Auteur Topic: Resetter`s / Daniël`s Nissan Skyline R33 GTST  (gelezen 38972 keer)

Resetter

• Gast
Resetter`s / Daniël`s Nissan Skyline R33 GTST
« Gepost op: 20:20:33, dinsdag 19 januari 2010 »
HOOOOOOOOOOOI ik ben Resetter maar in het dagelijks leven heet ik  Daniël, aangenaam kennis te maken, ik ben via Rayner  terecht gekomen op dit forum dus geef hem maar de schuld van onzin posts en wazig geblaat ;)

Ik heb hiervoor een oude Niksan Micra gehad maar doordat een mercedes rijder niet uit zijn doppen keek..... was mijn kleine rode autotje gauw total loss...... daarnaa een VW Golf3 gekocht (NIET SLAAN!) Maar deze heeft plaats gemaakt voor een nieuwe Nissan, en dit keer geen Niksan

Ik rijd ondertussen 3/4 jaar rond in een witte (hoewel met dit weer een grijze) Skyline R33 GTST uit 94 (dus spec m)
[c=4]๖ۣۜ[/c][c=1]尺ムリ刀乇尺[/c][c=1] & I'm not insane, in fact I'm kind of rational.    [/c] says (20:21):
 3kwart!
 ja
 ik dacht 3 tot 4 jaar
Daniël / Resetter | Current Anime: Seitokai no Ichizon | Last seen: Sasameki Koto says (20:22):
 NEEN 3 kwart 

Ik ben genesteld in Dedemsvaart een dorpje tussen de grens van Overijssel en Drenthe, ik mag mij tot te leeftijd`s categorie plaatsen van 26 lentes jong, en gezien mijn Anime gekte plus alles Japans, is een Skyline toch wel het kroontje op de gekte, hoewel menig persoon vind dat mijn Anime tattoo de kroon spant, dit is ook te zien aan de Skyline zo heb ik zelf een hoeden plank gemaakt met de Japanse oorlog`s vlag deze is ook terug te zien op mijn achteruitkijk spiegel.

Nu is de auto in optische staat niet helemaal 100% maar daar gaan we wat aan doen, zoals je ziet is de achterbumper verrot, er zitten wat beschadigingen op de sideskirts en de voorbumper heeft werk nodig en past niet goed dit door een originele GTR bumper en bumperbalk, de fotos zijn van toen ik hem net had, ondertussen is er voldoende aan veranderd, zo zijn hier en daar wat witte accenten aangebracht en zijn verschillende upgrades aangebracht en nog voldoende dingen in de planning.

Het 5krpm missfire probleem is opgelost door nieuwe bougies daarbij maar meteen de distributie riem en spanrollen laten vervangen en de multi riemen ook maar meegenomen, daarop een olie verversing, nieuwe olie filter en sandwichplate geplaatst voor de temp sensor, en een nieuwe uprated brandstof filter,  ik heb een nieuwe antenne unit geplaatste gezien de oude defect was, even als een nieuwe buiten spiegel gezien daar de inklap functie van defect was, ook heb ik een Apexi AVCR Boost controller geplaatst en deze staat op 0,8bar ingesteld, ecu was al gechipped en is niet begrensd op 180kmh ;)

Even als een nieuwe 3inch elbow downpipe, decat geplaatst op een HKS Super Dragger uitlaat, de downpipe/elbow is gewrapped in ceramische hitte band, ow jah ook een momo sportstuurtje en NGR Slim crush type snap-off, met hicas naaf, en een Bee*R Rev limiter :D tevens de gasklep schoongemaakt en gepolijst van binnen voor een beter flow, ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen, niet alleen scheelt dat klauwen met geld je leert er ook veel van.
Een Apexi open luchtfilter Blitz BOV en een Autobahn88 FMIC zaten er al op

Wat ik nog heb liggen en wat er nog in moet is een Apex Alu radiator, volledige nieuwe siliconen slangen voor de kachel radiator en binnenkort ook de olie breather leidingen, nieuwe remschijven, rvs gevlochten remleidingen en koppelkabel van HEL, blokken moet ik nog kopen waarschijnlijk worden dat EBC Yellowstuff blokken, ook in de planning is een Hicas Total eliminator bar, en het vervangen van de wiellager rechts  voor,

