Er doen er een paar niet broer..
Mijn verhaal begint op zaterdag, bijbehorende foto's komen later.
Auto was vorige week donderdag terug naar de spuiter met de melding, ja voor 11 april is die af.
Krijg ik zaterdag telefoon, tussen 8 en 9 kan je je auto ophalen. Ik blij, snipperen van werk. Kameraad van mij ging mee ringen dus met zijn auto naar de spuiter toe. Waren ze mij auto net aan het afplakken, want het liep wat uit. Nou ja, kan gebeuren. Lang verhaal kort. 11 uur auto gespoten en afgebakken.
Wij met 2 auto's naar coevorden toe. Eindelijk thuis, Sunny uitgepakt, onnodige dingen eruit gesloopt en uitgemest. Inmiddels was het 1 uur, maar de auto was te ranzig om aan te pakken, dus maar besloten om de auto te gaan wassen :P
Toen dat allemaal klaar was stond de klok op 2 uur. Het was genoeg geweest.
----
Zondag.
Wekker ging om 6 uur, kwart voor 7 vertrekken. Voordeel van wonen in Coevorden is dat je zo in Duitsland bent. Binnen 15 minuten in Duitsland en toen kon het gas open langs de NL-grens naar beneden richting de Ring. Dit kon zo lang dat na 272/300 km onderweg me tank al leeg was :P Dus even een tank en pauze-stop ingelast.
Toen weer onderweg en tegen een uurtje of half 10 bij de ring gearriveerd.
Totaal die dag 8 rondjes gedaan en heb het zelfs voor mekaar gekregen dat ik sneller was dan een Ferrari, dus die moest mij voorbij laten gaan :D Mooiste moment van de dag. Staat op film :D
Zelfs met de Sunny nog best wat wagens kunnen inhalen, waaronder een porsche, Rent-Race-Car getunede Swift en een VW scirocco bijgehouden.
Reed vandaag ook een groepje Focussen RS'jes en die hadden moeite om langs te komen :P Maar ik gok dat het kwam doordat ze nog niet zovaak op de ring waren geweest. Maar toch, ze hebben me niet in kunnen halen >:D O0
Dus, was een super goeie dag, lekker rustig en mooie lijnen kunnen rijden.
Ook ik heb stieken :P getimed, ik kwam uit op een 10:54 met 1 keer afremmen voor ongeluk, dus er zat meer in..
Zoals eerder vermeld, zal morgen foto's uploaden. NU ga ik heerlijk slapen :P