Auteur Topic: Aftertalk NCN goes Nordschleife 30-08-2009  (gelezen 78882 keer)

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
Re:Aftertalk NCN goes Nordschleife 30-08-2009
« Reactie #105 Gepost op: 10:06:39, dinsdag 01 september 2009 »

Spinmans van de dag, wel apart hoe veel later die dreun van de vangrail je pas bereikt..

In de achtervolging op de Impreza :P

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #106 Gepost op: 10:14:59, dinsdag 01 september 2009 »
Brute pics!! Echt opvallend om te zien hoe onze harde onderstellen toch nog inveren.

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #107 Gepost op: 10:36:44, dinsdag 01 september 2009 »
Nice pics

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #108 Gepost op: 11:12:21, dinsdag 01 september 2009 »
Misschien ga ik volgende keer er bij Breidscheid op (ingang bij Hannes). Tis daar altijd veel rustiger dus veel minder wachttijd.
Je koopt daar dan 1,5 ronde, rijdt van Breidscheid naar start/finish en doet dan een volledige ronde.

1,5 rondje kost 39 euro ong.

Verder heb ik nagekeken dat ik per seizoen tussen de 24 en 30 rondjes Nordschleife rij per jaar. Dus in het nieuwe jaar ga ik een 32 rondenkaart kopen. Een hoop geld in een keer maar het is wel een aanzienlijke korting en je hoeft nooit meer in de rij voor het loket te staan.
« Laatst bewerkt op: 11:15:18, dinsdag 01 september 2009 door DaMasterPNut »

generalp

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 14:19:44, dinsdag 01 september 2009 »
is er al een datum voor de volgende keer? kan ik mn polo ook die kant op gooien. en nee niet de ring op.... yeah i know lame.. maar ja leasebak. En ik ben niet zo gek als Tim (collega) die wel gewoon in zn polo de baan op gaat. 1 keer crashen en je kan de hele auto aftikken.

Zal mn broer dan ook meevragen kan hij ook wat mooie pica's schieten. En is een geschikte gast om erbij te hebben.

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #110 Gepost op: 14:20:36, dinsdag 01 september 2009 »
4 oktober.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #111 Gepost op: 14:21:32, dinsdag 01 september 2009 »
Jep, 4 oktober ff noteren. September had theoretisch ook gekunt maar leek me niet praktisch om dat in dezelfde maand als JAE te doen...

generalp

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 15:05:47, dinsdag 01 september 2009 »
Jep, 4 oktober ff noteren. September had theoretisch ook gekunt maar leek me niet praktisch om dat in dezelfde maand als JAE te doen...

nee inderdaad... maar 4 oktober ga ik regelen.

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
« Reactie #113 Gepost op: 15:14:05, dinsdag 01 september 2009 »
Istie 3 Oktober ook niet open? :D

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #114 Gepost op: 15:30:40, dinsdag 01 september 2009 »
Jawel, dan issie alleen savonds even kort open. Van 17:30 tot 19:30.

Hmm... biedt wel mogelijkheden hehehe.

Offline rick.almera

• NCN Forum Member
  • THE NEW LOWMERADRIVER!!!
    • mijn foto's
« Reactie #115 Gepost op: 16:07:31, dinsdag 01 september 2009 »
nette pics en verslagen jongens!!! baalde der van dat ik niet mee kon!

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
« Reactie #116 Gepost op: 19:25:57, dinsdag 01 september 2009 »
Bij deze dan een verslagje van mijn kant, want ook ik heb me foto's eindelijk geUpload.

Zondag ochtend om iets voor 7.00 naar Huize Nijssen vertrokken om daar met 3 Auto's verder af te reizen naar Duitsland.
Het was echt zo'n heerlijke zondag ochtend, niemand op de weg en het regend ook nog is....
Aangekomen bij het 2de kruispunt en 1ste grote kruispunt kon ik het natuurlijk niet laten om de BMW even dwars te gooien, het was alleen een stuk gladder als verwacht!  :hammer: Dus vervolgens keek stond ik weer oog in oog met Patrick en Broertje (ben je naam kwijt!? :O )

Vervolgens een collega van Micheal opgehaald waarop we even hebben staan wachten bij een rotonde, lekker de halve straat weer geblokkeerd natuurlijk! Maar goed eenmaal aangekomen, de boel weer aangeslingerd en op naar Duitsland!

De heenweg richting duitsland ging lekker rustig, natuurlijk waren ze zoals altijd in Duitsland weer is druk bezig met wegwerkzaamhed en, godsallemachti g wat een gehobbel!
Ook vlak bij de ring in de buurt heb ik nog even een poging gewaagt om met m'n sleep oog ook een gaatje in de bumper van laurens te maken voor een sleep oog, alleen een beetje jammer dat het kwam omdat ze hier de weg hadden afgeschraapt en laurens VOL in de ankers moest voor een hoogte verschil wat in de auto wel voelde als een stoeprand! Locking Brakes FTW!

