Mij is ook thuis, mooi geslaagd dagje, weer nieuwe mensen leren kennen, sebastiaan23, Twincam en eindelijk nissansunny ( Lody ) ontmoet en gelijk de nodige onderdelen uitgewisseld ;D was gezellig heren en hoop dat jullie er met de nieuwjaarsmeet weer bij zijn.
Het weer was goed, beetje koud, de gezelligheid leed er niet onder er werd weer veel gelachen en gebruld.
Bowlen was weer erg leuk, vooral de joystick en de enter knop bracht herrineringen op, het eten was erg lekker, heb alleen beetje teveel gegeten.
Was genomineerd voor diverse catogorien en ben uiteindelijk Member of the Year geworden ;D :cheer:, me ribben doen nog zeer van al die poken die ik heb gehad. Heel erg bedankt mannen voor de stemmen en ben er ook erg blij mee, weet je toch weer waar je het voor doet :) en wil nogmaals iedereen bedanken die me heb geholpen het afgelopen jaar met de auto, Mipa, Freek, Pinda, Robi, Sunnyke, Jeroen_N12, Mark N14 SR20DE, nissansunny, BB, Barry, X-trailrijder, FreakSx, Odinserv, Cousin Lenny en er zijn vast nog wel mensen die ik vergeten ben.
Heb een hele mooie beker in ontvangst genomen, die ik nu op een prominent plaastje heb gezet in me slaapkamer.
Oja Patrick ( reality ) sorry voor de kapsones kerel :P LOL
Ben benieuwd naar de foto's, zag Jano en Mark veel vuldig plaatjes schieten.
Nieuwjaarsmeet hoop ik iedereen weer tegen te komen
Grtz
Peter