Auteur Topic: Aftertalk JAF 2010 Assen  (gelezen 95288 keer)

Offline Rens

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
Re:Aftertalk JAF 2010 Assen
« Reactie #75 Gepost op: 20:53:59, maandag 06 september 2010 »
Twee leden van NCN

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #76 Gepost op: 20:58:18, maandag 06 september 2010 »
inderdaad is de 350Z van johan.

en op de sunny hebben we verleden jaar nog de grijze nissanclub banners geplakt ;)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #78 Gepost op: 21:04:44, maandag 06 september 2010 »

Offline albertfklok

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #79 Gepost op: 21:42:46, maandag 06 september 2010 »
Hey allemaal,

Bedankt voor de vele vele super reacties en steun van alle Nissan fanaten !

Ook wij hadden in de weken voor de Time Attack pech na pech, maar daar zal ik verder niet over doorzagen dan moet je niet aan motorsport doen, maar gaan dammen of zo !!!
Al het leed is weer vergeten, het weer was de 2 wiel aandrijvers goed gezind.
Dit heeft de hele dag voor een ieder, in welke vorm van auto passie dan ook, tot een succes gemaakt.
Wat helemaal te gek is, is dat Nissan toch mooi ALLE bekers in de pro street mee naar huis nam......
Daar mogen we allemaal wel eens wat vaker bij stil staan en eens gezinder in wezen, we hebben allemaal onze eigen visie maar rijden gemeenschappel ijk wel in het beste merk wat er is !
Gijsje en Stef wil ik bij deze dus ook van harte feliciteren, als ook Martijn en Dennis, welke in deze klasse rijden.
Verder iedereen die aan een van de onderdelen heeft mee gedaan tijdens JAF, als je zelf deel neemt krijg je door die drukte en inspanning helaas minder mee van de resultaten van anderen.
De meesten staan aan de kant en vanaf daar is het altijd makkelijker gezegd !
Ik was al lang geleden een keer op Zantvoort bij een evenement waar iemand met een belabberde Volvo 340 de pits in kwam.
Naast mij stonden een paar ventjes de man, die zwaar bezweet de auto uit stapte uit te lachen.
De coureur hoorde dit en antwoorde: Lachen jullie maar, voorlopig rijd ik hier, en staan jullie aan de andere kant van het hek.......
Zo zit het namelijk precies in elkaar, geen van ons heeft tienduizenden euros per jaar te besteden voor het spelletje, tegen beterweten in en door passie gedreven proberen we er het beste van te maken !

De complimenten voor een ieder die iets heeft ondernomen om het evenement te maken tot wat geworden is !

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #80 Gepost op: 21:47:14, maandag 06 september 2010 »
Leuk om te zien hoe je tekeerging op de baan.

Kwamen nog langs het standje van jou en johan met de posters van je auto. Gelijk maar eentje meegenomen.

Zou leuk zijn als je een keertje langs wil komen op een meeting, en ik zie je vast nog wel op de ring.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #81 Gepost op: 22:08:56, maandag 06 september 2010 »
Goed gesproken Albert. En zoals je zelf al zegt erg gaaf dat de Nissans overal bovenaan stonden!

Offline DvM

• NCN Forum Member
  • Nissan Primera 2.0Sri Turbo
« Reactie #82 Gepost op: 22:17:19, maandag 06 september 2010 »
Hey allemaal,

Bedankt voor de vele vele super reacties en steun van alle Nissan fanaten !

