Ik ben ondertussen ook weer ff thuis. Was echt een super meet mensen!! :) Thnx to Kevin en de rest van de organiserende partij, dit is serieus een meet om te herhalen!!
Wat betreft mijn aankomst: daar blijf ik kort over..:P Daarna heb ik op het gemakje de tent opgezet en maar een paar biertjes gaan zitten drinken. Totdat de BBQ geopend werd, wat ook erg goed gesmaakt heeft. Vooral ook omdat ik volgens mij meer hamburgers van een ander op heb dan van mezelf denk ik

Naarmate de zon steeds verder weg dook en de lege blikken en flessen bier als maar (met gestaag tempo) toenamen, werden de uitspraken van minder niveau. Het waterbalon catapulteren was een ware 'buikpijn van het lachen' actie! :) En ja als ik 's middags zo zou worden beschoten, zou ik 's nachts ook hooligan worden hoor...:P Wat Freek en Jeroen 's nachts allemaal nog uitgevreten hebben, daar hebben we het maar niet over.
Ik zag trouwens net dat het tijdstip van de tent in duiken de nodige uurtjes later was dan dat ik dacht! En nu begrijp ik ook ineens waarom ik nog steeds zo lam als wat ben..

Dat wordt weer vroeg erin vanavond (straks :P) Morgen zit m'n vakantie er weer op, dus dit was een zeer geslaagd laatste weekend wat dat betreft!
Vandaag toch nog aardig op tijd wakker geworden. Freek heeft mijn tent gedeeld, maar die lag nog aardig bewusteloos te zijn. Dus meteen onder de douche gesprongen en daarna vlug de tent ingepakt want er zat een flinke bui aan te komen. Die trouwens toch weg is gebleven gelukkig. Helaas heb ik niet mee genoten van de (er wel erg goed uitziende) roerei, maarja dat was m'n eigen schuld. Nog met z'n alle de NCN tent opgeruimd en de NCN aanhangert vol gestouwd. Op de terugweg nog een paar plaatjes geschoten van de mede NCNerts. Komen er zo aan (nu al ja :P).
En ook Bar nog thnx voor het mooie shirtje, leuk gebaar!
@Zappert: je moet je rechter koplamp ff af (laten) stellen, die schijnt wel erg ver omhoog..