Auteur Topic: Aftertalk Nordschleife-meet 11 april  (gelezen 40870 keer)

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
  • Geslacht: Man
Re:Aftertalk Nordschleife-meet 11 april
« Reactie #30 Gepost op: 16:43:16, maandag 12 april 2010 »
Michael is er de hele dag bij geweest ja.. BMW is trouwens groen :P Wij gingen toen richting pizzaria/tankstation etc.

@Bro: Ja, meerdere rondjes, op spectaculaire wijze :P

Hmm meende zwart, maar dan zal het donkergroen zijn geweest :D

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Micra 2.0 GTi
« Reactie #31 Gepost op: 18:06:00, maandag 12 april 2010 »
Nice, nice, nice!!!! heb er al echt weer een keer zin in. Is veel te lang geleden alweer! :(

Offline FreakSX

• NCN Forum Member
  • Member of the Silvia bros
« Reactie #32 Gepost op: 22:59:07, maandag 12 april 2010 »
wat was dat een heerlijk vermakkelijke dag!
en wat een baankennis heb jij laurens, man. gaf wel een kick als je weer heuveltje op volgas ging zonder te kunnen zien wat er achterlag! O0

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #33 Gepost op: 23:58:39, maandag 12 april 2010 »
Zo even mijn korte samenvatting van het nurburgweekend :),
Vanwege het leuke tripje 2,5 uur van smerdiek.

Toen ik vrijdag bij laurens aankwam was het inmiddels half 10. Even een lekker biertje gedronken. Vervolgens heeft lennaert zijn All-In-One schroefset geshowed, waar zoveel verschillende onderdelen inzaten dat ik na 3 woorden al de weg kwijt was ;D

Vervolgens lekker te bed gegaan op zolder, in mijn eigen privé suite met tweepersoonsbe d. Echt perfect geregeld allemaal ;)

Volgende dag was het zover, half 9 zouden sam en patrick klaarstaan om te vertrekken.
Dus onderweg sloeg laurens een paar afslagen over, vanwege de portofoons. Waar we de grootste lol mee hadden ;D

En die MIO navigatie wees ons ook niet echt de juiste weg (Lees fietspaden):

Daarna kwamen we zelf op onverharde wegen :P

Eenmaal in duitsland aangekomen prachtig berggebieden en mooi bekijks, om stil van te worden.

Leuke bochten en weggetjes zorgden voor wat pret, en voor Patrick zijn primera Si 1.6 terugschakelen naar zijn 3 ;D

Eenmaal aangekomen, en nadat de eigenaar kwam spullen mooi binnengezet en richting circuit gegaan. Nadat we wat hebben gekeken en gegeten.

En wat een geluid en spektakel. Het lijkt zo langzaam te gaan, maar het gaat echt gigantisch hard.
Voor mij echt een unieke ervaring. Dit moet je echt persoonlijk gezien hebben en beleven!

Ook zijn we even wezen kijken in het nieuwe nurburgwerk complex. Hier hebben ze een klein beeldscherm hangen.

Hier zie je als je inzoomt laurens met zijn zomerkapsel onder het beeld.

Tevens even bij nissan stand gekeken, mooie witte GT-R gespot.

Vervolgens bij laurens 3 maal een rondje over het circuit, echt ADRENALINE RUSH, van hier tot tokio. Op een gegeven moment kippenvel van de adrenaline, echt een ware sensatie ;)

En wat een verslaving! Echt helemaal goud. Vervolgens pizza op en gaan pitten later op de avond.
Volgende dag weer vroeg opstaan om weer het circuit op te gaan. toen nog 2 rondes gedaan. Echt een heerlijk gevoel. Je kan het niet beschrijven. Je word bijna naar de grond gezogen en overal heen gesmeten.

De grootste lol heb ik gehad met de portofoons, voor 20 euro was dit zeker de beste in car entertainment per euro!!! ;D

Vooral omdat er verhalen werden besproken, die dan ook nergens over gingen. Maar dat maakte niet uit, want we zaten heerlijk met smirnoff op het balkon. Volgende keer zorg ik dat ik er ook 3 meeneem. Want sam had niet genoeg aan 1 fles ;D

Na circuit rijden en het weer niet echt super was , en we het wel weer gezien hadden was het tijd om richting huis te gaan.
Dit was rond een uur of 3. en waren we half 7 weer terug bij laurens. Even wat pasta met zalm en spinazie. En wat fris en we waren weer lekker aangesterkt. Daarna lekker rustig naar huis gekacheld en nog even bij ronald en me meissie gezeten.

