Coole pics.
Heb weer erg genoten! Echte adrenaline kicks om zelf je auto door de bochten heen te sturen. Ik zal morgen even pics + vids uploaden.
Het weer was echt warm. Liep vaak tegen de 34 graden aan en smelte af en toe. Maar het was heerlijk gezellig, en ook het circuit een beetje kunnen bezichtigen.Oo k de optimale lijnen opgezocht met behulp van laurens. Zal nog wel een tijdje duren voordat ik echt het circuit ga kennen. Maar ik vond het van mijzelf niet slecht hoe ik met de GTi de ring over ging.
Ik moet wel zeggen dat met de verlaging de auto fijn lag op de ring. Het voelde lekker strak aan, en toch nog comfortabel. Zelfs met gewoon de gordels en de GTi stoelen kon ik prima de bochten nemen zonder dat ik van mijn stoel vloog.
Over de Dunlop's ben ik erg tevreden, waar laurens zijn Kumho's gingen piepen, bleven de dunlops gewoon gaan. Dit merkte ik op toen ik sportief achter laurens aanreed in wat bochtenwerk! De dunlop's zijn echt de moeite waard. De wang is stug genoeg en gaat niet smeren. Ook voelde de bandjes niet als plakband aan na 2 rondjes direct achter elkaar gereden te hebben, en dit terwijl ik de bandjes niet zacht behandelde maar echt pushte. De bandjes hebben zeker nog meer te bieden aangezien ik ze maar 1 keer heb laten piepen. De feedback is echt mooi, door de geluiden die van de banden afkwamen kun je de banden ook goed inschatten.
Kortom, was een mooi weekend, erg genoten en vooral ervaring opgedaan en as usual, heerlijk gepraat over alles en nog wat.
@Laurens, Mark, Patrick & Katja en Ronald.
Was tof en gezellig, de aanwezigheid van jullie is altijd te waarderen O0