Eenmaal aangekomen bij de ring, eerst de auto neergegooit op het welbekende grasveld tussen alle andere dikke hokken en vervolgens naar start/finish gelopen om 2 rondjes te kopen, het was tenslotte me eerste keer.
Wij direct in de auto gesprongen om een rondje te rijden, eenmaal bij de rotonde aangekomen... baan dicht! Toen zijn we eerst maar eens wezen kijken in Breidscheid¿?
Hierna heb ik m'n eerste rondje kunnen maken, ik had m'n helm mee dus gelijk maar opgezet en de ring op!
Dat eerste rondje is toch best wel vreemd, hoogte verschillen, bochten die je niet kan zien, bochten die ineens veel sneller naar rechts gaan als je had gedacht....
Al met al redelijk rustig aan gedaan mn eerste rondje....

Hierna zijn we weer terug gereden naar Breidscheid om even te kijken en te eten @ Hannes, vervolgens hebben we nog net een mustang bijna zien crashen, de stofwolk zagen we nog opwaaien maar toen we aankwamen stond hij al in vangrail :P
Vervolgens doorgereden naar de zandvlakte, daar weer even staan kijken en daarna m'n 2e rondje gedaan....

M'n 2 rondje heb ik m'n helm niet opgezet, en ben k zo de baan op gegaan.... Ik ging gelijk een flink stuk harder als de 1ste keer en werd dus niet meer zo idioot vaak ingehaald als de keer daar voor   :banana:
De eerste keer had ik de carrousel maar bovenlangs genomen, de 2de keer dus niet omdat ik maar 2 rondes had gekocht en er toch doorheen geweest wou zijn  ;D 
Resultaat; met een wiel wat los kwam van de grond carrousel uit! GENIAAL!  :applaus:

Snel weer terug gereden naar de zandvlakte, we stonden er nog geen 5 minuten en toen kwam Spinmans in de mini aan, die zou de vangrail wel even een kusje geven  :steering:

Op het moment dat Laurens besloot zijn 4e rondje te rijden kriebelde het bij mij ook heel erg, en had er toch nog maar een bij gekocht :D
Hellaas ging de baan dicht toen laurens bij de ingang van de parkeerplaats stond @ start/Finish en ik had net me kaartje gekocht :P
Op dit moment was het tragische ongeval van de motorrijder gebeurt en was de baan dus zo'n 2uur dicht.
Kortom, 2uur lang gek doen in laurens ze auto op de parkeerplaats, wij vermaken ons wel!  :cheer:

Rond 17.30/18.00uur? ging de baan weer open! Laurens de PIMPmera aangeslingerd en ik snel naar de Beemer toe, Patrick wou wel een rondje mee rijden, dikke prima! Hoop dat je het gaaf vond!
Ook dit rondje ging ik weer harder als m'n 2de rondje en wist ik ook beter de versnelling te kiezen voor de bochten...
In m'n 3de rondje heb ik pas echt een beetje kunnen rijden, hier en daar wat ingehaald en een Impreza bijgehouden die mij op een recht stuk voorbij kwam geblazen omdatie meer PK's had :P
Sinds dat hij mij ingehaald had lieptie eerst nog iets uit, daarna ben ik alleen maar op hem ingelopen :D
Toch erg leuk om zo'n apperaat bij te kunnen houden, beetje jammer dat je dan vervolgens wel een Fiesta ST voor je hebt zitten die gewoon op je uit loopt op het rechte stuk, kleine karts zijn het!

Bij het afrijden van het circuit op het rechte stuk stonden we gewoon in de file!  Jezus wat stond er een stapel auto's achter ons!
Gelukkig was het toen ik aangereden kwam nog relatief rustig bij de uitgang...
Dit alles had te maken dat de baan alweer dicht ging en dus iedereen die in de rij stond weer moest keeren

Vervolgens bij Hannes wezen eten, en Laurens zou wel effe snel ze eten nog naar binnenwerken om z'n laatste rondje nog op te maken.... Hellaas! Je had je mond verder los moeten doen Lau!
Hierna nog even op de parkeerplaats gestaan, mensen gedag gezegt en rustig naar huis gereden...
Op de terugweg hebben we nog wel een stukje File gehad maar het viel allemaal nog mee!

Net als op de heenweg ook weer bij Venlo even een korte pauze gehoude en daarna weer op Zwolle aangegaan!
Ik vond het een super gave Zondag en hoop er 4Oktober dan ook zeker weer bij te zijn!

Al mijn foto's vind je hier: http://s77.photobucket.com/albums/j68/Lheet/BMW%20e36/Nordschleife/
Waarschijnlijk heb je een gasten-passwrd nodig; drift

Tot de volgende keer!

@ Patrick, mijn uitnodiging voor Midland staat nog steeds!

« Laatst bewerkt op: 19:28:08, dinsdag 01 september 2009 door Madness »

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #117 Gepost op: 19:29:19, dinsdag 01 september 2009 »
Gaaf verslag Len!! We hebben er een addict bij  >:D

Mission accomplished  :applaus:

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #118 Gepost op: 20:44:04, dinsdag 01 september 2009 »
Ben ik ff blij dat ik toen aangereden ben. Damn 2uur wachten. Had mn meisje niet leuk gevonden.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #119 Gepost op: 20:49:41, dinsdag 01 september 2009 »
We hebben relaxt gechillt op het parkeerterrein naast de kaartverkoop. Beetje geinen, muziek draaien etc. Dus zodra de zoemer ging waren we al bijna bij de slagbomen. Ben wel blij dat ik gewoon heb gewacht iig :)