wat beter vast te maken.
Eindelijk ringen! De baan was nog een ietwat vochtig maar droogde lekker op. Begon er steeds meer plezier in te krijgen, en op het droge is het echt heerlijk om over het asfalt te stuiven. M'n snelheid lag duidelijk hoger dan m'n vorige Ring-bezoek wat resulteerde in meer bandengepiep, banden die aanlopen in de wielkasten en een kwispelende P11 bij aanremmen op hoge snelheid. Erg veel vertouwen in de auto gekregen, zelfs wat overstuur momentjes gehad, volop bruut!!
Later op de dag wou ik 2 ronden achter elkaar door maar toen besloot de koppeling het even voor gezien te houden, wat resulteerde in een hoop toeren, weinig snelheid en een misselijkmaken
de stank. Het rondje maar als een bejaarde uitgereden om het spul wat rust te gunnen. De auto geparkeerd en even wat gaan eten bij Hannes/Jannes... ???
Lekker gegeten en weer terug naar de Ring. Even gewacht totdat de baan wat droger was en weer vlammen met dat hok!
De koppeling lijkt het avontuur redelijk overleeft te hebben, maar het fijne zal er wel vanaf zijn... Upgraden!!
En gaan oefenen met rev-matchen, dat zal ook wat schelen voor de techniek.
8 rondes gereden, en het was echt weer geweldig om te doen. En ik denk dat we Roy in de toekomst ook nog wel met een Nissan over de Ring zien vlammen.
Na een lange rit richting Rotterdam moe maar voldaan thuisgekomen van een geweldig weekend!
NCN @ Ring rules!! >:D