Nieuwe bumpers komen er nog aan dus uiterlijk word nog aangepakt maar tot die tijd heb ik de meest verrotte bumpers van welke Skyline dan ook ;), er zijn wat problemen met het leveren van lees de koerier heeft het verkeerde adres :(..... maar hoe je het ook went of keert het is en blijft een Skyline ;)

Genoeg gezeverd, foto`s (ow jah dit zijn wel oude toen ik hem net had, ik moet nog eens nieuwe gaan maken...)

Sommige zullen mij wel kennen van het SkylineClub forum, voor wie mij niet kennen.. dit ben ik ;)

Yoroshiku onegaishimasu!
« Laatst bewerkt op: 20:23:44, dinsdag 19 januari 2010 door Resetter »

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
Re:Resetter`s / Daniël`s Nissan Skyline R33 GTST
« Reactie #1 Gepost op: 20:21:42, dinsdag 19 januari 2010 »
welkom, hele mooie bak ;)

Resetter

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 20:24:11, dinsdag 19 januari 2010 »
Ow jah ik kom ook langs in Daarle ;)

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #3 Gepost op: 20:25:14, dinsdag 19 januari 2010 »
Welkom en tot ziens!  :cheer:

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Micra 2.0 GTi
« Reactie #4 Gepost op: 20:25:20, dinsdag 19 januari 2010 »
Hey, welkom!

Dikke R33!

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 20:25:49, dinsdag 19 januari 2010 »
nette auto

welkom hjier :D

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #6 Gepost op: 20:26:14, dinsdag 19 januari 2010 »
hele dikke bak!!

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
« Reactie #7 Gepost op: 20:34:19, dinsdag 19 januari 2010 »
welkom

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #8 Gepost op: 20:42:29, dinsdag 19 januari 2010 »
Heel verhaal om te lezen.
Punten zijn handig..

Verder welkom en veel plezier hier opt forum :D

Offline Pascal P11GT

• NCN Forum Member
  • primera boy
« Reactie #9 Gepost op: 20:43:09, dinsdag 19 januari 2010 »
dikke r

waar of hoe kom je aan die valg

Resetter

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 20:50:27, dinsdag 19 januari 2010 »
Dank u danku, ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat hier zich ook ene Chiba verschuild ;) Marko komt is hier kijken ;)

dikke r

waar of hoe kom je aan die valg
Zelf gemaakt, ik zal zo wel ff een foto plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 20:52:09, dinsdag 19 januari 2010 door Resetter »

Offline Pascal P11GT

• NCN Forum Member
  • primera boy
« Reactie #11 Gepost op: 21:02:55, dinsdag 19 januari 2010 »
Dank u danku, ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat hier zich ook ene Chiba verschuild ;) Marko komt is hier kijken ;)
Zelf gemaakt, ik zal zo wel ff een foto plaatsen.

oke ben benieuwt naar de pic ik kan niet zo 123 aan zo vlag komen

en me vrindin is handig dus  kan ze ook steendje bijdragen aan de turbo project

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
    • JDMKULTURE
« Reactie #12 Gepost op: 21:19:54, dinsdag 19 januari 2010 »
yup het leeft hier ook rond
regelmatig gesignaleerd met een wit 4 deurs gevaarte

Resetter

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 21:29:08, dinsdag 19 januari 2010 »
Ok fotos, plank is zelf gemaakt er zat geen hoeden plank meer in ivm rear strut brace, dus zelf even krea geweest ;), ik denk dat ik hem ooit nog eens overnieuw maak of thans de vlag van wit en rood skai leer, maar dan naai ik het wel aan elkaar.

En voor de geintreseerden,

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
    • JDMKULTURE
« Reactie #14 Gepost op: 21:33:03, dinsdag 19 januari 2010 »
zit er nou een pookknop op de plek van je achterwisser? :)