Dank u. Dank u. Dat vond ik zelf ook al :applaus: Mag ook wel als je je 1e auto op 2 en een half uur rijden zoekt ;D
Ik heb gisteren (zaterdag, toch? :D ) mijn 'intake' les gehad. Om 15:30 opgehaald, hij was een half uur te laat >:( Maar ja, in de dikke 3 cylinder diesel VW Polo gestapt en de gemeente Nunspeet onveilig gemaakt. Ging lekker, hij vroeg nog; "Heb je al wel eens eerder in een auto gereden?" 'Natuurlijk niet meneer, ik heb toch geen rijbewijs' ::) Na een uurtje inwoners angst aanjagen was ik weer thuis en kreeg ik het oordeel te horen dat ik het 'snelste' pakket mocht/kon doen :cheer: :cheer: Dat wil dus zeggen 19 rijlessen verdeeld over 3/4 uur per dag. Dus dat doe je in principe in een week, en de dag daarna rij je af. Of niet. Gezien ik niet de gehele december maand thuis zal vertoeven zal ik begin januari mijn geluk beproeven. Dan mag ik eindelijk, hoop ik, rond tuffen in mijn Coupé-tje.
Oh ja, dinsdag gaan mijn nieuwe bandjes (Toyo Proxes T1-R, 195-50-15) erop, en dan gaan mijn velgjes z.s.m. onder het autootje. Ik zal als ze eronder zitten even een fotootjes nemen.