Nou, ben weer een beetje bijgekomen van gisteren. Ik ben echt kapot van het vele lopen en staan gisteren en alle indrukken. Maar was wel heel leuk en heb veel gelachen.
Wat ik altijd zo mooi vind is dat je ’s ochtends op weg naar Assen al veel Japanse auto’s ziet. Ieder zijn eigen ding, van plastic fantastic (niet mijn ding) tot hele dikke JDM’s. Ach genieten doe ik daar al bij het rondlopen daar. En natuurlijk lekker mensen spreken en lol trappen!!
De time-attack en het vrij rijden waren mooi om te zien. Alleen nadat er een R32 hard in de vangrail ging, was voor mij de pret wel weg hoor.

Ik heb hier ook (bewust) geen foto’s van gemaakt, ook omdat dit nooit leuk is om te zien. Wat een malloten trouwens die kosten wat het kost aan de andere kant van de vangrail probeerde te kijken, zelfs toen het ambulanceperso
neel een zeil tegen het hek aan hielden.
Nog een malloot, een gast die het nodig vond om met zijn pick-up een rondje te draaien op een stuk met kiezels. Gevolg, veel beschadigde auto’s, een vrachtwagen en een hoop bozen gezichten (terecht). Wat een idioot! Altijd heb je van die mensen die met evenementen dan zonodig moeten stoer doen.
Dit zijn wat smetjes op een verder leuke dag. Het is echt jammer dat JAF maar 1x per jaar is. :)
Trouwens, ik hoop dat er volgende keer nog meer Engelsen bij zijn met TA. Wat ging dat ongelooflijk hard zeg. Wat een leuk volk is dat toch!! O0