Auteur Topic: Aftertalk JAE 2010  (gelezen 200625 keer)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Aftertalk JAE 2010
« Gepost op: 20:57:56, zondag 12 september 2010 »
We zitten nog op de boot maar hier komen onze spannende belevingen in Engeland

Offline Laurens

• NCN Forum Member
Re:Aftertalk JAE 2010
« Reactie #1 Gepost op: 21:00:17, zondag 12 september 2010 »
Begreep van Freek dat het een succes was en van Liana dat jij mn spulletjes hebt. Super! O0

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #2 Gepost op: 01:08:31, maandag 13 september 2010 »
Ik heb bij mij thuis zojuist Jeroen, Rene en Peter weer uitgezwaaid.
Allemaal weer terug in NL.

Het was absoluut weer een f*cking heerlijk weekend!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 01:43:23, maandag 13 september 2010 »
Ik was om kwart over 1 weer thuis.
Ik heb inderdaad de spullen van Laurens en Patrick bij mij thuis liggen.
Het was een klerestuk vanaf Duinkerken naar Raalte maar het was het zeker wel waard en ik zou het zo weer doen. Alleen niet op dit moment. In totaal heb ik ongeveer 10 minuten pauze gehad waarvan 5 om te tanken.
Mijn verslag komt zodra ik terug ben van vakantie.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #4 Gepost op: 01:44:37, maandag 13 september 2010 »
hier ook eindelijk thuis, was me echt een dik weekend mannen! O0
Dit gaat veel verder dan alleen maar passie voor auto's ;) Volgend jaar zal ik dan ook zeker weer meegaan!

@The Crew,
Bedankt kerels voor een dik weekend, zowel mn meissie als mn maatje hebben allemaal erg genoten!
Gewoon een gigantisch lekker weekend! Ga nu slapen want ben zo brak als een gehaktbal.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 02:05:57, maandag 13 september 2010 »
Oh ja, ik heb dit weekend trouwens een nieuw verbruiksrecor d gezet. 1:14. Vind ik toch best netjes ;)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #6 Gepost op: 02:08:36, maandag 13 september 2010 »
1 fototje heb ik geupload (speciaal voor de reactie in Jano's topic)
dus die gebruik ik maar vast als foto preview (de rest van iedereen en van mezelf zal snel volgen)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #7 Gepost op: 02:43:35, maandag 13 september 2010 »
Zo, ook weer zuhause....

WAT EEN FOKKING GENIAAL WEEKEND WEER!!!

Was echt geweldig, mooi weer, leuke mensen, veel gezien en gedaan. Zal me morgen maar eens op een verslag gaan storten, nu eerst een strongbow en dan plat!

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #8 Gepost op: 04:12:24, maandag 13 september 2010 »
Ben ook thuis, 03:15 kwam ik de hoek om vliegen, en gelijk maar alles uit de auto gehaald, was toch bezig. Nog wel even gestopt op de A4, thv alphen begon ik toch goed in te kakken, slingerde beetje merkte ik. Bakkie koffie gedaan en wat buitenlucht opgesnoven bij de Shell. Daarna fluitend naar huis gereden.

JAE 2010..... weer Fanfuckingtast ic :cheer: ok het weer was ietjes minder, met nadruk op ietjes, maar heb echt weer een dikke value for money gehad.

@ de JAE 2010 boys en girls, iedereen bedankt voor alle enthousiasme en ook het teamwerk bij het op en afbreken. Hoop dat ik jullie volgend jaar ook weer mag verwachten ;D

Er zijn echt een heeeeeele hoop foto's en ook wat film werk, hoop dat we jullie een goeie impressie kunnen geven.  O0

Drink me ''Magners'' even op en dan ga ik ook ff de nodige slaap pakken.

Grtz

Peter

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #9 Gepost op: 04:47:34, maandag 13 september 2010 »
Alvast wat foto's, gevonden op NPOC.

Op de rest is het wachten geblazen.

Weltruste!

Offline PhUnkY

• NCN Forum Member
« Reactie #10 Gepost op: 08:12:53, maandag 13 september 2010 »
Wat een beauty die rode Dats!  ::)

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #11 Gepost op: 11:03:00, maandag 13 september 2010 »
was vannacht om 10 over 12 ook weer thuis. Ook ff aan het inkakken op de snelweg, dus tankstation en wat drinken waren een welcome afleiding.

Goed weekend gehad, goed gelachen met elkaar en de engelsen.

Voetballen was niet zon succes, 2 minuten en ik was kapot. Bier drinken ging weer wel goed :D

Fotos komen morgen, ga nu werken en vanavond bjeej drinken met JeZus.

OpenFire

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 12:08:08, maandag 13 september 2010 »
Ik en René waren rond 3 uur thuis, ik sliep rond half 6 en om half 7 er weer vrolijk uit en ik zit nu aan m'n 4e kop koffie mn huiswerk van 3 dagen te maken. MAAR het was het waard jongens:) Heb een fantastisch weekend gehad:)

Greetz Nady.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 12:21:35, maandag 13 september 2010 »
Hier alvast (een deel van) mijn verslag.

Donderdag/Vrijdag:
Om 23:30 vertrok ik richting Jano omdat ik had afgesproken om vanuit Netersel te rijden. Daar aangekomen had ik eerst gauw ff een lampie verwisseld omdat die onderweg naar Jano kapot gegaan was. Toen nog even een bak koffie en we waren klaar om te gaan. Of toch niet. We waren namelijk bijna de tentstokken vergeten in de Primera te laden.
Half uurtje later hadden we ze erin zitten (waren toch nog iets groter dan verwacht maar zonder al te veel gedonder hebben we ze erin gekregen) en vertrokken we richting Antwerpen waar we de rest van de JAE-gangers zouden treffen.
Toen we daar aangekomen waren hebben we iedereen ff hallo gezegt en vertrokken we richting Duinkerken. We hadden de vaart er redelijk in zitten tot we opeens geflitst werden. Toen was het vrij snel over met het vlotte doorrijden en hebben we ons keurig aan de snelheid gehouden.
Eenmaal aangekomen bij de boot moesten we heel even wachten voor we de boot op konden maar het ging allemaal vrij vlot. Ook de paspoortcontro le verliep soepel. Op de boot ff bakkie koffie gedaan, wat gerookt, sommigen wat geslapen (we waren Bas de hele bootreis kwijt die zich ergens in een hoekje had verstopt om 2 uurtjes slaap te pakken.
Eenmaal in Dover aangekomen vervolgden we onze reis aan de linkerkant en dat ging (voor zover ik weet) vor iedereen vrij soepel. Iets voorbij Dover hebben we getankt en zo konden we in keer door naar Kettering. (op een pitstop na dan) De tolweg was voor mij ff irritant omdat ik naar de rechterkant van de auto moest kruipen om het geld te geven maar al met al ging het vrij soepel. Geen over de weg springende pilonnen gehad dit jaar.
Eenmaal aangekomen op het JAE terrein waren we begonnen met het opzetten van het kamp. Toen ik klaar was met het opzetten van mijn tent en we de NCN-tent hadden opgezet ben ik samen met Nady, Liana en Freek boodschappen gaan doen. We hadden op 1 pond na precies genoeg geld bij ons voor de boodschappen.

Hier stop ik met het verslag want nu ga ik op vakantie.

OpenFire

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 12:29:53, maandag 13 september 2010 »

Ik heb bij mij thuis zojuist Jeroen, Rene en Peter weer uitgezwaaid.

en ik dan?:|