Kick ass foto's heren!!!
Het was een
GEWELDIG weekend!! Het is bijna nooit zo dat een 2e keer een 1e keer topt, maar ik kan wel degelijk zeggen dat het het geval was! Super gezellige groep hadden we!!!
Ik ga geen uitgebreid verslag typen, het was min of meer hetzelfde als Laurens. Vrijdag ochtend rond een uurtje of 01:00 aangereden richting Calais. Evenals Laurens en Wilco konden wij ook eerder onze overtocht maken, aangezien we goed optijd waren. S'ochtends rond een uurtje of 05:00 aangekomen in Dover. Navi ingesteld op Cambridge, waar we de rest zouden treffen. Wij waren dus wat eerder dus onderweg nog ff gestopt om te tanken e.d. Na wat telefonisch contact met Jeroentje, Ronald, Rik en Peter hebben we eerder kunnen groeperen om vervolgens in collone van 5 auto's richting Kettering te crossen. Verliep allemaal soepeltjes, op die ene pilon op de motorway na. Verders goed het JAE terrein opgekomen. Weer was schitterend!!! Heb weer lekker mijn Italiaans bruine tintje bij kunnen tanken :D
Het ging enorm snel voorbij, daar baalde ik wel van. Ik heb nu al zin in 2010!!!!!!!!!!!! :applaus: :cheer:
Klikkie voor mijn foto's: