Ook weer thuis, toen ik thuis kwam gelijk naar Schiphol om mijn vriendin af te zetten die gaat voor werk ff een paar dagen weg. Net ff wat spullem uit de Sw gehaald. Strax de rest. Heb gemiddeld 7.2l/100km gereden das netjes lijkt me gewoon 90 pruttelen op de snelweg, beetje Discovery en TMF gekeken onderweg. File op de A12 was te verwachten valt alleen altijd weer tegen helaas. Gelukkig kent Barry de weg in Woerden (was zeker nog voor de zkh route toen Miranda uitgerekend was)
De meet zelf was echt gezellig. Zoals het hoort lekker beppen met iedereen lekker borrelen. Begonnen de dag met opzetten NCN honk incl koelkast en EVO ghettoblaster. Daarna iedereen een beetje een stek uitgezocht voor zijn of hun tentje. Ik ben geen kampeerdert nooit geweest en zal het ook nooit worden. Maar 1 of 2 naggies ken net aan. Toen de tenten stonden biertje erbij, olijvjes pappadews met geitenkaas, Pringles etc. fles Dimple open getrokken en nog maar een par biertjes.
Daarna werd het vager, BBQ (had misgegrepen bij het stokbrood, note to memory be faster next time) daarn meer ouwehoeren beetje auto's kijken en toen een bier probleem althans het ontbreken ervan. Bier was op ondanks zeer secure berekeningen toch tekort. (note to memory next time more beer or charge more entrance and let NCN handle it) Gelukkig hebben Freek, Petertje, Kevin en ik geloof Mipa hun charmes en duku gebruikt om toch meer bier te scoren.
Schuimfeestje, kampvuur, hooligans (of toch niet en alleen een grote bek?)
Daarna pitten tent te klein (note to memory bigger tent next time) tent was niet waterpas geen kussen etc. Zei al ben geen kampeerdert.
Bestuur bedankt, met in het bijzonder Kevin heeft heel wat uurtje planning en organisatie in gezeten. Barry voor de geste in vorm van herinnerings shirt, top.
Mauss super dat helemaal heen en weer hebt gereden. En de rest voor de gezelligheid.
tot de volgende meet!!
gr bb