Rond de klok van 8.30u reed ik gisteren het terrein van Autotron op. Duurde nog wel ff voordat de ingang bereikt was, want er stonden al aardig wat auto's te wachten om op te rijden. Wachtend in de rij kwam Jeroen te voet aanlopen die Ronald op stond te wachten. Daarna de stand opgezocht waar Jano, Mark, Stefan en het verse forumlid Rene al aanwezig waren. Zij waren net bezig met het opzetten van de tent, dus heb ik ook meteen de handjes uitgestokne. In een mum van tijd stond die overeind. Ondertussen was ook Ronald gearriveerd en even later kwam Rens aan. Toen de auto's netjes bij elkaar gezet en wij waren er klaar voor!
Een groot deel van de dag hebben we onder de tent gezeten, iedereen had een stoeltje dus dat was makkelijk. Tussendoor een paar keer rondjes gelopen over het buitenterrein en binnen in de hal. Ik heb een geslaagde dag gehad waarop het gelukkig mooi droog is gebleven, al had de zon iets meer z'n best mogen doen. Ik had wel het gevoel dat er niet zoveel auto's en bezoekers zijn geweest als voorgaande jaren, maar dat kan mede met de voorspellingen te maken hebben natuurlijk. We vertrokken gisteren weer rond de klok van 16.30u uit Rosmalen.
Foto's die ik gemaakt heb, zullen morgen komen. Ik heb niet alles wat ik wilde vastleggen op de gevoelige plaat kunnen doen, want de extra paar batterijen die ik bij had bleek leeg te zijn...:P