Super meeting gehad zaterdag! De locatie was echt top, dus wat dat betreft alleen al hulde aan de organisatie

De heenweg heeft voor mij ook langer geduurd dan de bedoeling was.. Om 10.15u vertrokken en de eerste 20-25km op de snelweg achter een strooiwagen aan getuft met een gangetje van 50-60km/u :( Dat schoot dus al niet op! :( Daarom pas om 11.30u aangekomen bij de P-plaats nabij Valburg en Stefan was logischerwijs alweer vertrokken daar. Nog een kwartiertje gestaan en ff een bammetje gegeten, toen weer verder richting Daarle. Kwam bij Manenschijn aan rond 13.00u, er was al volop gezelligheid en genoeg auto's stonden netjes langs elkaar opgesteld
Een paar keer rondje door de showroom en ook zeker door het museum gedaan waar zeer mooie exemplaren stonden van de iets oudere Datsun en Nissan modellen dan dat er buiten op het plein te zien waren

Genoeg foto's geschoten ook, die komen zsm wel.
Tevens van Jeroen de mooie NCN kalender in ontvangst genomen, die krijgt een mooi plekkie op m'n kamer of misschien zelfs wel in de huiskamer! Van mister
BBLucas het Infiniti logo overgenomen, die zal in de zomer een mooie opknapbehandel
ing krijgen en krijgt dan een mooi plekkie op de Mera :).
De broodjes en koeken waren er in overvloed aanwezig, alsook meer dan genoeg warme en koude vloeibare substanties

Ook daarvoor weer een bedankje richting organisatie! Allemaal top geregeld! Ik heb zeker geen honger gehad in Daarle (en op de terugweg :P)
Met de terugweg nog een klein ommetje over Arnhem gemaakt om weer eens 'op mijn oude stekkie' te gaan kijken. En meteen ook ff langs het Gelredome gereden om een heerlijke maaltijd vanonder de grote gele M mee te pikken. Daarna weer op een fatsoenlijk tempo over mooie schone wegen naar huis gereden. Rond 19.30u was ik weer thuis gearriveerd, het begon daar pas rond 20.00u te hagelen/sneeuwen en dat zorgde weer voor een klein vers laagje wit over de straten. Meteen na aankomst was het alweer tijd om een klein feestje te gaan vieren bij het 'Songfestival', dus nog geen tijd gehad om foto's te uppen.
@Barry: nice 'drive-by-shooting' pics! :) Die gaan zeker in het archief! Op een gegeven moment op de A1 zag ik in m'n spiegel een of andere malloot vanuit het rechter zijraam naar buiten hangen en dacht al wat is daar nou weer aan de hand! :P Tot ik ingehaald werd zag ik dat die malloot B
Barry bleek te zijn met een fototoestel in z'n hand

De eerste rijdende plaatjes van de Mera zijn een feit! Thnx!