:) zo eindelijk uitgeslapen LOL, nu ff me tijd nemen voor mijn beleving van JAF 2010.......... ....... :applaus:
NcN stand stond lekker vol, iedereen was vrolijk en vriendelijk, het was heerlijk weer en heb volop genoten van al het moois, Pascal bedankt voor de antenne ;D... primera freak bedankt voor de brackets ik hou je op de hoogte of het allemaal past, heb nog ff met een van jeroentje.nl staan te praten en heb het probleem uitgelegd en volgens hem met de juiste info kan hij de schijven leveren, alleen ff checken of de R32 klauwen, schijven van 32mm kunnen hebben...., heb flink rond gewandeld had alleen wat problemen om overal te komen met de rolstoel maar gelukkig werd ik bijna overal geholpen zodat ook me vriendin kon genieten van al het geweld bij de shootout, zou het fijn vinden dat als ik het gas pedaal intrap, dat ze dat net zo leuk zou vinden als de shootout, maar dat vindt ze dus helemaal niks, op de terug weg achter een skyline R32 aan maar die stopte bij 170 en ging opzij en ik hield nog ff het gas erop, in zijn 4 tot het rode en het enige wat me vriendin riep was GODVERDOMME LOL was een lange dag en lange terugreis, heb volgens mij drie keer in een file gestaan waren gelukkig kleine files, oh en schizo :D lekker geluidje hoor die uitlaat en succes met het vast zetten van bigblox filter LOL
ik hoop dat ik er volgens jaar weer bij kan zijn
gr dennis O0