Zo ook weer thuis na een terugrit van 3,5 uur... aardig verrot nu, maar dat mag geen smet zijn op een zeer geslaagde dag;
Allereerst alle leden bedankt, iedereen die zich aangemeld heeft, was aanwezig. Sommigen stonden in de file op de heenweg en er werd keurig netjes doorgegeven dat ze wat later zouden zijn, echt super! Eenmaal aangekomen had ik gelijk al twijfels over de grootte van de stand, de opgegeven 24 auto's zouden al krap worden maar ik verwachtte er 27/28. Met wat gepuzzel toch alles op de stand gekregen, met dank aan Laurens en Patrick. Ook iedereen bedankt voor de hulp met opbouwen en afbreken van de tent! Clubspirit zat er weer goed in vandaag O0. Jan Maneschijn en consorten bedankt voor de komst, we hadden erg veel bijzonder spul op de stand dit jaar, en alles viel volgens mij ook bij de bezoekers goed in de smaak. Alle leden bedankt voor een mooie en geslaagde dag, weer wat nieuwe gezichten en oude bekenden gesproken. Tot slot Mark bedankt voor het meenemen van de tentstokken op te terugweg ivm JAE, en Bas bedankt voor het op je nemen van de slachtofferrol :P
Kort samengevat, zeer geslaagde editie van JAF!