Korte beschrijving:
Is er niet :) Moet je meemaken.
Grootste lol:
Portofoons en conversaties.
"Hey zie je die blonde in de audi"
"Ja die is wel te doen he"
"Ja ik zou ze zeker doen"
"huh wat zeg je? verstond het niet"
"Of je worst lust"
" Ik rij even langs die audi"

Klinkt droog, maar het was stikgezellig ;D

Ook kun je je niet voorstellen hoe de baan eruit ziet. Maar het is echt de moeite waard ;)
Ik kwam dan ook stuiterend terug en sindsdien verslaafd aan de G-krachten.

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #34 Gepost op: 00:06:17, dinsdag 13 april 2010 »
Korte beschrijving:
Is er niet :) Moet je meemaken.
Grootste lol:
Portofoons en conversaties.
"Hey zie je die blonde in de audi"
"Ja die is wel te doen he"
"Ja ik zou ze zeker doen"
"huh wat zeg je? verstond het niet"
"Of je worst lust"
" Ik rij even langs die audi"

Klinkt droog, maar het was stikgezellig ;D

Ook kun je je niet voorstellen hoe de baan eruit ziet. Maar het is echt de moeite waard ;)
Ik kwam dan ook stuiterend terug en sindsdien verslaafd aan de G-krachten.

LOL
Mooi weer een verslaafde erbij

:applaus:

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
« Reactie #35 Gepost op: 00:34:20, dinsdag 13 april 2010 »
Was alleen zondags van de partij met de andere Lennaert :P

Eerste rondje ging wel lekker, daarna ging het allemaal steeds harder en harder! Echt top kerel!
Alle rondes waarvan ik er bij in heb gezeten heb ik compleet gefilmt laurens, alleen niet constant ''Road-vieuw'' maar ook in de cockpit, moet de video's nog op te pc zetten om er een leuke compilatie van te maken net zoals de late night Car wash foto's!

Ik heb me weer prima vermaakt en een top dag gehad, ondanks dat ik er gigantisch van baalde dat de eigen auto nog in NL stond :(

Offline Lennaert Coupe

• NCN Mooiste wielen 2009
  • NCN Forum Member
« Reactie #36 Gepost op: 01:23:47, dinsdag 13 april 2010 »
Kben erg benieuwd naar je compilatie sjefke! :P

Kheb nog geen andere foto's gevonden helaas.

Wesley

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 01:57:24, dinsdag 13 april 2010 »
lol die portofoons, ik ga ze ook maar eens aanschaffen, welke gebruiken jullie? tips mogen per pm :)

ziet er allemaal heel gaaf uit zeg!

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #38 Gepost op: 08:58:13, dinsdag 13 april 2010 »
Mooi verslag Kevin, geeft de sfeer en het enthousiasme mooi weer O0 Waren echt 2 supervette dagen.

@Freek: Was idd een supertof rondje die we reden O0 Baankennis heb je echt de helft al mee gewonnen. 60 rondjes verder ontdek ik nog steeds nieuwe manieren van rijden en aansnijden van bochten. Blijft een uitdaging.

@Wesley: 20 euro dingen van de Mediamarkt :P

En heb nog weer actionpics gevonden:

« Laatst bewerkt op: 09:07:15, dinsdag 13 april 2010 door DaMasterPNut »

Offline Lennaert Coupe

• NCN Forum Member
« Reactie #39 Gepost op: 10:52:56, dinsdag 13 april 2010 »
OE Vette foto's!

Offline Reality

• NCN Forum Member
« Reactie #40 Gepost op: 19:53:45, dinsdag 13 april 2010 »
Zo ook maar eens even mijn verhaaltje doen...

Zaterdag om 08.15 afgesproken bij Sam in Ommen om hem op te halen. Sam had al zijn spullen al klaarstaan en konden snel vertrekken naar Zwolle.
Nog wel even 3 fles Smirnoff Ice meegenomen voor op het balkon O0. Eenmaal aangekomen in Zwolle werden wij opgewacht door Laurens en Kevin. Snel te Mio's ingesteld naar het pension en de porto's op kanaaltje 6.

