Dyno was geslaagd dagje,
heenreis was erg gezellig, met 6 auto's en een schrootblik :D richting rica gereden, collone rijden ging erg lekker en in de tunnel zat freaksx flink te balen, maar ook van oor tot oor te lachen toen er wat gespeeld werd met het gas, het uitlaat gebulder was erg lekker om te horen. Blijkbaar ging het niet hardgenoeg want toen de meeste de snelweg zagen, werd ik links en rechts ingehaald door Roberto, Erik - Jan, Schizo, Kevinnissan en X-trailrijder. Na het lange wachten op freaksx :D waren we na 5 min weer 1 geheel.
Vond het toen zelf ook wel ff tijd om het gas open te trekken, 1 x in je spiegel kijken en je ziet kevin achter je aan komen, 3 sec later kijk je weer en hij zij zit op je bumper, ding is gewoon loei snel.
De hele dag lekker rondgekeken en bij sommige was ik toch wel erg benieuwd wat de winst zou zijn, die bleek helaas tegen te vallen, maar niet getreurd dat zou binnenkort allemaal beter worden.
Was wel een lange dag, met een leuke afsluiting voor DvM, aka Dennis, die bij zijn eerste meeting gelijk ze eerste beker mee nam en zijn waslijst aan mogelijke mankementen naar 2 zag slinken. Wat ik toch ook wel erg jammer vond, was dat de waggel van onze F1 piloot Mipa naar ze grootje was.
De kerel heb er een hele hoop moeite ed inzitten en zag de boel in rook opgaan, maar om 1 of andere reden was dat juist een reden om hem te pushen om het nog beter en sneller te doen.
18:15 vond ik het genoeg geweest, was moe, heel moe. Hoppa de A4 op en na prins claus plein gelijk regen, maar niet een beetje, standje 3 en het kon net. Bij Schiphol ging het nog harder en zag na een paar tellen niks meer, vond het niet meer verantwoord dus , alarm lichtjes aan en op goed geluk maar op de vluchtstrook gezet. Na 45 min wachten was de stortbui echt over, auto weer gestart en doorgereden om uiteindelijk 20:15 thuis te komen.
Iedereen die dit mogelijk heb gemaakt heel erg bedankt voor deze dag, volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
Gr
Peter