Ook wij hadden in de weken voor de Time Attack pech na pech, maar daar zal ik verder niet over doorzagen dan moet je niet aan motorsport doen, maar gaan dammen of zo !!!
Al het leed is weer vergeten, het weer was de 2 wiel aandrijvers goed gezind.
Dit heeft de hele dag voor een ieder, in welke vorm van auto passie dan ook, tot een succes gemaakt.
Wat helemaal te gek is, is dat Nissan toch mooi ALLE bekers in de pro street mee naar huis nam......
Daar mogen we allemaal wel eens wat vaker bij stil staan en eens gezinder in wezen, we hebben allemaal onze eigen visie maar rijden gemeenschappel ijk wel in het beste merk wat er is !
Gijsje en Stef wil ik bij deze dus ook van harte feliciteren, als ook Martijn en Dennis, welke in deze klasse rijden.
Verder iedereen die aan een van de onderdelen heeft mee gedaan tijdens JAF, als je zelf deel neemt krijg je door die drukte en inspanning helaas minder mee van de resultaten van anderen.
De meesten staan aan de kant en vanaf daar is het altijd makkelijker gezegd !
Ik was al lang geleden een keer op Zantvoort bij een evenement waar iemand met een belabberde Volvo 340 de pits in kwam.
Naast mij stonden een paar ventjes de man, die zwaar bezweet de auto uit stapte uit te lachen.
De coureur hoorde dit en antwoorde: Lachen jullie maar, voorlopig rijd ik hier, en staan jullie aan de andere kant van het hek.......
Zo zit het namelijk precies in elkaar, geen van ons heeft tienduizenden euros per jaar te besteden voor het spelletje, tegen beterweten in en door passie gedreven proberen we er het beste van te maken !

De complimenten voor een ieder die iets heeft ondernomen om het evenement te maken tot wat geworden is !

mooi gesproken hoor en respect voor je behaalde resultaten en bedankt voor het bewijs dat  (**) rules  O0

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #83 Gepost op: 22:54:22, maandag 06 september 2010 »
zie dat ik weer es wat gemist hebt :D

schitterend opkomst, gaaf!

Offline Rens

• NCN Forum Member
« Reactie #84 Gepost op: 23:00:10, maandag 06 september 2010 »
Je hebt inderdaad wat gemist.  :P

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
« Reactie #85 Gepost op: 00:07:28, dinsdag 07 september 2010 »
Zo hier mijn onboard filmpje gefilmt door maatje van me , er is wat in geknipt en geplakt want hij duurde 21min en da mag niet op youtube ;)

http://www.youtube.com/watch?v=AAMOHYkN5Xw#noexternalembed

richardwbb

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 00:22:39, dinsdag 07 september 2010 »
Ik heb het naar mijn zin gehad, het was mijn eerste keer JAF, vorig jaar thuisgebleven vanwege de brandstofslurp . Ik had de brandstofslurp weer bestreden in een heel jaar en hem ook even zuing gehad, maar toen kwam de APK. Daardoor rijd ik nog steeds met hele kat, wegens gebrek aan beter, maar het flexibel stuk is wel verder gaan scheuren. Dus hij reed weer 1 op 11 wat behoorlijk weinig uitmaakt of het nu snelweg is of stad. Dat schrikt wel af als je weet dat 1 op 17,5 ook nog lukt (wel wat schrale bougies).

Gelukkig kon ik met cherryrijder meerijden, dat was ook weer een verhaal op zich en Johan van EPS wist nog wel een motorkapje voor hem, een buitenkans welke je niet moet laten liggen vind ik, maar ja, ik wil ook zo veel.

Overigens was ik nog vergeten mede te delen dat ik beschik over 1 been dat van rubber is.

Volgend jaar wil ik er ook weer bij zijn, ik heb veel gemist en alleen maar staan ouwehoeren maar de kennisoverdrac ht is naast het gezellige en het mooie toch wel het enige dat echt mijn aandacht vraagt de hele dag lang.

Wat ik ook superinteressa nt vond is dat elke Nissan wel een verhaal heeft.

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #87 Gepost op: 08:07:06, dinsdag 07 september 2010 »
Zo hier mijn onboard filmpje gefilmt door maatje van me , er is wat in geknipt en geplakt want hij duurde 21min en da mag niet op youtube ;)

http://www.youtube.com/watch?v=AAMOHYkN5Xw#noexternalembed

op zideo.nl kun je wel de hele foto neerzetten, die hebben geen limiet aan tijd.

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
    • Zeurdoos.com
« Reactie #88 Gepost op: 10:40:03, dinsdag 07 september 2010 »
Tnx ga meteen eens proberen :P

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
    • Zeurdoos.com
« Reactie #89 Gepost op: 12:13:08, dinsdag 07 september 2010 »
Nou toch bedankt maar daar heb ik ook niks aan want die kan geen .MTS file aan ;)