De rit naar Duitsland verliep heerlijk rustig, heerlijk gecruised met een gangetje van ongeveer 130 en natuurlijk lekker veel geouwehoerd via de porto wat in gemiste afslagen en zandwegen resulteerde, desondanks kwamen wij rond 12.00 - 12.15 aan op onze bestemming. Spullen in de kamers en op naar Breidsheid, voor Sam en Kevin was het de eerste keer dat zij bij de Ring waren en waren ook biede direct onder de indruk. Later op de dag even naar het Ringwerk geweest en gekeken bij de VLN races.

Rond 17.30 was hij dan eindelijk zover de baan ging open en ik zat klaar samen met Laurens voor m'n eerste rondje ring. Daar sta je dan tussen de Porsches, Beemers en andere ringmateriaal, terwijl je lekker meedanst op de BeeGee's  :D
Ik was erg benieuwd hoe mijn auto zich ging houden op de baan en vooral de remmen, dit viel bij 100% mee en heb ook een stuk meer vertrouwen gekregen in de auto. Laurens was een geweldig instructeur en gaf perfect aan waar te remmen en in te sturen O0.

Na mijn eerste rondje direct in de Prim van Laurens gestapt om zijn eerste rondje te doen van het Weekend, en kan niets anders zeggend dan :Wild: wat een coureur is het toch. Ik heb vorig jaar meerdere rondjes mee mogen rijden met Laurens, maar zijn auto en hij blijven mij elke keer weer een glimlach van oor tot oor op het toveren.

Die avond heerlijk gegeten bij de plaatselijke pizzatent en tijdens het eten ongelovelijk gelachen om de geweldige droge humor die Sam en Laurens samen hebben. Na het eten nog even wat kijkplaatsen wezen opzoeken voor de zondag ook lekker handig in het donker maar daar gaat het niet om >:D

Zondag vroeg opgestaan om te ontbijten en naar de Ring te gaan, ik heb die zaterdag nog tegen Laurens gezegt dat hij voor mij maar bij één rondje bleef dit weekend maar dit werden er als snel 3 in totaal en ik heb hier absoluut geen spijt van. Zondag was ook weer een zeer geslaagde dag met helaas af en toe wat regen/natte sneeuw/hagel maar dat mocht de pret niet drukken. Natuurlijk ook nog een paar rondjes van Lennaert die ook verschrikkelij k gave rondjes knalt met de Sunny. Rond 14.30 richting huis vertrokken en ook op de terugweg weer heerlijk kunnen toeren met de Prim en natuurlijk het ouwehoeren via de porto's. Bij afslag Zwolle-Zuid Laurens en Kevin bedankt voor een zeer geslaagt weekend en zijn doorgereden naar Ommen om Sam weer veilig thuis af te zetten, ook Sam heeft zich het weekend prima vermaakt en is er een volgende keer zeker weer bij misschien zelf met eigen auto. Eenmaal thuis op de bank geploft biertje genomen en door naar bed om heerlijk en slaap te vallen.

Foto's en filmpjes zijn er genoeg gemaakt en ben ik nog aan het uitzoeken/verwijderen/sorteren en volgen hier a.s.a.p.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #41 Gepost op: 19:57:51, dinsdag 13 april 2010 »
Het genoegen was wederzijds ouwe O0

Offline Lennaert Coupe

• NCN Forum Member
« Reactie #42 Gepost op: 20:19:31, dinsdag 13 april 2010 »
Kben erg benieuwd naar de foto's! ook van Michael etc..

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
« Reactie #43 Gepost op: 23:03:14, dinsdag 13 april 2010 »
Hier alvast een sneakpic!

« Laatst bewerkt op: 23:05:19, dinsdag 13 april 2010 door Madness »

Offline Lennaert Coupe

• NCN Forum Member
« Reactie #44 Gepost op: 00:45:06, woensdag 14 april 2010 »
Ferrari inhalen en achter je houden :D

Nieuwe foto gevonden van Laurens:

En deze link, om je weer even op de feiten te drukken :)

http://www.nurburgring.org.uk/ringers/whoops/index.html
« Laatst bewerkt op: 00:50:13, woensdag 14 april 2010 door Lennaert Coupe »